9 Reacties

5 jaar geleden

Een bon voor takeaway/delivery, als dat kan? Dat had ik ge-wel-dig gevonden. Moet je niet zelf staan koken, maar dan hoeven zij ook enkel te bestellen.

5 jaar geleden

Een bon voor takeaway/delivery, als dat kan? Dat had ik ge-wel-dig gevonden ...
Dit! Heerlijk

5 jaar geleden

Super 'nuttig' was het niet per se maar waar ik heeeel blij mee was, was een heerlijk luxe douche/bad zeep. Zo een mousse wat heerlijk schuimt en z贸 lekker ruikt馃槂 Wij kregen namelijk alleen maar cadeautjes voor onze kleine jongen. Weet niet of het gebruikelijk is dat normaal mensen zoiets geven aan de mama? Wij hebben namelijk bijzonder weinig kraamvisite gehad ivm corona dus ook niet veel kado's enzo. Toen de tante van mn man hiermee aankwam was ik er echt heel blij mee. Een nieuwe geur voor een nieuwe jou. Voelde me heel kreupel in de eerste weken, en dan dat bloeden en lekkende borsten.... de zeep zorgde ervoor dat ik weer even mij was 馃槉 vooral omdat het nieuw was en niet iets wat ik al had staan.

5 jaar geleden

Cadeaubon voor eten is zeker een goed cadeau. Heb ik laatst ook iemand gegeven na bevalling. Thuisbezorgd heeft helaas geen cadeaubonnen, maar je kan daar ook met VVV-bonnen betalen 馃檪

5 jaar geleden

Ik ben bevallen na een spoedkeizersnede en had na de bevalling veel behoefte om samen als nieuw gezin te genieten en dus ook mijn partner zoveel mogelijk te ontlasten. Na een ksz kon ik zelf zeker een paar dagen niets. Thuisbezorgd was hier echt wel vaak en dat was heerlijk! Een bon daarvoor zou dan ook zeker welkom zijn of iets van een boodschappenpakket met pastas en sauzen ofzo. Lekker snel in elkaar 馃槉 daarnaast zijn verzorgingsproducten erg fijn... ik mocht een paar dagen geen zeep op en rond mn litteken dus iets zonder zeep zou ik aanraden.

5 jaar geleden

Dankjewel allemaal! Ik zat inderdaad zelf te denken aan een soort thuisbezorgd-bon. Over de verzorgingsproducten twijfelde ik omdat ik in mijn hoofd heb zitten dat je de eerste tijd heel voorzichtig moet zijn bij het litteken.

5 jaar geleden

Reactie op debbyvandenberg

Dankjewel allemaal! Ik zat inderdaad zelf te denken aan een soort thuisbezo ...
Natuurlijk moet je voorzichtig zijn rond het litteken maaaar, ik ben 1.85 lang en mijn litteken is maar een ienie minie streepje. Hulp bij het avond eten in de vorm van tegoedbonnen oid is natuurlijk altijd leuk馃槂 ik heb een man die houdt van koken dus ben ontzettend verwend.

5 jaar geleden

Fashion cheque? Dat ze een lekker zittende broek of iets kan kopen?

5 jaar geleden

Ik heb een paar tubetjes littekencreme gevraagd. Van biodermal is ie best duur maar hielp best goed. Dus was fijn om er een paar te krijgen.