19 Reacties
VRIEND
5 jaar geleden
Mijn voeten zij een flinke schoenmaat gegroeid na mijn zwangerschap🙈
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op Debbie89
Volgens mij is het voornamelijk laarzen. Sportschoenen kan ik wel aan. Ik b ...
Ik heb alles nieuw aan moeten schaffen😑
5 jaar geleden
Ik heb ook maat 41 en heb de laatste 6 weken van mijn zwangerschap enkel slippers aangehad, mijn voeten waren zo gezwollen dat zelfs mijn comfy sneakers niet meer pasten. Gelukkig was ik uitgerekend begin juli en waren die slippers dus geen probleem.
Na de bevalling nog zo'n 8 weken ongeveer gezwollen voeten (en de rest van mijn lichaam 🙄) gehad en schoenen pasten dus nog steeds niet tot dan. Ik dacht dus dat ik alles opnieuw zou mogen kopen in 42 omdat het zo lang duurde en je hoort wel eens dat sommige vrouwen effectief een schoenmaat groter hebben voor het leven 🤦🏼♀️
Maar gelukkig sinds ongeveer week 9 is dit stilaan beginnen afnemen en ik pas terug in al mijn schoenen ondertussen 😊
5 jaar geleden
Ik heb ook maat 41 en ben 5 weken geleden bevallen.
Ik pas vreemd genoeg (nog) niet al mijn schoenen/laarzen. Enkele wel, enkele niet.
Ik hoop dat dat nog goed komt, ben ook nog 14kg boven mijn startgewicht. Denk dat dat ermee te maken heeft. En ik gok nog dat ik toch wat vocht heb gezien mijn knie en handgewrichten wat zeer doen en stroef zijn.
Ik geef het nog even tijd...
5 jaar geleden
Door je zwangerschap maakt je lijf veel Relaxine aan, dit zorgt ervoor dat je botten verweken zodat je kindje door je bekken past. Door het extra gewicht van de zwangerschap kan het hierdoor ook gebeuren dat je voeten platter worden en dus groter!😅 Ik pas 6 weken na de bevalling mijn meeste schoenen niet, terwijl ik wel al het vocht kwijt ben 😭
VRIEND
5 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde. Voor de bevalling maat 39 en na de bevalling maat 40. Alle vocht is al weg uit mn voeten maar heb toch echt een grotere maat voet gekregen. Al mn mooie schoenen kan ik niet meer aan helaas. Zal ook alles nieuw moeten kopen. Nu 4 maanden na bevalling.
5 jaar geleden
Ik had maat 41 voor de kinderen. Na de eerste zwangerschap 42 helaas.......
5 jaar geleden
Reactie op Jm86
Ik heb ook maat 41 en ben 5 weken geleden bevallen.
Ik pas vreemd genoeg (n ...
Inmiddels zelfde verhaal, maar weet nu beter waar het 'm inzit. Qua lengte pas ik mijn 41 schoenen nog. Qua breedte ben ik breder geworden, waardoor het knelt.
Gister even schoenen wezen passen, maat 42 is echt te groot en 41 echt te krap 🤐 dit wordt nog leuk 😑
Hoe is het met jullie maten afgelopen?
5 jaar geleden
Ik ben van de sneakers en die kun je vaak in halve maten krijgen, wist dus dat ik voorheen altijd maat 38,5 had.
Na m'n 1e zwangerschap passen mn nette schoenen (slanke modellen met spits/ronde neuzen) niet meer. Sneakers wel nog, dus idd ook vooral gegroeid in de breedte.
Kan gelukkig makkelijk mt 39 aan.
5 jaar geleden
2 kids al geen last van gehad..nog steeds maat 37.... Hopelijk een nu ook weer🤭
5 jaar geleden
Ik heb een grotere maat gekregen na mijn 1e zwangerschap. Ik moest dus indd allemaal nieuwe schoenen kopen. Is niet meer veranderd.
5 jaar geleden
Reactie op Jm86
Inmiddels zelfde verhaal, maar weet nu beter waar het 'm inzit. Qua lengte ...
Hier ook iets breder geworden. Nu bijna een jaar na m’n bevalling kan ik toch wel weer een hoop schoenen aan van voor m’n zwangerschap. Wel even opnieuw uitlopen, leren schoenen.
Met m’n timberlands kreeg ik het van de winter ook echt niet voor elkaar. Afgelopen week m’n lievelingsschoenen geprobeerd en dat ging goed! 🤩