19 Reacties
5 jaar geleden
Er is meer dan een strak lichaam. Kijk eens wat jouw lichaam jou gegeven heeft!! Het doet er in mijn ogen niet toe of je amper 2 maanden na je bevalling nog iets zwaarder bent. Wees niet zo hard voor jezelf.
5 jaar geleden
Je bent 7 weken geleden bevallen..... geef het wat tijd! 😳
Ja maar het is niet vocht wat ik nu heb het is echt vet omdat ik veel heb gegeten tijdens de zwangerschap 😂 dat gaat er alleen af met sporten of liposuctie haha
5 jaar geleden
Er is meer dan een strak lichaam. Kijk eens wat jouw lichaam jou gegeven he ...
Ik weet het maar ben zo onzeker ik wil mijn oude lichaam zo graag weer terug
5 jaar geleden
Ik weet het maar ben zo onzeker ik wil mijn oude lichaam zo graag weer teru ...
Ik denk niet dat liposuctie de oplossing is. Ben je echt meteen zelfverzekerder als je uit die kliniek komt? Geef je zelf tijd.. alle goede dingen hebben tijd nodig 😊
5 jaar geleden
Het is 9 maanden zwanger, en 9 maanden ontzwangeren.
Je kan bijv veel gaan wandelen met de kinderwagen? Loop je zn 10d stappen p.dag. Dan komt dat strakke figuurtje snel weer terug hoor.. relax alles op zn tijd✌🏽
VRIEND
5 jaar geleden
Hi, vergeet niet dat het herstellen van een zwangerschap niet over 1 nachtje gaat. Misschien kun je wachten totdat je kindje 1 is? Meestal lost een hoop zich zelf al op... tot 2 maanden na de bevalling is alles nog heel slap omdat je nog vol zit met progesteron. Als je borstvoeding geeft zullen er ook nog wat vetjes doorheen gaan.
Verder weet ik geen kliniek, sorry. Maar ik hoop dat je de vetjes een beetje kunt omarmen, het lijkt mij zo een nare behandelingwaar je dan van moet herstellen ipv genieten van je kindje.
5 jaar geleden
Dat ga je niet oplossen met plastische chirurgie, echt niet. Ga lekker genieten van je kindje ipv je druk maken om je figuur. Lekker veel wandelen, verstandige keuzes maken qua eten en dat figuur komt echt later wel weer. Er zijn belangrijkere dingen nu.
5 jaar geleden
Vandaag precies 5 maanden verder en mijn buik begint nu pas enigszins terug te veren. Striae aan de zwangerschap en bevalling overgehouden en dat was voordat ik zwanger werd toch wel iets waarvan ik dacht dat ik er nooit overheen zou komen. Uiteindelijk heb ik het geaccepteerd en vind ik het ook wel mooi wat mijn lichaam gemaakt heeft.
Ik haat mensen die zeggen “je krijgt er iets moois voor terug”. Ja leuk allemaal, maar daar help je mij niet mee. Je bagatelliseert mijn gevoel dat ik heb over mijn eigen lichaam. Ontzwangeren duurt een jaar, dus geef je zelf dat jaar ook. Geen enkele moeder die ik ken heeft er nog ooit hetzelfde uitgezien, maar niemand ziet er meer uit als hoe ik eruit zag 7 weken na mijn bevalling🙏🏼
5 jaar geleden
Reactie op babydebaby
Vandaag precies 5 maanden verder en mijn buik begint nu pas enigszins terug ...
*geen enkele moeder heeft er na haar bevalling weer precies t zelfde uitgezien
5 jaar geleden
Ja maar het is niet vocht wat ik nu heb het is echt vet omdat ik veel heb g ...
Misschien dat sporten eerst is proberen??? Snap niet helemaal waarom je hiervoor meteen een liposuctie nodig hebt, als je op je eten let en genoeg beweegd heb je zo je strakke lijf terug....
5 jaar geleden
Heb ook een beetje respect voor je lichaam. Het heeft 9 maanden je kind gedragen, mag het dan iets langer nodig hebben dan 7 weken om te herstellen? 😊 Ga lekker gezond eten, sporten/bewegen, dan krijg je vanzelf resultaat én kun je er ook trots op zijn.
5 jaar geleden
Naast dat het met 7 weken na je bevalling een veel te heftige keuze is. Moet je na liposuctie ook absoluut gaan sporten ondat je anders een bak aan slappe huid over houdt. Tenzij je daar weer een buik correctie voor uit laat voeren.
Ga kalm aan sporten, ga naar een personaltrainer en ga samen aan de slag, nog goedkoper ook. 9 maanden op, 9 maanden af. Ook met liposuctie heb je geen direct resultaat.
5 jaar geleden
Dankjulliewel voor al jullie adviezen ik heb ook een telefonisch gesprek gehad met velthuis kliniek en ik mag niet eens een liposuctie doen tot 6 maanden na gestopt te zijn met borstvoeding. Momenteel geef ik nog borstvoeding en ben van plan om dat nog lang te gaan doen dus dan stopt het hier haha. Dan maar sporten idd😂👍
5 jaar geleden
Reactie op BabywishK
Goedzo, borstvoeding helpt ook heel goed, om weer terug in vorm te komen😘
Dankjewel ik hoop het🤗
5 jaar geleden
Ik heb altijd geleerd 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren. Dus pas na 9 maanden kun je zien hoeveel vetjes je overhoud!
Geef het de tijd😘 7 weken is echt nog te vroeg om zo’n keuze te maken