162 Reacties

één maand geleden

Aanvullende info; tijdens de massage heeft de masseuse met haar geslachtsdeel tegen zijn geslachtsdeel gewreven. Verder is er niks gebeurd. Ik heb net pas het een en ander pas durven te googlen en ik lees dus dat het vaak eindigt met “happy ending” . Ik wou dat ik het niet opgezocht had ik ben zo kapot kan alleen maar janken 😢

één maand geleden

Dat klinkt überhaupt niet als een fijne/gelijkwaardige relatie.. Ik zit zelf in een soortgelijke situatie (huismoeder, veel alleen, veel opgegeven), maar mijn man is echt bij alles betrokken. Zodra hij thuiskomt neemt hij de kinderen zodat ik even kan bijkomen en vaak kookt hij dan ook nog. In de avond ruimen we samen op en kletsen we over onze dag/het leven/ whatever. Als je al in een ongelijke relatie zit (waar de één werkt en de ander ‘afhankelijk’ is) is samenwerken wel echt mega belangrijk. Snap dat je wilt blijven voor je kindjes, maar hij zou jou toch moeten steunen? Elkaar toch? Jij zou hem geen seksuele gunsten moeten doen, dat doe je omdat je het allebei wilt. En dat hij dit doet tijdens een miskraam… Ik zou iig even aan therapie gaan denken… Heel veel succes met je keuzes.

één maand geleden

Dit kan echt niet !! Dus als hij geen pijn had bij plassen had die dan überhaupt wel wat gezegd over dat?! Nee man ik zal dat echt niet pikken na all jou inzet en opoffering voor je gezin Sorry maar wat een ondankbare malloot is dat. Hij verdient amper een gezin. Ik ben heel anders in dit gebied. Ik zal het enorm kut vinden voor de kids maar na jaren van loyaliteit, inzet en op offering zou ik dit echt niet pikken. Je kan iemand gewoon niet meer vertrouwen ook al gaan jullie verder. Die onrust en gedachtes zal altijd blijven. Ik hoop dat je een verstandige keuze maakt ♥️

één maand geleden

Tijd brengt raad… huil alles eruit maar blijf sterk voor je kinderen. Sterkte♥️

één maand geleden

Reactie op CookieDough

Dit kan echt niet !! Dus als hij geen pijn had bij plassen had die dan über ...
Ja dat was ook een van de eerste vragen die ik hem gesteld heb, hij beweert dat hij het dan zogenaamd alsnog had verteld. Geloof er geen barst van!! Ja precies ik heb letterlijk alles opgeofferd voor ons gezin. Ik behandelde hem als een koning op een troon. Ik focuste me meer op zijn familie met tijd doorbrengen, respect, liefde in plaats van mijn eigen familie. Ik wil echt niet opscheppen maar het zijn echt feiten.😢 Hij bevestigt ook elke keer dat dat allemaal waar is en dat hij echt niks te klagen heeft over mij, en dat maakt mij nog bozer en in de war, WAAROM heb je mij en ons kapot gemaakt dan Hij heeft zojuist ook bevestigd dat hij op het eind afgetrokken is en klaargekomen is. Ik ben kapot. Hoe moet ik de komende tijd doorstaan.. Deze beelden zullen nooit uit mijn netvlies verwijderd worden. Ik wil het liefst zo snel mogelijk weg van hem hoe moeilijk het ook is voor mij en sneu voor de kinderen. 😢

één maand geleden

Wat ontzettend naar voor jou zeg! Je werkt je kapot, doet en laat alles voor hem en de kinderen en dan krijg je dit! Uit je verhaal krijg ik het gevoel dat hij 'uitgecheckt'is/geen verbinding voelt/niet betrokken is. Ik denk dat het gesprek daar over moet gaan. Als jij er nog moeite voor wilt doen uiteraard, dan lijkt relatietherapie een goede eerste stap. Jij verdiend beter dan dit! Je bent partners, je behoort het samen te doen. Heel veel succes, sterkte en wijsheid!

