34 Reacties

9 maanden geleden

Je kan Klarna dit berichten volgens mij zelfs via een chat! Ik werd een keer ook goed geholpen bij Klarna.

9 maanden geleden

Als hij verstuurd zou zijn en je hebt de DHL app, dan kun je de aanmelding en/of verzending van het pakket al zien. Gekoppeld aan het adres. Een aanmelding is een verzendlabel gescant. Ook als dit vorige week geweest zou zijn. Dus even de app downloaden. Wat je verder kunt doen weet ik ook niet, maar dat weet iemand anders vast wel.

9 maanden geleden

Reactie op Lauwwie

Als hij verstuurd zou zijn en je hebt de DHL app, dan kun je de aanmelding ...
Thanks voor de tip!! Meteen de app gedownload. Ik zie het volgende staan. Betekent dit verder dus niet dat die écht verzonden is?

9 maanden geleden

Reactie op Jane91

Je kan Klarna dit berichten volgens mij zelfs via een chat! Ik werd een kee ...
Wat een fijne tip zeg. Kan dit gewoon via de app? Ik zie het zelf namelijk niet staan

9 maanden geleden

Reactie op baby23_

Thanks voor de tip!! Meteen de app gedownload. Ik zie het volgende staan. B ...
Als het goed is, is er alleen een verzendlabel aangemaakt. Maar het pakket nog niet afgegeven bij DHL.

9 maanden geleden

Reactie op baby23_

Thanks voor de tip!! Meteen de app gedownload. Ik zie het volgende staan. B ...
Er is een verzendlabel aangemaakt, maar je pakket is (nog) niet door DHL opgehaald bij de webwinkel. Hij is dus nog bij de webwinkel? Je zou DHL kunnen berichten met t verzoek een onderzoek in te stellen. Of de webwinkel verzoeken dit te toen, want zij zijn verantwoordelijk voor je pakket als verzender

9 maanden geleden

Reactie op baby23_

Wat een fijne tip zeg. Kan dit gewoon via de app? Ik zie het zelf namelijk ...
Ik heb zelf de app niet. Maar gewoon via de website heb ik het gedaan!

9 maanden geleden

Reactie op Simone1990

Er is een verzendlabel aangemaakt, maar je pakket is (nog) niet door DHL op ...
Najaa.. dan word er dus niet helemaal de waarheid gesproken vanuit Livia Fé.. triest

9 maanden geleden

Reactie op Lauwwie

Als het goed is, is er alleen een verzendlabel aangemaakt. Maar het pakket ...
Bedankt!!! Jammer dat vanuit de webshop niet de waarheid gesproken word 😒

9 maanden geleden

Reactie op Jane91

Ik heb zelf de app niet. Maar gewoon via de website heb ik het gedaan!
Dankjewel!! Ga ik ook maar eens naar kijken!

9 maanden geleden

Reactie op baby23_

Najaa.. dan word er dus niet helemaal de waarheid gesproken vanuit Livia Fé ...
Ik maak deze labels dagelijks aan op m'n werk 😅 Ik denk dat je ervanuit kan gaan dat jouw pakket nog bij de webwinkel ligt. Aangezien er sindsdien verder niks meer mee gebeurt is..

9 maanden geleden

Je kan bij Klarna naar je betaling gaan en dan onderaan drukken op “ik heb een probleem”. De betaling wordt dan on hold gezet. Ik heb dit met Sapph gehad waar de bestelling maar niet kwam en op deze manier was het zo geregeld met Klarna. Zij nemen contact met het bedrijf verder op!

9 maanden geleden

Reactie op Simone1990

Ik maak deze labels dagelijks aan op m'n werk 😅 Ik denk dat je ervanuit k ...
Ik vond het ook maar een vaag verhaal van de verkoopster! Nu word het wel extra bevestigd dat ze maar wat zegt, jammer genoeg 😅 Thanks voor je antwoord 😘

9 maanden geleden

Reactie op JVM8

Je kan bij Klarna naar je betaling gaan en dan onderaan drukken op “ik heb ...
Mega fijn!! Hier heb ik wat aan. Dankjewel🤣

9 maanden geleden

Zojuist deze reactie ontvangen via de mail. Kan dit kloppen wat ze zegt? Dat zij op de track&trace zogezegd meer kan zien dan de klant?🤔 Ik heb er mijn twijfels bij. Ook zie ik nog steeds via de track&trace staan ‘zending nog niet ontvangen of verwerkt’

9 maanden geleden

Reactie op baby23_

Zojuist deze reactie ontvangen via de mail. Kan dit kloppen wat ze zegt? Da ...
Volgens mij liegt deze persoon keihard 😅 elke stap wordt namelijk benoemt in de app. Ook als het pakket zich in het sorteercentrum bevindt. Als ik kijk bij mijn pakketten staat er dit: aangemeld: zending nog niet ontvangen of verwerkt. Sorteren: Aangekomen in jouw regio Je pakket bezorgen we op de afgesproken plek Verwerkt in het sorteercentrum Onderweg: Onderweg met de bezorger Bezorgd: Bezorgd op de afgesproken plek Daarnaast kan zij absoluut niet meer zien dan jij. Zij krijgt dezelfde track & trace code mee bij afgifte als jij.

9 maanden geleden

Reactie op Lauwwie

Volgens mij liegt deze persoon keihard 😅 elke stap wordt namelijk benoemt ...
Ja ik denk ook dat dit gelult is. Ik heb zelf 5 jaar in een ecommerce bedrijf gewerkt en pakketjes verstuurd met PostNL, DHL en DPD. Wij kregen gewoon hetzelfde te zien bij alledrie de bedrijven. Misschien kun je telefonisch contact opnemen met de DHL klantenservice. Als zij bevestigen dat het pakket nooit is aangekomen dan idd Klarna on hold zetten.

9 maanden geleden

Hey, het kan heel goed dat zij het pakket wel hebben overgedragen aan dhl. Vaak wordt het bij ze opgehaald, maar dat dhl het pakket daarna is kwijtgeraakt of het nog niet gesorteerd heeft. En bedrijven kunnen wel degelijk meer zien op een track en trace. Zodat ze uitgebreidere informatie aan de klanten kunnen verstrekken. Hopelijk wordt het netjes voor je opgelost. En misschien is dit bedrijf niet eerlijk, kan. Maar kan ook zijn dat ze wel gewoon eerlijk zijn. 🤗

9 maanden geleden

Ik heb ook een hele slechte ervaring met hun! Ook pas na 2 weken een deel van mijn bestelling ontvangen. De rest moest ik weer achteraan en kreeg ik uiteindelijk nog 1 ding van. De rest was ineens ‘niet meer leverbaar’. Uiteindelijk dus wel goed gekomen qua betaling maar heeft weeeeken geduurd. Waardeloze webshop.

9 maanden geleden

Kreeg trouwens ook steeds geen reacties op mail en andere berichtjes