Hoi, er zijn allerlei merken die van die magnetische bouwblokken hebben. Magnatiles, Picasso tiles, connectix etc... Weet iemand toevallig of je verschillende merken kunt combineren? Werken die gewoon goed samen of kun je het beste alles van 1 merk houden?
Bedankt alvast!
Belangrijk is te letten op de maat. Wij wilden ook uitbreiden maar hebben nu grote en kleine maatjes. Je kunt het in principe wel samen gebruiken Maargoed als de maat niet hetzelfde is wordt het lastiger.
Hoi! Connetix, Coblo, MagnaTiles, Picasso Tiles en Learn & Grow Tiles zijn allemaal te combineren! - edit admin micky -
Deel bericht weggehaald vanwege reclame voor eigen pagina
Zijn die merken dan ook nog allemaal vergelijkbaar in prijs en kwaliteit?
Ik zit er ook naar te kijken voor de verjaardag van ons zoontje in oktober. Maar kom zoveel tegen!
Ik heb paar geprobeerd, de goedkopere varianten. 1x van shein af. En nog een keer van de lidl. Allebei waardeloos. Die van shein kwamen de magneetjes los( super gevaarlijk) en die van de lidl klikte niet zo lekker.
Ik zou dus aanraden, wil je dit echt.. koop dan de echte magnatiles.
Ik hen nu idd ook een set van PicassoTiles, die werkt goed! Vind alleen zo weinig uitbreidingssets dat ik me afvroeg of t te combineren was met andere merken. Maar zo te horen wel dus :)
Zijn er ook mensen die het combineren met Duplo? Of weten welke merken dit wel kunnen en welke niet? Ik zag tot dusver vooral Connetix van de ‘grotere’ merken, maar is direct ook weer vrij prijzig. 🙊