50 Reacties
3 jaar geleden
Mijn god wat een vragen 🙈.
Ik kreeg de vraag (nog geen week na mijn bevalling)
“Huh? Kan jij nog steeds niet normaal zitten?” want ja iemand die ze kende kon dat wel gewoon meteen. 🥲
3 jaar geleden
Ik denk het gekste wat ik had was dat iemand van het kantoor vroeg hoever ik was terwijl ik toen al 2 maanden geleden was bevallen. Kaartje gestuurd naar werk etc. Ze probeerde haarzelf goed te praten door te zeggen "dat ze het niet wist want ik had haar niet op de hoogte gehouden." 💀 nou die hakte er flink in toen
3 jaar geleden
Reactie op mar2021/9
Komt ie hoor…: heb je er een buikje aan overgehouden? 😲 (een week na de be ...
Gek genoeg houd inderdaad niet iedereen een buikje over😭😭 (ik ben er 1 van) na me dochter was me buikje beetje blubber achtig en dat gek genoeg maar 3 dagen 😩. Daarna was het weer nja “mooi” plat.
Nu verwacht ik wel een buikie 😭
3 jaar geleden
Ik kreeg van een vriendin de vraag 3 dagen na me bevalling wanneer ik en mijn man voor een 2e zouden gaan 🤯🤔
3 jaar geleden
Oh mijn (ex) schoonmoeder spant echt de kroon...
1 week na mijn bevalling, welke eindigde in een totaalruptuur, zei ze:"Ja, doen jullie het alweer? Want ja, je man heeft ook zo z'n behoeftes" 🤣😨
3 jaar geleden
Hoeveel hechtingen ik had -door mannelijke familieleden- geen idee, loop ff mee dan kun je ze tellen!
Dochter van de buurvrouw (19/20) nadat we net uit het zkh kwamen na 5 dagen "je hebt nog wel een buikje he"
3 jaar geleden
Reactie op Chér
Gek genoeg houd inderdaad niet iedereen een buikje over😭😭 (ik ben er 1 va ...
Wat fijn
3 jaar geleden
Reactie op Beeb-03-2022
Oh mijn (ex) schoonmoeder spant echt de kroon...
1 week na mijn bevalling, ...
Sorry maar ik moet echt keihard lachen 😂 wat zei je? Ja gisteren maar even anale seks gehad want dat was comfortabeler…. Ben benieuwd wat ze dan zegt 🤣