8 Reacties

5 jaar geleden

Hai! Ik heb ook mastopathie, ik kan je helaas niet vertellen of borstvoeding gaat lukken want ben er zelf ook bang voor dat het daardoor moeilijk wordt. Maar ik moet eerlijk zeggen, voor mijn zwangerschap waren mijn borsten 90% vd tijd heel erg pijnlijk en zaten ze vol met knobbels.. er ook al 2 operatief laten weghalen. Maar sinds ik zwanger ben doen heb ik dus bijna helemaal geen last van mijn mastopathie! Ook al paar keer melk gelekt, dus ik ben hoopvol! Nu bijna 33 weken :) .

5 jaar geleden

Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar weet wel dat borstvoeding.com over veel onderwerpen (ervarings)verhalen heeft. Ik kon dit vinden, hopelijk hebben jullie er iets aan 馃槉 https://www.borstvoeding.com/verhaal-van-de-week/mastopathie/

5 jaar geleden

Reactie op Maria90

Hai! Ik heb ook mastopathie, ik kan je helaas niet vertellen of borstvoed ...
Wil je me op de hoogte houden? Ik hoop met je mee dat het gaat lukken voor je!

5 jaar geleden

Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar weet wel dat borstvoeding.com over ...
Dankjewel, ga eens even lezen!

5 jaar geleden

Reactie op FritsRoothans

Wil je me op de hoogte houden? Ik hoop met je mee dat het gaat lukken voor ...
Zal ik doen!

5 jaar geleden

Helaas zorgt het hier voor veel pijn, heb het nu ruim een week gedaan. Hoe meer bij mij de productie op gang komt hoe meer pijn ik heb, ben nog even in dubio over wat ik ga doen.. maar de kans is groot dat ik volledig ga kolven of over stap op kunstvoeding.

5 jaar geleden

Reactie op Maria90

Hai! Ik heb ook mastopathie, ik kan je helaas niet vertellen of borstvoed ...
Sorry, had beloofd je op de hoogte te houden.. Maar ik heb tot 3.5 maand borstvoeding gegeven. Ik heb totaaaaal geen problemen ervaren met mijn mastopathie! 馃槏馃憤 was er juist erg bang voor. Alleen soms als ik wat moest masseren om de doorstroom te bevorderen deed het was zeer.. Juist nu ik ben gestopt met borstvoeding keren de oude kwalen en pijntjes weer terug helaas!

5 jaar geleden

Ik had gedurende dat ik de pil slikte last van mastopathie, nadien veel minder. Ik geef nu borstvoeding maar heb geen last van mijn borsten. Ook de pijnlijke stuwing waarvoor iedereen waarschuwde vond ik heel erg meevallen omdat ik het vergeleek met toen ik wel mastopathie had. Maar wat ik hier lees is het dat het per persoon verschilt.