28 Reacties

4 jaar geleden

Wij hadden een Mini Cooper uit 2006 en die heeft ook echt een mini kofferbak 🙈 Uiteindelijk gekozen voor de Joolz Day 2, de grote wielen kunnen er af en op zn zij kon ie precies in de kofferbak. Je kunt een kinderwagen uit de winkel testen in je kofferbak. Wij hadden toevallig vrienden die een Joolz hadden en zodoende hadden wij hem eerst getest. Helaas hield de auto vlak voordat mn dochter werd geboren er mee op en hebben we nu een station. Wat ik ook vreselijk irritant vond was alle meningen over het feit dat zo’n kleine auto niet praktisch was en we een andere auto moesten. Hopelijk wordt dat jou bespaard 😉 Succes!

4 jaar geleden

Hallo dames, Ik lees mee! Hier ook een Kia Picanto, en eigenlijk niet van plan om een andere auto aan te schaffen. Onlangs ter oriëntatie bij Babypark geweest, daar bood een medewerkster wel aan bij evt aanschaf verschillende wagens te passen in de auto.

4 jaar geleden

Reactie op MamaNoé

Mijn vriend en ik hebben ook allebei een kia picanto (3-deurs) en hebben de ...
Moet je de wielen er daarvoor afhalen? Ik heb ook picanto en gaan ook voor de dubatti..

4 jaar geleden

Reactie op Mvoverbk

Wij hadden een Mini Cooper uit 2006 en die heeft ook echt een mini kofferba ...
zoo herkenbaar! Laat ons lekker ervoor kiezen dat we met deze auto prima verder kunnen gaan.

4 jaar geleden

Ik heb ook een picanto uit 2010, wij hebben voor een dubatti gekozen.

4 jaar geleden

Ik heb een ford fiesta. De mutsy wagen past hier net in. Het wandelwagen gedeelte niet, dat heb ik altijd op de passagierstoel neergelegd. Sowieso heb ik wel altijd de hoedenplank eruit gelaten want anders past het al helemaal niet. Misschien voor jou ook een optie om alleen het onderstel achterin te leggen en de rest voor.

4 jaar geleden

Reactie op jsg

Moet je de wielen er daarvoor afhalen? Ik heb ook picanto en gaan ook voor ...
Als je de wielen laat zwenken, hoef je er maar één wiel af te halen. Dat is het bovenste wiel. De luiertas kan er dan nog naast en de reiswieg doen we op de achterbank naast de maxicosi. Het is passen en meten, maar het kan wel.

4 jaar geleden

Reactie op MamaNoé

Als je de wielen laat zwenken, hoef je er maar één wiel af te halen. Dat is ...
Oh dat is goed te doen! Top:)