28 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben de Mutsy Nio! Nog niet bekeken of ie in mijn Hyundai i10 (9 jr oud) past, maar moet lukken met één bank naar beneden. Verder rijden we voornamelijk samen in de auto van mijn vriend, idd ook een grotere 😊

4 jaar geleden

In de winkel kunnen ze het voor je inklappen om te kijken of het in de auto past. Bij baby & tiener in Capelle a/d Ijssel doen ze dat tenminste wel. De verkoper was met de Joolz meegelopen naar onze auto.

4 jaar geleden

Wij hebben de easywalker harvey. Was onze eerste keus en bleek ook nog eens te passen in de kofferbak van Toyota Aygo :)

4 jaar geleden

Hi! Ik rij in een Toyota aygo ( laatste model) en die heeft een piep kleine kofferbak.. nu heeft mijn man een grotere auto maar toch wel handig als ik in mijn auto ook de kinderwagen mee kan nemen. Ik heb de mutsy traveller.. onderstel ingeklapt past in de kofferbak ( zelfs de wielen kunnen er vanaf) en onze maxi cosi past op het onderstel. Ideaal !! Na een half jaar kan de wandelwagen bak naast het auto stoeltje op de achterbank.

4 jaar geleden

Hier ook een kia picanto uit 2011! Ik zat met precies hetzelfde probleem en de enige kinderwagen die paste was de buggaboo cameleon. Uiteindelijk heb ik deze voor een leuke prijs tweedehands op marktplaats kunnen kopen :)

4 jaar geleden

Wij hebben ook een kia picanto 2018, hebben een slee kinderwagen. Wagen ingeklapt past goed alleen dan heb je dan wel dat bak erboven op waardoor je niet door je achterraam meer kan kijken.

4 jaar geleden

Ik heb een fiat 500 en ons werd de Joolz hub aangeraden. Die zou met onderstel en reiswieg in de koffer moeten passen.

4 jaar geleden

Reactie op PuurGelukFotografie

Wij hebben de Mutsy Nio! Nog niet bekeken of ie in mijn Hyundai i10 (9 jr o ...
Ik heb ook een Hyundai i10, uit 2014 en gisteren de Mutsy Nio besteld. Ben heel benieuwd of het gaat passen! Met een deel van de achterbank naar beneden gaat het zeker lukken maar ik hoop eigenlijk dat dat niet hoeft 😅

4 jaar geleden

Reactie op Nikki89

Ik heb ook een Hyundai i10, uit 2014 en gisteren de Mutsy Nio besteld. Ben ...
Ik zeg dus al weken dat ik de wagen moet passen in de auto.... Nog steeds niet gedaan 😂 M'n vriend moet dat eigenlijk doen, k heb geen zin in gehannes met die buik hahhaha erg hé dit

4 jaar geleden

Wij hadden de Joolz in een Suzuki Swift. Die hebben we wel verandert van een 3 deurs naar een 5 deurs. De kinderwagen past er prima in. Onderstel op zijn kant in de achterbak en het wiegje en later de buggy achterin naast het stoeltje. In een 3 deurs is het ook te doen maar vooral in het begin met die maxicosi hannesen leek me helemaal niks.

4 jaar geleden

Wij hebben een Hyundai Getz 5 deurs. En we hebben een Joolz Day 2. Deze past makkelijk in de kofferbak, ondanks dat we een kleine kofferbak hebben. We hebben het van tevoren niet uitgemeten. Maar we kunnen de kinderwagen ingeklapt gewoon neerleggen (wielen er wel af) en dan kan de kinderwagenbak er boven op, zodat die niet op de achterbank hoeft ;)

4 jaar geleden

Ik heb een fiat panda. Ben nog opzoek naar een kinderwagen.

4 jaar geleden

Ik heb ook een Kia Picanto En ik heb de bugaboo cameleon kinderwagen. Ik vind die echt ideaal je kan hem zo klein opvouwen dat die precies in de achterbak past 😁

4 jaar geleden

Reactie op PuurGelukFotografie

Ik zeg dus al weken dat ik de wagen moet passen in de auto.... Nog steeds n ...
Haha nee hoor begrijpelijk! 😁 Hopelijk gaat het passen! 🙏

4 jaar geleden

Thnx voor alle reacties!! Hier heb ik zeker wat aan 😬 Binnenkort maar eens langs de winkel en alles uitproberen.

4 jaar geleden

Reactie op Nikki89

Haha nee hoor begrijpelijk! 😁 Hopelijk gaat het passen! 🙏
Gaan 't zien! Anders maxicosi en dan draagzak 😊

4 jaar geleden

Ik rij in de een Toyota Aygo en wilde ook geen andere auto aanschaffen. Wij zijn voor de Mutsy EVO gegaan. Onderstel achter de bestuurders stoel en de ligbak omhoog zetten tegen de hoofdsteun en met een gordel vastmaken. Werkt perfect. Onze dochter is nu 6.5 maand en wij gebruiken nu de wandelwageninzet en deze kan gewoon in de kofferbak

4 jaar geleden

De joolz hub misschien. Die is heel klein op te vouwen.

4 jaar geleden

Mijn vriend en ik hebben ook allebei een kia picanto (3-deurs) en hebben de Dubatti gekocht. Persoonlijk vind ik dat de auto uberhaupt te klein is voor een baby met kinderwagen, maar het past in ieder geval wel. Succes met de zoektocht!

4 jaar geleden

Niet ivm kleine auto maar ivm klein halletje en dan meteen een trap hebben wij de yoyo babyzen. Die kan eenvoudig opgeklapt worden tot handbagage formaat. Succes.