23 Reacties

vorig jaar

Belangrijk is te letten op de maat. Wij wilden ook uitbreiden maar hebben nu grote en kleine maatjes. Je kunt het in principe wel samen gebruiken Maargoed als de maat niet hetzelfde is wordt het lastiger.

vorig jaar

Magnatiles en Connetix en Coblo zijn te combineren. Ik dacht Playmags ook, maar dit weet ik niet zeker.

vorig jaar

Wij hebben de picasso tiles gekregen, en ook benieuwd of dit te combineren is dus volg mee😊

vorig jaar

Hoi! Connetix, Coblo, MagnaTiles, Picasso Tiles en Learn & Grow Tiles zijn allemaal te combineren! - edit admin micky - Deel bericht weggehaald vanwege reclame voor eigen pagina

vorig jaar

Reactie op Nadia88

Hoi! Connetix, Coblo, MagnaTiles, Picasso Tiles en Learn & Grow Tiles z ...
En Cleverclixx ook!

vorig jaar

Bedankt allemaal! Kunnen die mooi op het verjaardagslijstje;)

vorig jaar

Reactie op Nadia88

En Cleverclixx ook!
Zijn die merken dan ook nog allemaal vergelijkbaar in prijs en kwaliteit? Ik zit er ook naar te kijken voor de verjaardag van ons zoontje in oktober. Maar kom zoveel tegen!

vorig jaar

Ik heb paar geprobeerd, de goedkopere varianten. 1x van shein af. En nog een keer van de lidl. Allebei waardeloos. Die van shein kwamen de magneetjes los( super gevaarlijk) en die van de lidl klikte niet zo lekker. Ik zou dus aanraden, wil je dit echt.. koop dan de echte magnatiles.

vorig jaar

Picassotiles zijn wij ook heel tevreden over!😄

vorig jaar

Reactie op Dennise89

Picassotiles zijn wij ook heel tevreden over!😄
Ik hen nu idd ook een set van PicassoTiles, die werkt goed! Vind alleen zo weinig uitbreidingssets dat ik me afvroeg of t te combineren was met andere merken. Maar zo te horen wel dus :)

vorig jaar

Reactie op Smos

Zijn die merken dan ook nog allemaal vergelijkbaar in prijs en kwaliteit? ...
De top zijn Connetix, Magnatiles, Coblo en Cleverclixx. In mijn ogen. Magnatiles heeft vooral leuke themasets. Zelf fan van Connetix hier.

vorig jaar

Wij hebben coblo. Wel prijzig maar er wordt zo veel mee gespeeld! Vind ook top dat het een Nederlands merk is wat ook in Nederland geproduceerd is

vorig jaar

Reactie op Toepies

Wij hebben coblo. Wel prijzig maar er wordt zo veel mee gespeeld! Vind ook ...
Eens!

vorig jaar

Reactie op Chien

Ik hen nu idd ook een set van PicassoTiles, die werkt goed! Vind alleen zo ...
Ja inderdaad ook blij te lezen dat het te combineren valt😃
Ik lees goede verhalen over learn to grow. Leuker van prijs en goede kwaliteit
Kan je deze ook combineren met de andere merken? Of weet je dat niet 😆

vorig jaar

Reactie op Koninginvanhetgezin

Kan je deze ook combineren met de andere merken? Of weet je dat niet 😆
Durf ik niet te zeggen..

vorig jaar

Zijn er ook mensen die het combineren met Duplo? Of weten welke merken dit wel kunnen en welke niet? Ik zag tot dusver vooral Connetix van de ‘grotere’ merken, maar is direct ook weer vrij prijzig. 🙊

vorig jaar

Kun je de HEMA tegels combineren met connetix??