20 Reacties

2 jaar geleden

Ik gebruik al jaren masterpiece van max factor, wel waterproof.

2 jaar geleden

Gewoon even benieuwd; hoe komt dit dat dit met/door je kinderen gebeurt? Ik gebruik een normale mascara van Max factor en die blijft wel goed zitten. Moet er overigens wel bij zeggen dat ik niet altijd mascara op heb als ik vrij ben. Dus misschien als t regent en we spelen buiten ofzo dan zou t mis gaan.

2 jaar geleden

Maybeline lash sensational, maar alleen bij 1+1 in de aanbieding haha

2 jaar geleden

Bye bye panda eyes van essence. Kun je het missen de dior show. Maar die is wel echt flink aan de prijs en wil je volle zwarte wimpers moet je wel een paar laagjes aanbrengen. Essence ook maar met die prijs is dat minder erg 😂 Beide geen waterproof mascara. Wil je wel waterproof dan de lash princess van essence. 👌

2 jaar geleden

En gewoon plakwimpers? Vind je dat niks? Ik draag deze namelijk alleen maar i.p.v mascara, heel makkelijk aan te brengen en weer net zo makkelijk er af te halen.

2 jaar geleden

Dimensions de Chanel

2 jaar geleden

Ik heb al jaren de lash princess van essence, nog nooit uitgelopen , behalve onder de douche 😶‍🌫️

2 jaar geleden

Chanel le volume is mijn absolute favoriet. Regelmatig met 40% korting bij ici paris

2 jaar geleden

Reactie op Doppiej

Ik heb al jaren de lash princess van essence, nog nooit uitgelopen , behalv ...
ja deze de blauwe is waterproof !

2 jaar geleden

Ik ben sinds een jaar overgestapt op ‘tubing mascara’ en sindsdien nooit meer last van uitlopen gehad. Ook in de ochtend nooit meer panda ogen. Hij kost wat meer maar is het wat mij betreft zeker waard. Ik heb de clinique lash power mascara zwart.(19,50e op bol)

2 jaar geleden

Ligt vaak niet aan de mascara maar aan de huid eromheen. Goed primen met een oogschaduwbasis oid kan helpen. Zelf nooit last van, en ik gebruik echt alles door elkaar qua merken mascara.

2 jaar geleden

Ik gebruik van Etos huismerk. Heb een heel gevoelige huid en snel last van make up. Die van Etos gaat al jaren goed. Ook het oogpotlood daar van

2 jaar geleden

Reactie op Lbaby2

Ik gebruik al jaren masterpiece van max factor, wel waterproof.
Jep ik ook!

2 jaar geleden

Ik heb echt met geen 1 mascara dat het uitloopt eigenlijk.. Ik had altijd zie zwarte van miss sporty maar die zijn er helemaal uit. Nu een grijze van kruidvat merk (ik pak altijd ‘extra zwart’ of ‘deep black’) en ook met deze geen last dat het uitloopt 😊 Zijn beide geen waterproof mascara’s trouwens.

2 jaar geleden

Lash Power Black van Clinique! Gaat er alleen af met warm water. Ik kan niet zonder en gister toevallig weer gekocht met korting bij Douglas. Ik heb heel lang met de vorige tube kunnen doen!

2 jaar geleden

Ligt vaak niet aan de mascara maar aan de huid eromheen. Goed primen met ee ...
Oja ik heb het ook nooit nee! Goede tip voor ts waarschijnlijk :) Ik gebruik trouwens verder niks van makeup. Weer wat geleerd hihi

2 jaar geleden

Reactie op 2021November

Chanel le volume is mijn absolute favoriet. Regelmatig met 40% korting bij ...
Deze inderdaad. (Tegenwoordig 35%)

2 jaar geleden

Ik gebruik altijd eerst gewone en dan 1 laagje waterproof er overheen. Mijn wimper zijn vrij lang en raken sowieso de huid er omheen aan. Met gewone mascara ben ik denk ik een pandabeer na 2 uurtjes. En je hebt prima spul om het er heel makkelijk weer af te krijgen hoor.

2 jaar geleden

Reactie op happy24

Gewoon even benieuwd; hoe komt dit dat dit met/door je kinderen gebeurt? I ...
Ik denk omdat ik zweet ofzo? Ik weet het niet. Heb het ook als ik lesgeef. Dank voor alle tips allemaal!!

2 jaar geleden

Bij mij loopt het erger uit met waterproof dan met gewone. Waterproof kan nml goed tegen water maar niet tegen vettigheid. Huid onder de ogen bevat ook wat talg waardoor mascara los kan laten. Kun je oplossen met wat poeder oid onder de ogen. Dat is iig bij mij het geval