6 Reacties
8 uur geleden
Ik ben wel spiritueel, maar dit geloof ik niet. Lijkt me zeer onlogisch dat iedereen op de wereld allemaal een heftig jaar heeft. Mijn jaar was heel leuk. Het jaar van de Palestijnen in Gaza was vreselijk. En ik denk zomaar dat hier vanalles tussenin zit bij heel veel verschillende mensen.
7 uur geleden
Ja, volgens de Chinese (lunar) kalender is het idd het jaar van het 馃惔 in 2026馃帀. In 2026 mogen wij ons eerste kindje verwelkomen, toevallig hebben wij ook een naam uitgekozen waarbij het Chinese karakter paard toevallig in terugkomt. 馃懚馃徎
7 uur geleden
Ik geloof er niks van. Wat hier al eerder gezegd werd: het betekent dat iedereen hetzelfde soort jaar zou moeten hebben. Complete onzin natuurlijk.
Net als sterrenbeelden. Harstikke leuk hoor, die horoscopen. Heeft dan werkelijk elke waterman of tweeling exact dezelfde beleving van een dag / week? Natuurlijk niet. Complete onzin. Hoe de sterren heeft niks te maken met hoe je je voelt en al helemaal niet met wat je meemaakt. Andersom werkt het misschien wel: als jij je horoscoop trouw leest, ga je je ernaar gedragen. Dan lijkt het misschien net alsof het klopt.
En die Chinese geslachtskalender, ook zo'n onzin. Elke 30er die ik februari een kind verwekt, krijgt 9 maanden later een jongen. Nee natuurlijk niet, de helft krijgt gewoon een meisje.
Complete nonsens allemaal, sorry ik kan het niet positiever brengen 馃槄.
7 uur geleden
Reactie op Kiimi
Ik geloof er niks van. Wat hier al eerder gezegd werd: het betekent dat ied ...
Haha ja precies dit! Ik snap ook nooit zo goed waarom mensen in sterrenbeelden geloven, omdat het zo overduidelijke onzin is. Dat zou immers betekenen dat iedereen die in een bepaalde periode geboren is dezelfde karaktereigenschappen heeft?
Ik wens TS natuurlijk een heel mooi 2026 toe! Dat staat volgens mij verder los van de sterrenstand of een paard 馃槈