Hoi allemaal,
Het is natuurlijk bijna moederdag en ik zit ergens mee. In onze directe familie zit een stel die zeer ongewenst nog kinderloos zijn. Ze zijn al jaren bezig en het is allemaal erg pijnlijk en ingewikkeld. Wellicht gaat het nooit lukken 😞
Nu weet ik dat zij moederdag een moeilijke dag vind, logisch ook. We gaan haar zien waarschijnlijk maar kan ik iets voor haar doen? Zou het gepast zijn iets voor haar mee te nemen omdat ze in haar hart wel een moeder is. Of benadruk je dan de pijn? Een dikke knuffel en een momentje apart zodat ze eventueel kan huilen krijgt ze sowieso maar is er iets wat ik kan doen?