146 Reacties

9 maanden geleden
Het is het seizoen! Meeste mensen denken dat dat de herfst, maar ze zijn er juist al eerder door de zachte winters en iets met dat ze willen paren en daardoor uit hun schuilplaatsen komen. Ik woon op een boot met 20 patrijspoorten. Elke keer als ik er eentje open dan komen er minstens drie naar beneden abseilen… 😖 Brrrrr

9 maanden geleden
Wij wonen op een boerderij en ik overdrijf niet als ik op een dag hier wel 100 spinnen zie. Wij noemen dit het spinnenseizoen. Je kunt de buitenkant van je huis laten inspuiten met zo’n middel tegen spinnen. Heeft hier geen zin en ik ben er verder ook niet bang voor, dus vind het prima zo. In elke kamer in huis zit nu wel ergens een spin, maar m’n dochter vindt het leuk om er tikkertje mee te spelen want dan gaan ze weer heel hard rennen. Dus ik heb mooi vermaak zo 👍🏻

9 maanden geleden
Ik moest denken aan dit nieuwsbericht van afgelopen week:
17-AUG-2024 - De Australische huisspin heeft zich gevestigd in Nederland op ten minste één plek. De verwachting is dat ze zich zal gaan uitbreiden, met name rondom bebouwing. Om de opmars te documenteren wordt gevraagd naar deze exotische spin uit te kijken en waarnemingen te melden.
Gelukkig bestaat er zoiets als een stofzuiger 😈😈

9 maanden geleden
Reactie op Guapa
Ik moest denken aan dit nieuwsbericht van afgelopen week:
17-AUG-2024 - De ...
Bedankt voor het delen! Ik blijf vannacht wakker denk ik 🥲😂😂

9 maanden geleden
Ooooohhh wij ook al, echt van die mega dikke met zo’n groot lijf en reuze poten, mijn man zat van de week op de bank en voelde iets over z’n voeten lopen , hij keek kwam er dus zo’n joekel onder de bank vandaan zo over z’n voet, en vorige week een van hetzelfde formaat in onze slaapkamer. We griezelen allebei m’n man en ik

9 maanden geleden
Reactie op Maiss
Waaarom heb ik dit gelezen… ik heb overal jeuk en durf niet meer te slapen� ...
Haha precies dit😅
Flashback naar toen ik wakker werd omdat ik 'iets' op mn arm voelde kriebelen. Als een gek de lamp aan en ja hoor, zo'n mega dikke grote huisspin in bed.
Slaap lekker iedereen🥹

9 maanden geleden
Vreselijk topic. En toch blijf ik lezen hè😂😭
Hier laatst ook een enorme opgezogen. Voelde hem stuiteren in de stang. Bah. Ben tegenwoordig wat minder bang dan vroeger maar ze moeten niet te groot zijn hoor, brrr... Of over je heen lopen😭 Blijf lekker in je hoekje op de grond of plafond aub😩

9 maanden geleden
Reactie op VriendelijkeEenhoorn213
Het is het seizoen! Meeste mensen denken dat dat de herfst, maar ze zijn er ...
Haha, same here... Ik check elke avond het bed want we slapen onder de stuurhut en daar zit het helemaal vol... 🕷️🕷️🕷️ Voor de patrijspoorten hebben we gelukkig horren.