50 Reacties

2 jaar geleden

Mijn god wat een vragen 🙈. Ik kreeg de vraag (nog geen week na mijn bevalling) “Huh? Kan jij nog steeds niet normaal zitten?” want ja iemand die ze kende kon dat wel gewoon meteen. 🥲

2 jaar geleden

Ik denk het gekste wat ik had was dat iemand van het kantoor vroeg hoever ik was terwijl ik toen al 2 maanden geleden was bevallen. Kaartje gestuurd naar werk etc. Ze probeerde haarzelf goed te praten door te zeggen "dat ze het niet wist want ik had haar niet op de hoogte gehouden." 💀 nou die hakte er flink in toen

2 jaar geleden

Wow wat een bizarre vragen! En zo zonder schaamte ook nog zeker.. 😱

2 jaar geleden

Komt ie hoor…: heb je er een buikje aan overgehouden? 😲 (een week na de bevalling)

2 jaar geleden

Ik vond de vraag “ hoe was je bevalling?” überhaupt verschrikkelijk van mensen die verder van mij af staan… wat gaat jou dit aan? En indd “ ben je gescheurd?” “Je ziet eruit alsof het je niet kado is gegeven” ( 2 dagen na mn bevalling)

2 jaar geleden

Reactie op mar2021/9

Komt ie hoor…: heb je er een buikje aan overgehouden? 😲 (een week na de be ...
Gek genoeg houd inderdaad niet iedereen een buikje over😭😭 (ik ben er 1 van) na me dochter was me buikje beetje blubber achtig en dat gek genoeg maar 3 dagen 😩. Daarna was het weer nja “mooi” plat. Nu verwacht ik wel een buikie 😭

2 jaar geleden

Ik kan me herinneren dat een vriendin me vroeg wanneer ik er weer “tegen aan” zou gaan🤣 (weer sex etc).

2 jaar geleden

Ik kreeg van een vriendin de vraag 3 dagen na me bevalling wanneer ik en mijn man voor een 2e zouden gaan 🤯🤔

2 jaar geleden

Oh mijn (ex) schoonmoeder spant echt de kroon... 1 week na mijn bevalling, welke eindigde in een totaalruptuur, zei ze:"Ja, doen jullie het alweer? Want ja, je man heeft ook zo z'n behoeftes" 🤣😨

2 jaar geleden

Of ik al wel weer strings kon dragen... Op dag 8.

2 jaar geleden

Ik was net na middernacht bevallen en die zelfde dag nog kwamen mijn schoonouders kijken naar hun nieuwe kleindochter. Bij binnenkomst vraagt mijn schoonvader heel 'grappig' bij het zien van mij (en mijn buik): "huh, Ben je nog niet bevallen?"

2 jaar geleden

Hoeveel hechtingen ik had -door mannelijke familieleden- geen idee, loop ff mee dan kun je ze tellen! Dochter van de buurvrouw (19/20) nadat we net uit het zkh kwamen na 5 dagen "je hebt nog wel een buikje he"

2 jaar geleden

‘Oh je bent nog niet al je zwangerschapskilo’s kwijt zie ik!’ ‘Nee vriendin, ik heb vorige maand m’n kind er uit geperst!’

2 jaar geleden

Reactie op Chér

Gek genoeg houd inderdaad niet iedereen een buikje over😭😭 (ik ben er 1 va ...
Wat fijn

2 jaar geleden

Reactie op Beeb-03-2022

Oh mijn (ex) schoonmoeder spant echt de kroon... 1 week na mijn bevalling, ...
Sorry maar ik moet echt keihard lachen 😂 wat zei je? Ja gisteren maar even anale seks gehad want dat was comfortabeler…. Ben benieuwd wat ze dan zegt 🤣

2 jaar geleden

Haha oh wat een schaamteloze mensen bestaan er toch he. 🤦🏼‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Beeb-03-2022

Oh mijn (ex) schoonmoeder spant echt de kroon... 1 week na mijn bevalling, ...
Neee 😱 wat een mens!!

2 jaar geleden

Heerlijk dit soort vragen, de ene keer heb ik zin in een heel hilarisch betoog te houdet, andere keer ga ik juist opscheppen. Dan weten ze ook gelijk waarom ze dit soort vragen niet moeten stellen

2 jaar geleden

Gisteren kwamen mijn oom en tante op kraamvisite van onze nu 3,5 maanden oude zoon, zegt mijn oom bij binnenkomst: wat heb jij een dikke buik, is dat een nadracht? 😳😬 Ontzettend fijne binnenkomer...

2 jaar geleden

“Dat jij er nog zo’n last van hebt? Dat had ik niet zo lang hoor en we hadden een soortgelijke bevalling” Enige overeenkomst was een vacuümpomp 😓