één maand geleden

Reactie op jwijk1

Wat ontzettend naar voor jou zeg! Je werkt je kapot, doet en laat alles vo ...
Ja qua verbinding etc met de kinderen als je dat bedoelt dat is er wel. Hij houdt ontzettend veel van ze en speelt ook vaak met ze en verwend ze. Hij is in dat gebied wel een goede vader dat is eerlijk waar. Maar qua helpen, niet. We hebben een buitenlandse/islamitische achtergrond en cultuur dus het speelt echt dat hij zo is opgevoed denk ik. Maar dat is natuurlijk geen excuus in deze tijd, want in zijn achterhoofd weet hij dondersgoed dat hij me gewoon hoort te helpen.. Ik heb helaas niet echt vertrouwen bij relatie therapie, ik ken mezelf. Ik zou dit nooit een plekje kunnen geven. Echt niet 😢

één maand geleden

Reactie op xSarina

Aanvullende info; tijdens de massage heeft de masseuse met haar geslachtsde ...
Na het lezen van je openingspost wilde ik schrijven dat een erotische massage geen seks is en het professioneel gedaan wordt. Alleen lijkt dit toch echt niet hoe het zou moeten gaan... ging hij naar een professional? Hij had het niet mogen doen, laat me duidelijk zijn. Maar een orgasme is voor een man ontlading. Je schrijft dat je door heen miskraam ging. Hij had het met jou moeten bespreken, maar grote kans dat hij zijn gevoelens opgekropt heeft en dit zijn manier was om met het verdriet/ onmacht om te gaan. Enorm fout en hij liet jou in de steek!! Een erotische massage is normaal gezien enkel een massage die inderdaad eindigt in een orgasme. In plaats van dat intieme delen worden overgeslaan, worden ze hier meegenomen. Maar dat ze haar geslachtadelen gebruikte hoort echt niet! Heel jammer wel dat hij het enkel nadien zegt wanneer hij stress krijgt dat hij iets opliep. Dat zou mij meer kwetsen dan de erotische massage. Zou relatietherapie een optie zijn voor jullie? Ook mag hij meer respect voor je gaan krijgen met dit luilekkerleventje van hem. Er moet toch echt een betere balans komen waarbij jij ook los van jullie gezin een leven kan hebben met vrienden of gewoon even allen iets doen.

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Na het lezen van je openingspost wilde ik schrijven dat een erotische massa ...
Ok lees nu pas bewust body to body massage... daar had ik nog niet eens van gehoord. Werkte ze dan ook onhygiënisch? Heeft hij hierna onbeschermde seks gehad met jou? Dan zou ik je ook laten testen en ben intussen in jou plek boos aan het worden. Voor mij zou dit persoonlijk geen reden zijn voor een breuk, wel reden dat er iets moet veranderen in jullie relatie (van zijn kant uit). Nu heeft hij echt 0 respect voor je en is het te gewoon geworden dat hij thuiskomt bij een mama in plaats van bij zijn vrouw. Hoe was jullie relatie eigenlijk voor je huisvrouw werd?

één maand geleden

Je gaat nu heel veel reacties krijgen dat je weg moet gaan. En als je dat uiteindelijk wil, is dat je goed recht. Dat zou ik ook snappen. Ik zou niet weten wat ik in jouw situatie zou doen. Die reacties krijg je waarschijnlijk ook door het stuk over het huis houden. Want "wat heb je nou aan zo'n man". Probeer dat huishouden even los te zien. Hoe is dat zo ontstaan? Is het er in geslopen? Vond je het fijn om zo verzorgend te zijn? Heb je hier vaker over geklaagd voor deze situatie? Je man zal ook hard werken. En als het er zo is ingeslopen, dan heeft hij dat misschien niet door. Ook daarin zal wat moeten veranderen als je door wil! 11 jaar samen en 3 kinderen. Dan hebben jullie (vul ik even in) een goede basis samen. Qua afspraak. Wat een schok.. wat ik al zei: ik zou ook even niet weten wat ik nou zou moeten. Want ja: het is professioneel en misschien zit er meer achter.. Maar ook: dit gaat alle grenzen over. En nu heeft hij het gezegd, maar was dit dan ook de eerste keer. Kan hij even het huis uit? Dat je even na kan denken. Of jij zelf een paar dagen? Dit weekend bijvoorbeeld. Even tijd voor jezelf om na te denken. En als je verder wil, of je komt er zelf niet uit, dan zou ik relatie therapie adviseren

één maand geleden

Ik vraag me echt heel erg af, zou hij dit van jou accepteren als jij dit gedaan had? Ik schrik er echt van sorry. Dit zou ik zelf nooit accepteren maar dat is persoonsgebonden. Ik vind dat jij heel goed moet nadenken, en spijt hebben ze meestal niet ze zijn eerder bang dat alles op instorten staat. Dit is geen fout geweest maar een bewuste keuze. In mijn wereld is het wie het een keer doet doet het meestal nog een keer. Hij had geen respect voor jou toen hij deze bewuste keuze ging maken. Succes en heel veel sterkte.

