17 Reacties

2 jaar geleden

Ik zelf heb oordoppen laten aanmeten, merk elacin. Blijven goed zitten en je hoort precies wat je moet horen

2 jaar geleden

Ik heb deze, ik heb hetzelfde als jij. Ik maak ze even warm door kneden of tussen mijn benen terwijl ik nog even lees en dan zijn ze makkelijk in je oor te duwen. Ik ben nog steeds vaak voor mijn man wakker bij huilen van mijn dochter, maar toch durf ik ze niet in te doen wanneer ik alleen thuis ben met haar. Aanmeten heb ik nog niet laten doen, ook omdat ik niet zo goed weet wat ik daarvan moet verwachten. Is dat altijd goed stil/voel je ze nooit? En waar kan dat?

2 jaar geleden

Reactie op 05022022

Ik heb deze, ik heb hetzelfde als jij. Ik maak ze even warm door kneden of ...
Die ga ik eens proberen. Aan laten meten wil ik niet direct. Eerst maaar eens ervaring opdoen of het überhaupt werktvoor mij. Nu al 1.5 uur wakker door haar. Ze lijkt eindelijk weer te slapen maar mama 👀

2 jaar geleden

Ik heb ook gevoelige oren en vooral ook een beetje klein want de meeste oordopjes pas ik niet. Maar ik ontdekte deze en die passen wel. Je kunt ze tussen duim en wijsvinger fijn draaien en dan in je oor doen. https://www.otalgan.nl/producten/oordopjes/ Ze hebben ze bij de Kruidvat ook als huismerk, precies dezelfde maar iets goedkoper! Wie weet werken deze ook voor jou?

2 jaar geleden

Reactie op Krullevaar87

Ik heb ook gevoelige oren en vooral ook een beetje klein want de meeste oor ...
Zulke eerder gehad, vallen weer uit helaas

2 jaar geleden

Misschien zijn de oordopjes van Loop iets voor je? Deze gebruik ik, was er soms eentje ‘s nachts kwijt maar over het algemeen erg fijn.

2 jaar geleden

Misschien zijn de oordopjes van Loop iets voor je? Deze gebruik ik, was er ...
Wel opletten dat je de zachte variant neemt. Heb de harde ook hoor bij evenementen etc. Met allebei zeer tevreden

2 jaar geleden

Heb veel soorten oordoppen geprobeerd maar de zachter variant van loop werkt voor mij het beste.

2 jaar geleden

Ik gebruik al jaren die van de kruitvat zitten 5 setjes in een doosje. Werkt perfect!

2 jaar geleden

Ik heb op maat gemaakte oordopjes, kan niet zonder!🤪

2 jaar geleden

Ik weet niet of dit een optie is voor je, maar in plaats van oordopjes zou je ook je kindje kunnen verplaatsen? Misschien naar de andere kant van de slaapkamer, of anders naar haar eigen kamertje?

2 jaar geleden

Reactie op sophie127538

Ik weet niet of dit een optie is voor je, maar in plaats van oordopjes zou ...
Ze slaapt op haar eigen kamer ;) maar ik word van alles wakkee

2 jaar geleden

Ik kan niet slapen met oordopjes. Heb daarom een white noise apparaatje aangeschaft en dat werkt super voor mij. Vlakt omgevingsgeluid af waardoor ik er geen last meer van heb.

2 jaar geleden

Oordoppen aan laten meten kan gewoon bij een audicien in de buurt. Maar is wel een stuk prijziger. Maar wel je geld waard! Maar mochten de universele doppen bevallen, dan kun je dit altijd nog overwegen.