29 Reacties

2 jaar geleden

Je kreeg mail van Klarna dat je je gegevens moest doorgeven? Was dat een echte mail van Klarna?

2 jaar geleden

Pas je op voor identiteitsfraude?

2 jaar geleden

Gewoon even contact opnemen met klarna? Ze hebben niet voor niks een klantenservice.

2 jaar geleden

Ik heb nog nooit zo’n mail gehad van Klarna, weet je wel zeker dat die echt vanuit hun was en geen spam/scam?

2 jaar geleden

Nou ik heb toevallig precies hetzelfde! Maar weet zeker dat mijn adres gewoon klopt

2 jaar geleden

Mijn account was trouwens wel eens geblokkeerd bedenk ik me nu. Even gechat met de klantenservice en het was weer opgelost.

2 jaar geleden

Mijn zus heeft ook zo’n email ontvangen, toen heeft ze contact opgenomen met klantenservice die aangaf niks eraan te kunnen doen en dat ze geblokkeerd zou blijven 🥲.

2 jaar geleden

Reactie op max91

Nou ik heb toevallig precies hetzelfde! Maar weet zeker dat mijn adres gewo ...
Hier ook. Al talloze keren dat formulier opnieuw ingevuld en met de klantenservice gechat, maar die zeggen telkens weer dat ik moet controleren of het adres écht klopt zoals ik ingeschreven sta. Gebruik Klarna hierdoor al een aantal maanden niet meer helaas. Op zich wel beter voor de financiën haha 😅

2 jaar geleden

Hier hetzelfde verhaal! Na een tijdje gechat te hebben zei Klarna dat er wat tijd overheen zou gaan en dat ik nadien een nieuwe poging kon doen voor het juiste adres (mijn adres klopt gewoon dus wel vreemd). Ondertussen al 2 maanden niets. 🤔 Het was wel een officiële mail van Klarna voor de twijfelaars. 😉

2 jaar geleden

ik heb de mail ook gehad vandaag 🤔

2 jaar geleden

Reactie op Juini

Hier ook. Al talloze keren dat formulier opnieuw ingevuld en met de klanten ...
Haha ja voor mijn bankrekening is het niet verkeerd, maar weet inderdaad gewoon zeker dat het klopt wat ik heb ingevuld. Net met Klarna gechat en nieuwe poging gedaan met het formulier dus ben benieuwd. 🍀

2 jaar geleden

Reactie op Chef Lissocat

Je kreeg mail van Klarna dat je je gegevens moest doorgeven? Was dat een ec ...
Jaa was echt hoor!

2 jaar geleden

Wat is de reden in de mail dat je je gegevens moet doorgeven? En waarom je blokkeren voor een fout adres? Lijkt me toch vreemd allemaal? Zelf die mail (nog?) niet ontvangen.

2 jaar geleden

Reactie op Jessica21

Jaa was echt hoor!
Nee ok, voordat je dalijk gehackt bent en al je gegevens misbruikt worden 🙈 Maar raar! Zou morgen de klantenservice bellen.

2 jaar geleden

Reactie op Chef Lissocat

Nee ok, voordat je dalijk gehackt bent en al je gegevens misbruikt worden � ...
Vanuit de officiele app, geen link uit de mail. Vind het ook vreend dat meerdere hier precies hetzelfde hadden. Ofwel gaat er iets mis bij klarna, of het komt helemaal niet van klarna... zou in ieder geval niets meer doorgeven van informatie nu.

2 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde. Vandaag mail gehad dat mijn account geblokkeerd blijft omdat het adres niet overeenkomt. Vandaag contact gehad met Klarna. Ze gaven aan dat ze erop terug komen maar dat het nog wel een paar dagen ging duren. Als ik de berichten hier zo lees, kan de klantenservice ook weinig doen?? Jammer vond wel makkelijk maar idd beter voor de portemonnee. Haha

2 jaar geleden

Zou toch opletten. Welke gegevens moest je doorgeven? Kan je nu niet meer in je account via de app?

2 jaar geleden

Geen bijzondere gegevens eigenlijk. Naam adres maar niet wachtwoord of identiteitsgegevens dat ik dacht het klopt niet.

2 jaar geleden

Ik zal nu wel extra alert zijn dat er geen vreemde facturen in mijn account staan. Ik kan wel de app in. Maar betalen met klarna lukt niet.

2 jaar geleden

Reactie op caro-24

Ik zal nu wel extra alert zijn dat er geen vreemde facturen in mijn account ...
Gek. Zou het even in de gaten houden ja. Hopijk komt er snel een oplossing!