96 Reacties
2 jaar geleden
Leuk! Ik volg even mee, ik ben dit jaar ook inspiratieloos, lijstjes hangen al aan het klaslokaal.. 馃珷
2 jaar geleden
Ik maak groene pannenkoeken spiesjes (courgettepannenkoeken met druppeltje groene kleurstof erin)

2 jaar geleden
Reactie op JusTaTwo
Als leerkracht de ervaring dat cakejes, mini frindellen, gehaktballetjes, w ...
Oja goede tips ! Ik moet voor 2 klassen hapjes maken en vanzelfsprekend rekening houden met de moslims in de klas. Kipgehakballetjes zou een optie zijn
2 jaar geleden
Reactie op SimonevdBroek
Ik maak groene pannenkoeken spiesjes (courgettepannenkoeken met druppeltje ...

Deze heb ik ooit gemaakt, met rode en groene pannenkoeken. Uren in de keuken gestaan en er was er eentje op. Doe ik dus ook nooit meer 馃ぃ馃ぃ
2 jaar geleden
Oja goede tips ! Ik moet voor 2 klassen hapjes maken en vanzelfsprekend rek ...
Wat lief dat je er rekening mee houdt!
Voor ons is het wel belangrijk dat het ook van halal vlees is (dus niet alleen niet-varken).
Ik bestel het zelf altijd gewoon bij de ah.
Maar ik verwacht overigens niet dat iedereen daar rekening mee houd hoor. Dus ik maak zelf iets wat m'n zoon heel lekker vind en geef aan dat hij de gerechten met vlees moet overslaan
2 jaar geleden
Dit wordt "mijn" eerste kerstdiner. Maar wat ik op het schoolplein hoor, is dat knakworstjes in bladerdeeg heel populair zijn. Ik eet zelf geen vlees en mijn zoon lust geen knakworsten, dus ik moet even iets anders bedenken.
2 jaar geleden
Reactie op Twister2021
Ik heb de fruitspiesjes getrokken. Dus ik denk dat ik zoiets ga maken:

Getrokken?
Hoe hebben jullie dat geregeld? Online lootjes trekken met alle ouders? Best een goed idee, voelt eerlijker dan een lijst met "wie het eerst komt slaat wat leuks aan de haak, wie het laatst komt is de Sjaak"
2 jaar geleden
Reactie op Sa--696
Wat lief dat je er rekening mee houdt!
Voor ons is het wel belangrijk dat ...
Oja, daar had ik niet aan gedacht eerlijk gezegd. Ik zou het dan halen bij de kipslager maar deze zijn zover ik weet niet halal. Ik denk dat ik voor iets zoets ga, dat is voor iedereen een veilige keuze.
Bedankt voor je toelichting.
2 jaar geleden
Vorig jaar deze gemaakt; reepjes komkommer, een zilveruitje en bovenop de ster is paprika. Dat kan ook met wortel oid.
Viel goed in de smaak!