6 Reacties

2 jaar geleden

Spannend he? Gelukkig niet meegemaakt maar lees overal dat het zeker ook goed kan aflopen. Het is in ieder geval positief dat je geen helderrood bloedverlies hebt. Oud bloed is bruin en kan ook van de innesteling zijn. Op zich zijn rommelende darmen en zeurende buikpijn niet heel vreemd. Je baarmoeder groeit en er gebeurd van alles in je buik. Misselijk zijn hoort er ook bij. Duimen dat je een mooie echo gaat krijgen! 🍀

2 jaar geleden

Bruine afscheiding is normaal. Snap je angst heel goed, mijn eerste zwangerschap liep ook uit op een miskraam en dan is het heel moeilijk er vertrouwen in te hebben. Nu 2 kindjes hier:) Hopelijk gaat bij jullie het goed!!!

2 jaar geleden

Ik heb zojuist dit te zien gekregen bij het afvegen, ik maak me gelijk zorgen... gisteren menstruatie achtige krampen gehad en heel veel lage rugpijn, vandaag enkel nog wat steken in de onderbuik maar rugpijn is er nog... ik mag morgen al gaan voor een vroege echo (ben nu 5+1) maar ik maak me echt zorgen😞

2 jaar geleden

Ik heb zojuist dit te zien gekregen bij het afvegen, ik maak me gelijk zorgen... gisteren menstruatie achtige krampen gehad en heel veel lage rugpijn, vandaag enkel nog wat steken in de onderbuik maar rugpijn is er nog... ik mag morgen al gaan voor een vroege echo (ben nu 5+1) maar ik maak me echt zorgen😞

2 jaar geleden

Als het bij wat bruinig blijft is het meestal goed. Ik heb een zwangerschap gehad die bij +-5 weken mis ging, hier begon het met best veel bruinverlies maar dit ging al snel over in helderrood bloedverlies en stolsels etc. Foute boel dus.. Echter zegt zelfs helder rood bloedverlies niet alles. Ik heb nu een goede zwangerschap en ben inmiddels 33 weken, en heb de hele zwangerschap door bruinverlies gehad en ook helder rood verlies. En alles zit nog goed daar beneden. Dus mijn ervaring is dat zolang er geen grote stolsels bij je bloedverlies zitten het vaak oke is! Buikpijn is ook helemaal normaal voor die termijn, er groeit een klein kindje in je buik en dat is nogal een dagtaak voor je lichaam🤭 Dat kan gepaard gaan met de nodige buikpijn en andere klachten. Probeer te genieten van het moment dat je nu hebt, van dat kleine mensje in je buik, hoe moeilijk dat soms is. Dat snap ik helemaal🍀

2 jaar geleden

Reactie op babydreamerr

Ik heb zojuist dit te zien gekregen bij het afvegen, ik maak me gelijk zorg ...
Hoeft niks te betekenen. Succes morgen!