13 Reacties

5 jaar geleden

Volgens de zwangerhap app mag dit gewoon 馃槉

5 jaar geleden

Ok茅... Dat maakt het juist verwarrend.. De ene zegt dag en de ander dat... Daar heb ik ook idd op gekeken op de zwangerschap app

5 jaar geleden

Ik heb het tijdens de vorige zwangerschappen gewoon gedronken, geen problemen mee gehad. Nu drink ik het niet, drink helemaal geen fris meer.

5 jaar geleden

Reactie op Rebeccavos

Ok茅... Dat maakt het juist verwarrend.. De ene zegt dag en de ander dat... ...
Ik vind de app vrij streng, eerlijk gezegd. Dus als er staat dat het mag, geloof ik het wel 馃槀 Als je echt twijfelt, kan je het ook aan je verloskundige vragen en van dat advies uit gaan

5 jaar geleden

Reden dat sommigen denken dat dit misschien niet mag, is omdat er kinine in zit. Van kinine wordt gedacht dat het misschien de bevalling op zou kunnen wekken, dat is echter niet bewezen. Om dezelfde reden kunnen mensen ook juist aanraden om einde zwangerschap juist wel veel bitter lemon, tonic of ananas te eten /drinken. Helaas, werkt niet. Maar ook gelukkig; maak je geen zorgen!

5 jaar geleden

Reactie op Veerletje30

Ik vind de app vrij streng, eerlijk gezegd. Dus als er staat dat het mag, g ...
Ik heb dat niet dat ik het gelijk geloof 馃檲

5 jaar geleden

Nu heb ik zin in bitter lemon 馃槀馃槀

5 jaar geleden

Reactie op Marlou777

Nu heb ik zin in bitter lemon 馃槀馃槀
Hahaha馃槀馃槀馃槀

5 jaar geleden

Reden dat sommigen denken dat dit misschien niet mag, is omdat er kinine in ...
Dankje wel voor je bericht 鈽猴笍

5 jaar geleden

Waarom niet? Het is een fabeltje dat hiervan de bevalling opgang zal komen. Nu ga ik morgen Bitter Lemon kopen. Zin in nu 馃槀

5 jaar geleden

Reactie op Esli1234

Waarom niet? Het is een fabeltje dat hiervan de bevalling opgang zal komen. ...
Je ziet het heel vaak voorbij komen....

5 jaar geleden

Reactie op Rebeccavos

Je ziet het heel vaak voorbij komen....
Je ziet ook veel mensen roepen dat mondkapjes schadelijk zouden zijn, wat ook bullshit is. Het is gevaarlijker om alles op internet te geloven dan nu een complete fles bitter lemon drinken.. 馃槵

5 jaar geleden

Bitter lemon wekt de bevalling op. Dit is net als ananas eten. Je moet echt liters wegdrinken wil het effect hebben. Bij ananas moest je er 8 eten op een dag. Bizarre aantallen natuurlijk, enjoy your drink!