44 Reacties

5 jaar geleden

Ik ga wel voor de fiore. Laatst proefrit gemaakt thuis en fiets heel licht zonder ondersteuning. Met gaat het als een racefiets😂 Het zware sturen etc is van de oude generatie e bike. Ze komen ook gewoon thuis als er iets is hoor. En dat proefrijden thuis vond ik juist heel fijn in deze tijd. Eind augustus mag ik m in het echt gaan gebruiken😍

5 jaar geleden

Ik heb nu zelf de Cortina E-U4 transport. Nog zonder zitje! Maar die fiets is mn beste aankoop ooit! Ga er straks ook zeker met de kleine mee fietsen met een zitje. Ondersteuning bij tegenwind en steile stukken heb je zeker en je hebt een hele relaxte houding op zo'n transport fiets. Ik fiets nu met een mand erop, soms overvol met boodschappen. Het wegfietsen is dan soms wat uitdagend door het zware stuur, maar als je 1x fietst... Heerlijk!

5 jaar geleden

Ik heb een Qwic. Geen zware fiets, kan met een zitje voor- en achterop. Ik zou vooral testritjes maken, je goed laten adviseren en via de fietsenwinkel bestellen voor onderhoud en service.

5 jaar geleden

Reactie op Jannekesdraakje

Ik ga wel voor de fiore. Laatst proefrit gemaakt thuis en fiets heel licht ...
Als ze langskomen voor je proefrit, wachten ze tot je terug bent? Of is dat een dag of een wk?

5 jaar geleden

Reactie op wo87

Ik heb nu zelf de Cortina E-U4 transport. Nog zonder zitje! Maar die fiets ...
Oké goed om te horen! Moet zeggen dat ik zelf niet zo van fietsen met zo’n kist was. Weet ook niet of het met kind hetzelfde aanvoelt.

5 jaar geleden

Ik heb een Qwic. Geen zware fiets, kan met een zitje voor- en achterop. Ik ...
Dat merk ken ik nog niet. Moet zeggen dat ik liever onderhoud via een winkel doe. Ook qua bereikbaarheid een fijner gevoel als je binnen kan lopen bij een winkel

5 jaar geleden

Reactie op Diana78

Als ze langskomen voor je proefrit, wachten ze tot je terug bent? Of is dat ...
Ze maken een afspraak met je wanneer het jou uitkomt. Dan wachten ze wel maar je hebt ook geen week nodig om uit te testen of iets goed fietst, een auto hoef je ook niet een week uit te testen of die lekker rijdt😉

5 jaar geleden

Ik heb de miss grace transport gazelle e-bike gekocht. Straks ook als mama fiets gebruiken. Zit een bosch midden motor op en 4 ondersteuning standen. Erg gebruiksvriendelijk en zit/rijdt als een limousine op de weg, heerlijk 😁 erg blij met de aankoop

VRIEND

5 jaar geleden

Ik heb de Cortina family e-bike. Ik vind het persoonlijk een hele fijne fiets! Ja je hoort de motor, en hij is wat zwaar, maar voor mij niet te zwaar! Ik heb een electrische fiets ivm knie letsel, en gebruik ook slechts licht ondersteuning. Ik fiets sinds kort met 2 kids, en is dikke prima! Veel ruimte, en ook niet te zwaar met een voorzitje in combinatie met krat voorop...

5 jaar geleden

Reactie op Jannekesdraakje

Ze maken een afspraak met je wanneer het jou uitkomt. Dan wachten ze wel m ...
Nee is ook zo, meer bijwijze van. Soms voelt het gehaast zo van de straat nog niet uit en keren. Soms zou ik dezelfde weg als naar mijn werk willen uitproberen. Net ff over die klinkers en dat bruggetje en die vreselijke wind tegen 😜 Maja dat is op en neer ongeveer 20 min

5 jaar geleden

Reactie op Sabrina3812

Ik heb de miss grace transport gazelle e-bike gekocht. Straks ook als mama ...
Ook een mooie fiets! Welke is het precies? C7 HMB 2020?

5 jaar geleden

Reactie op Sabrina3812

Maar zonder ondersteuning wel zwaar zeker?

5 jaar geleden

Reactie op Kim 1985

Ik heb de Cortina family e-bike. Ik vind het persoonlijk een hele fijne fie ...
Dankjewel voor je info! Moet het idd ook zelf ondervinden.

5 jaar geleden

Reactie op Diana78

Nee is ook zo, meer bijwijze van. Soms voelt het gehaast zo van de straat n ...
Je kunt het altijd vragen hè of dat mogelijk is😉

5 jaar geleden

Reactie op Diana78

Dat merk ken ik nog niet. Moet zeggen dat ik liever onderhoud via een wink ...
Het is een Nederlands merk. En ik bedoel ook in de winkel. Doen ze toch ook vaak extra moeite voor je.

5 jaar geleden

Reactie op Sabrina3812

Hier dezelfde! Met een yepp zitje aan de voorkant ideaal! Hij rijd zo heeerlijk

5 jaar geleden

Reactie op Diana78

Ook een mooie fiets! Welke is het precies? C7 HMB 2020?
Klopt! 😄

5 jaar geleden

Reactie op Sabrina3812

Zie alleen geen lage instap, is het wel te doen met voorzitje?

5 jaar geleden

Hier dezelfde! Met een yepp zitje aan de voorkant ideaal! Hij rijd zo heeer ...
Hoe ervaar jij het met een hoge instap in dit geval.

5 jaar geleden

Reactie op Sabrina3812

Heb jij er ook een voorzitje op of op gehad? Duurt nog even voordat ik een proefrit kan maken ( afspraken zijn aardig vol gepland ) Maar voeg me af wat jouw ervaring is mbt instap?