22 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Daan86
Je moet het zelf aanvragen inderdaad. Of kopen. Ik heb zilverenkruis en wer ...
Ja die aanvraag had ik dus gedaan bij het aanmelden van mijn kraamhulp. Maar dat is inmiddels 7 weken geleden. Dus nagevraagd. Zegt die vrouw dat er waarschijnlijk niks mee is gedaan omdat het niet vergoed wordt vanuit mijn pakket. Maar in plaats van dat ze dat erbij vermelden of het laten weten..
5 jaar geleden
Heb maar even de kraanvogel gebeld, die vrouw zei dat alles gewoon bij het Kruidvat te krijgen is en die speelt door wat ik precies nodig heb.
Omdat er soms ook onzinnige dingen inzitten. Heb hier al wel een lijstje vanuit hun bureau, maar wacht even voor de zekerheid af. Dan doe ik die spullen in een emmer, aangezien ze die ook nodig hebben..
5 jaar geleden
Reactie op charmaine90
Heb maar even de kraanvogel gebeld, die vrouw zei dat alles gewoon bij het ...
Ik bedoel natuurlijk de kraamhulp:-p
5 jaar geleden
Ik heb het pakket uiteindelijk van een vriendin gekregen die in het ziekenhuis is bevallen. Dat zou je misschien kunnen vragen? Ook bij mijn verloskundige praktijk hangt een briefje dat je kan vragen of ze nog wat hebben liggen van zwangeren die het uiteindelijk niet nodig hebben gehad
5 jaar geleden
Reactie op MEG12
Ik zit ook bij Zekur 😅 vond het ook al bijzonder, aanvullend verzekerd en ...
Ja het komt vanuit de vergoedingen ook over alsof het wel vergoed wordt. Maarja, daar heb ik nu niks aan. Maar dus ook niks binnen gekregen.
5 jaar geleden
Reactie op Jvdb88
Op dit moment korting of het kraampakket van HeltiQ bij Prenetal met hun ma ...
Ja ik had het gezien. Maar helaas op internet uitverkocht. En ik dacht dan bel
Ik de dichtbijzijnde prenatal en dan vraag ik of ze nog op voorraad hebben. Maar je kan niet de filialen aan de lijn krijgen. Ik ga morgen even langs de prenatal
5 jaar geleden
Ik moest ‘m ook zelf bestellen.
Heb hem aangeschaft via medipoint omdat ik dan korting kon krijgen met een code van de kraamzorg.
5 jaar geleden
Gewoon die van mijn verzekeraar (zilveren kruis). Wel zelf een cordring gekocht erbij.
5 jaar geleden
Ik heb cz basis en hoefde niks te betalen alles zat er in! Heb zelfs nog veel over ervan de bed onderleggers bijv die gebruik ik nu in mn zoontje zn bedje voor de zekerheid als zn luiers lekt is niet heel t matras vies😀