34 Reacties
9 maanden geleden
Als hij verstuurd zou zijn en je hebt de DHL app, dan kun je de aanmelding en/of verzending van het pakket al zien. Gekoppeld aan het adres. Een aanmelding is een verzendlabel gescant. Ook als dit vorige week geweest zou zijn. Dus even de app downloaden. Wat je verder kunt doen weet ik ook niet, maar dat weet iemand anders vast wel.
9 maanden geleden
Reactie op baby23_
Thanks voor de tip!! Meteen de app gedownload. Ik zie het volgende staan. B ...

Er is een verzendlabel aangemaakt, maar je pakket is (nog) niet door DHL opgehaald bij de webwinkel. Hij is dus nog bij de webwinkel? Je zou DHL kunnen berichten met t verzoek een onderzoek in te stellen. Of de webwinkel verzoeken dit te toen, want zij zijn verantwoordelijk voor je pakket als verzender
9 maanden geleden
Reactie op baby23_
Najaa.. dan word er dus niet helemaal de waarheid gesproken vanuit Livia Fé ...
Ik maak deze labels dagelijks aan op m'n werk 😅
Ik denk dat je ervanuit kan gaan dat jouw pakket nog bij de webwinkel ligt. Aangezien er sindsdien verder niks meer mee gebeurt is..
9 maanden geleden
Je kan bij Klarna naar je betaling gaan en dan onderaan drukken op “ik heb een probleem”. De betaling wordt dan on hold gezet.
Ik heb dit met Sapph gehad waar de bestelling maar niet kwam en op deze manier was het zo geregeld met Klarna. Zij nemen contact met het bedrijf verder op!
9 maanden geleden
Reactie op baby23_
Zojuist deze reactie ontvangen via de mail. Kan dit kloppen wat ze zegt? Da ...

Volgens mij liegt deze persoon keihard 😅 elke stap wordt namelijk benoemt in de app. Ook als het pakket zich in het sorteercentrum bevindt.
Als ik kijk bij mijn pakketten staat er dit:
aangemeld:
zending nog niet ontvangen of verwerkt.
Sorteren:
Aangekomen in jouw regio
Je pakket bezorgen we op de afgesproken plek
Verwerkt in het sorteercentrum
Onderweg:
Onderweg met de bezorger
Bezorgd:
Bezorgd op de afgesproken plek
Daarnaast kan zij absoluut niet meer zien dan jij. Zij krijgt dezelfde track & trace code mee bij afgifte als jij.
9 maanden geleden
Reactie op Lauwwie
Volgens mij liegt deze persoon keihard 😅 elke stap wordt namelijk benoemt ...
Ja ik denk ook dat dit gelult is.
Ik heb zelf 5 jaar in een ecommerce bedrijf gewerkt en pakketjes verstuurd met PostNL, DHL en DPD. Wij kregen gewoon hetzelfde te zien bij alledrie de bedrijven.
Misschien kun je telefonisch contact opnemen met de DHL klantenservice. Als zij bevestigen dat het pakket nooit is aangekomen dan idd Klarna on hold zetten.
9 maanden geleden
Hey, het kan heel goed dat zij het pakket wel hebben overgedragen aan dhl. Vaak wordt het bij ze opgehaald, maar dat dhl het pakket daarna is kwijtgeraakt of het nog niet gesorteerd heeft.
En bedrijven kunnen wel degelijk meer zien op een track en trace.
Zodat ze uitgebreidere informatie aan de klanten kunnen verstrekken.
Hopelijk wordt het netjes voor je opgelost. En misschien is dit bedrijf niet eerlijk, kan. Maar kan ook zijn dat ze wel gewoon eerlijk zijn. 🤗
9 maanden geleden
Ik heb ook een hele slechte ervaring met hun! Ook pas na 2 weken een deel van mijn bestelling ontvangen. De rest moest ik weer achteraan en kreeg ik uiteindelijk nog 1 ding van. De rest was ineens ‘niet meer leverbaar’. Uiteindelijk dus wel goed gekomen qua betaling maar heeft weeeeken geduurd. Waardeloze webshop.















