12 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben een buggy. De GoodBaby pockit all city waar je Maxi-Cosi adapters op kunt klikken en dus ook een reiswieg. Misschien is dat iets? De meeste echt kinderwagens zijn al snel te groot. Weet niet welke je nu hebt?

3 jaar geleden

Ik heb nu een Mutsy Viper. Ik ga eens kijken naar die u benoemde, dank u wel.

3 jaar geleden

Mutsy Slider bedoel ik ☺️

3 jaar geleden

Wij hebben de maxi cosi Adorra2. Die kan je behoorlijk klein opvouwen. Op hun website kan je de afmetingen bekijken. De reiswieg is natuurlijk wat groter, die kan je helaas niet dubbel klappen.

3 jaar geleden

Wij hebben zelf de Joolz day plus, maar voor vakantie de magic fold van Hamilton gekocht. Op zich wel een fijne wagen/buggy, maar niet heel comfortabel als je wat langer bent vinden wij zelf. Ik ben zelf 1.78 en mijn man nog een stukje langer.

3 jaar geleden

De maxi cosi zelia 3 kun je inklappen terwijl de reiswieg er nog aan vastzit, misschien is dat wat?

3 jaar geleden

De GB Pockit is mega klein op te vouwen, past zelfs in een fietstas (ze claimen zelf dat ze de kleinste ter wereld zijn haha)! Redelijk prijzig nieuw maar staan er genoeg op marktplaats! Wij gaan deze ook kopen zodra onze 2e uit de reiswieg is (hebben nu nog een duo wagen omdat onze oudste pas 20 maanden is als de baby komt maar kan niet wachten om de kofferbak weer terug te hebben over een jaartje 🤭 ).

3 jaar geleden

Oh sorry, lees nu pas goed dat je er 1 zoekt met reiswieg 🙈 Sorry!! Daar ook geen tips voor, wij hebben ook volle achterbak als de reiswieg en onderstel mee zijn in de auto 😭

3 jaar geleden

Misschien heb je hier al aan gedacht hoor. Maar neem je altijd overal de reiswieg mee naartoe? Voor kleine stukjes zou je ook alleen het onderstel mee kunnen nemen en de maxi cosi erop kunnen klikken. Of draagzak gebruiken. Wij hebben maar zelden de reiswieg mee in de auto genomen. Behalve als we ergens heen gingen om een lang stuk te wandelen.

3 jaar geleden

Mijn schoonzus heeft de Joolz Aer buggy. Kan ook een reiswieg op. Als buggy is hij erg fijn en compact, met wieg ken ik 'm niet maar die klapt wel mee in zodat hij klein opvouwbaar is.

3 jaar geleden

Dubatti al eens bekeken?

3 jaar geleden

Onderstel is heel compact en de wielen kunnen er evt ook nog heel makkelijk met 1 klik vanaf