66 Reacties

2 jaar geleden

Wat een ontzettend lieve oma en tante hebben jouw dochters🥰🥰 Wat voor beroep heb jij dat je diagnoses bij je moeder kunt stellen?

2 jaar geleden

🙈🙈🙈

2 jaar geleden

Kun je mij het narcistische deel even toelichten?

2 jaar geleden

Huh

2 jaar geleden

Ik zou zeggen kom voor jezelf op als het je niet bevalt. Vind 't een beetje gek verhaal

2 jaar geleden

Lees weinig narcisme? En waarom post je een topic opnieuw dat letterlijk 15 min eerder door je is geopend?

2 jaar geleden

En hoe is dit precies narcistisch? Ik snap de clue niet helemaal....

2 jaar geleden

Reactie op xxTessa

Wat een ontzettend lieve oma en tante hebben jouw dochters🥰🥰 Wat voor be ...
Dit!!! Hoe is dit precies narcistisch? Echt ik lees helemaal niets zorgelijks. Enkel liefdevolle enthausiasme. Vind je het vervelend, ga dan het gesprek aan.

2 jaar geleden

Ik pak de popcorn er alvast bij 🍿🍿🍿

2 jaar geleden

Ik zie dat je vaker problemen hebt met mensen… je moeder, je schoonmoeder, je man…. Zijn zij echt het probleem?

2 jaar geleden

Reactie op MarijkeYoshi

Kun je mij het narcistische deel even toelichten?
Het is een heel verhaal

2 jaar geleden

Wil je weten wat een narcist is? Ik zal je even een greep van opmerkingen van mijn vader naar mij sturen. “Je bent mijn kind niet meer” “Normaal zou ik zeggen dat ik van je hou, maar nu zeg ik het niet” “Je hebt geen zus meer (tegen mijn 10 jarige broertje)” “Kijk eens een keer in de spiegel, jij bent het probleem” Ik ben op 19 jarige leeftijd dakloos geworden omdat mijn narcistische vader het niet kon hebben dat ik tegen hem in ging en hij met zichzelf geconfronteerd werd. Een narcist zou nooit iets voor een ander doen waar hij/zij zelf niet beter van word en alle aandacht bij krijgt. Succes met je ontzettend lieve betrokken moeder en zus! Je kindjes mogen zich prijzen met zo ontzettend betrokken familie.

2 jaar geleden

Reactie op 💙m💗

Wil je weten wat een narcist is? Ik zal je even een greep van opmerkingen v ...
En nog even toevoegend, je topics wat ik zie. Je moeder en zus zijn een probleem Je schoonmoeder is een probleem Je partner is een probleem. Wie is het probleem?

2 jaar geleden

Wat ik uit je verhaal opmaak, is dat je oma het eerst aan je dochter vraagt ipv aan jou. Voel je je daarom gepasseerd omdat jij graag zelf bijvoorbeeld bij jullie thuis het kinderfeestje wilt organiseren? En dat je dochter het nu bij oma wilt? Ik snap dat je dat niet zo leuk vind. Ik zou het ook fijn vinden als het eerst met mij wordt overlegd daarna mag ze het aan mijn dochter voorleggen. Maar volgens mij bedoelen je zus en moeder het goed😊

2 jaar geleden

Wat is er precies narcistisch aan?

2 jaar geleden

Graag slotje. Ik mag blijkbaar niks zeggen hier. Er zit een heel verhaal achter wat ik zelf weet. Teveel om hier te plaatsen. Ik ga van het hele forum af. Bedankt allemaal

2 jaar geleden

Graag slotje. Ik mag blijkbaar niks zeggen hier. Er zit een heel verhaal ac ...
Dus je schrijft heel weinig maar doet wel grote uitspraken en vervolgens moeten wij exact zeggen wat jij wil horen ?

2 jaar geleden

Vind je het vervelend als mensen niet met jouw verhaal mee gaan? Mensen zeggen alleen wat ze zien vanuit jouw verhaal.

2 jaar geleden

👋🏼 Als je niet het hele verhaal deelt, kan je niet verwachten dat mensen reageren alsof ze die info wel hebben. En het is echt niet oké om zomaar met psychiatrische ziektebeelden te strooien.

2 jaar geleden

Reactie op 💙m💗

Vind je het vervelend als mensen niet met jouw verhaal mee gaan? Mensen zeg ...
Is dat niet ook een narcistisch trekje? Weetje wat het probleem is; Het probleem zit hem vaak in de communicatie. Als je niet het gehele verhaal verteld, kunnen reageerders ook geen goede adviezen geven. Als jij je ergens aan stoort kan je dit bespreekbaar maken. Ja dat is lastig maar communicatie is key. Misschien kun je samen wel wat organiseren.