33 Reacties
2 jaar geleden
Wij komen net terug van Capfun. Erg goed bevallen. Wij waren wel in Nederland maar ze hebben ook parken in Frankrijk en België
2 jaar geleden
Landal sonnenberg is idd erg leuk! Huisjes zijn niet mega bijzonder maar de omgeving en het park zijn echt leuk.
2 jaar geleden
Landal Sonnenberg zijn wij indd laatst geweest. Leuk park (wel boven op de heuvel). Fijn zwembad, grote speeltuin overdekt, en ook buiten speeltuinen. Activiteiten voor kids en genoeg te doen in de omgeving. Wildpark Daun was erg leuk (wel n uurtje rijden) en Trier door met een treintje (half uurtje rijden) was ook erg leuk. Huisje stelt niet veel voor, maar wij hebben ons er prima geamuseerd. Onze dochter is 11 maanden en was net te klein, maar 2,5 is denk ik echt een perfecte leeftijd!
2 jaar geleden
Wij vonden Center Parcs Winterberg ook erg leuk trouwens. Evt met korting of vroegboekkorting boeken?
2 jaar geleden
Reactie op D1908
Landal Sonnenberg zijn wij indd laatst geweest. Leuk park (wel boven op de ...
Goed om te horen! Wij vertrekken morgen voor een weekje Landal Sonnenberg ☀️
2 jaar geleden
https://www.europarcs.nl/vakantieparken/belgie/limburg-(be)/hoge-kempen?gclid=EAIaIQobChMItYP-8bSqgQMVm59oCR1CtgZCEAAYASAAEgL1mPD_BwE
Deze! Heerlijk bosrijk. Wij zijn net terug. Mooie huisjes en alles netjes verzorgd.
Ze hebben daar ook n spray park. Dat is iets met allemaal water spray dingen. Mijn dochter vond het super en is 1.5jr.
Als je de weg oversteekt heb je er n buitenzwembad. Vonden wij te koud, zelfs met 33graden 😅 Maar we zijn fan van t spray park. Volgend jaar willen we weer heen.
2 jaar geleden
Reactie op D1908
Landal Sonnenberg zijn wij indd laatst geweest. Leuk park (wel boven op de ...
Wij zijn inderdaad afgehaakt op de huisjes. Anders hadden we Sonnenberg geboekt. Maar door de vroegboekkorting was Centerparcs Eifel bijna 300 euro goedkoper dan Landal Sonnenberg en CP heeft mooier huisjes en elke ochtend ontbijt inclusief.
2 jaar geleden
Reactie op Sanne321
Waar verblijven jullie in? In het hotel of een huisje? Wat zou je aanraden? ...
Wij zijn twee weken terug verbleven in het hotel, woww! Je kunt ook een huisje huren met uitzicht op de dieren. Dan zou ik aanraden de giraffen/neushoorns en niet de leeuwen of zeehonden.. die liggen stil of zie je amper/nauwelijks.
En voorkeur bij de stallen vind ik slim wanneer het wat slechter weer lijkt te zijn, gezien de dieren (zo lijkt) met regen dichterbij de stallen blijven.