38 Reacties

4 jaar geleden
Reactie op MamavanMees2020
Klus op op werkspot gezet?
Oh nee! Wat is dat?

4 jaar geleden
Reactie op Moosje_92
Misschien is het ook wel handig om te weten in welke omgeving je woont? En ...
Ik ga verhuizem naar leerdam. Het is voor 2 verdiepingen in totaal 94 m2

4 jaar geleden
Oh nee! Wat is dat?
Een website waar je je klus op kunt zetten, waar allerlei vaaklui staan ingeschreven. Je krijgt dat een melding als iemand interesse heeft, met offerte

4 jaar geleden
Reactie op nvsbo
Verkeerde site..?
Nee waarom? Je hebt categorie die bedoelt is voor theekrans onderwerpen.

4 jaar geleden
Reactie op MamavanMees2020
Een website waar je je klus op kunt zetten, waar allerlei vaaklui staan ing ...
Super tip bedankt!!

4 jaar geleden
Reactie op LoutjeK
Ik denk dat dat qua kosten niet reëel is. Ik was voor het laminaat en mater ...
Het zou kunnen, dan wel met het goedkoopste laminaat dat er is.. even op gamma gekeken maar dan ben je 630 kwijt voor 5,99 per vierkante meter voor 94m2, daar moeten nog wel plinten en een ondervloer bij komen maar die zijn de duurste niet.. dus voor +/- 800 kun je qua materiaal al klaar zijn... Nou, 400 voor laminaat leggen, als dat de prijs is dan wissel ik asap van beroep 😂 maargoed, dan heb je wel het goedkoopste laminaat te pakken :)
Btw, als je echt mc scrooge budget wilt, ikea heeft het aller goedkoopste laminaat "slatten" voor €4,49
Voor 94m2 met snijverlies moet je ongeveer 105m2 berekenen. 105 x 4,49 = €471,45
Sorry 😂 ben een doorgewinterde budgetklusser na jarenlang student te zijn geweest en moest vaak verhuizen. ❤️

4 jaar geleden
Reactie op Soeppan
Het zou kunnen, dan wel met het goedkoopste laminaat dat er is.. even op ga ...
Hahah je bent super wat een goede tip🤭 ga ik eens kijken je hebt plekken met gratis leggen soms

4 jaar geleden
Informeren bij bouwmarkten of zoeken op Marktplaats naar klusjesmannen / bedrijven in jouw omgeving!

4 jaar geleden
Informeren bij bouwmarkten of zoeken op Marktplaats naar klusjesmannen / be ...
Dat is indd een goed plan! Persoonlijk zou ik een bouwketen proberen te strikken, als je een zzp'er online tegen komt betaal je al snel dat belachelijke hoge uurloon van 35 euro per uur oid 🙄 maar weet niet precies hoeveel ze per uur rekenen voor bouwketen zoals gamma, praxis etc.
Btw, houd van de gamma praxis karwei de laminaat aanbiedingen in de gaten! Soms heb je zo'n gelukstreffer met korting ertussen! Laminaatspeciaalzaken vallen trouwens ook al snel duurder uit..

4 jaar geleden
Reactie op Soeppan
Dat is indd een goed plan! Persoonlijk zou ik een bouwketen proberen te str ...
Ja heb gelukkig al goedkoop laminaat kunnen vinden in mooie kleur 7 euro per m2. Nu zoek ikdus iemand die goedkoop kan latem zetten haha

4 jaar geleden
Laminaat leggen kost zeker minimaal 10 euro per m2, en dan heb je het heel goedkoop. 7 euro per m2 aan laminaat zit je dus wel iets boven je budget. Heb je geen familie die heel handig is?

4 jaar geleden
Laminaat leggen kost zeker minimaal 10 euro per m2, en dan heb je het heel ...
Niet echt ze hebben ooit de kamer van me dochter geprobeert nou zag er niet uit 🤣🤣 ja dat wel idd.. hier moet dan nog ondervloer en plinten bijkomen

4 jaar geleden
Reactie op Soeppan
10 euro per m2 😵 ?! Dus dat zou voor 94m2 rond de 1k moeten kosten?
Je hebt ook voor 6 euro die leggen per m2 maar dan zit js ook rond een prijsje

4 jaar geleden
Reactie op Moosje_92
35 euro per uur is voor een zzper zeker geen belachelijk hoge prijs hoor. I ...
Ik zal bij mijn baas eens een uurloon van 35 euro vragen 😂 sta ik zo weer op straat. Maar nee ja sorry. 35 euro per uur verdienen vind ik erg veel, maar dat ligt geheel aan mij 🤷🏻♀️ en ik weet, ze moeten nog een hoop inleveren en risico met geen werk etc.. maar dan alsnog, wat een uurloon 😳