één maand geleden

Je schrijft zelf al dat je dit nooit een plekje zou kunnen geven. Daarmee is eigenlijk alles gezegd, wat wij er ook van vinden het gaat erom of jij denkt weer met hem fijn en gelukkig te kunnen leven... Voor mij persoonlijk is jezelf door een andere vrouw laten aftrekker echt een grens. Tenzij je natuurlijk in een relatie zit waarin je dit met elkaar bespreekt en er voor open staat, maar dat is bij jou duidelijk niet het geval geweest. Veel sterkte!

één maand geleden

Lieve Sarina. Wat een geweldige moeder ben jij denk ik! Respect voor je harde werk. Wat betreft je man… met tijd komt raad. Dit is een hele persoonlijke keuze die alleen jij kan maken op basis van je gevoel. Ik zou nog eens goed met hem praten, in plaats van de details van die fout van hem te bespreken (wat wel/niet gedaan is) kan je hem vragen waarom hij het heeft gedaan en vooral ook; waarom zou hij het niet nóg een keer doen? Hoe komt het dat het juist nu is gebeurd? Of is het al eerder gebeurd etc. Heel veel sterkte. Probeer in deze tijd zoveel mogelijk met je eigen netwerk in contact te komen ook, ouders, broers, zussen, vrienden… whatever helpt. Ik snap dat de situatie gevoelig ligt en als je het niet wil/durft te vertellen is dat natuurlijk prima… maar begin zsm met je eigen sociale netwerk onderhouden. Los van je beslissing zal dat je leven veel rijker maken! Liefs.

één maand geleden

Wat een nare situatie. Veel sterkte! Wat ik een klein positief punt vind is dat hij zo bang is geworden om ziek te worden ervan. Daardoor laat hij het hopelijk uit zijn hoofd om het nog eens te doen. Zou zelf nog even goed inpeperen wat je allemaal kunt krijgen. En hij heeft het door zijn schuldgevoel vrij snel verteld. Maar nu is hij zijn rotgevoel kwijt en zit jij ermee opgescheept.

één maand geleden

Heb je inhoudelijk het gesprek al gevoerd? Waarom heeft hij voor deze massage gekozen? Komt hij iets te kort?.( Jij kan vinden dat hij niks tekort komt maar misschien denkt hij daar anders over). Ga eens op zoek met elkaar naar antwoorden en kijk eens wat er nodig is om hier uit te komen. Zonder te praten geen antwoorden en blijf je hangen in verdriet waarvan je nu nog niet weet wat de oorzaak is.. Sterkte

één maand geleden

Ik zou het gesprek met hem aangaan. Jullie zijn 11 jaar samen en hebben 3 kindjes, dat is veel om voor te strijden. Wat wil jij van hem? Hoe ziet jouw ideale gezinssituatie eruit? Waarom ben je verliefd op hem geworden? Wat zijn eigenschappen die je minder aantrekkelijk vindt? Wat moet veranderen wil jij het nog naar je zin hebben? Maar ook andersom: wat wil hij? Dit zou ik doen in relatietherapie. Logisch dat je nu denkt dat je het geen plekje kunt geven, het is net gebeurd. Ik denk echt dat zo'n gebeurtenis voor veel pijn en verdriet zorgt, maar er óók voor zorgt dat jullie relatie ten goede kan veranderen. Succes!

één maand geleden

Zo te lezen heeft hij vooral spijt dat hij het moest vertellen. Wie weet wat hij nog allemaal meer gedaan heeft. Dit zal echt niet het enige zijn 😅 Zoals al gezegd, voer vooral het gesprek over het waarom en doe dat als het even kan samen met een relatietherapeut. Love bombing als je gesnapt bent is geen oplossing voor de lange termijn.

één maand geleden

Oef lastig. Ik vind één afspraak wel 'weinig' om direct 11 jaar weg te gooien, waarom niet eerst relatietherapie? Buiten de erotische afspraak om: jij klinkt niet tevreden met de verdeling in huis. Jij doet meer voor hem dan andersom (huishouden, koken, seksuele behoefte bevredigen). Zorg dat jij weer gelukkig wordt en weer een sociaal leven opbouwt.

één maand geleden

Ik geloof niet dat iemand zo naïef is om te denken dat je last krijgt van je geslachtsdeel door een erotische massage. Dit is altijd handwerk.. ik denk dat hij het gevoel had dat hij eerlijk moest zijn omdat hij bang is dat hij een soa heeft of iets. En hij gewoon een zo’n goed mogelijk scenario heeft willen schetsen. Je kan dit natuurlijk niet bewijzen maar ik vind het echt ontzettend ongeloofwaardig. Als dit echt alles is zou ik ook zeggen, waarom 11 jaar weggooien voor 1x spanning opzoeken… maar iets in mij zegt me dat dit echt een lariekoek verhaal is sorry.

één maand geleden

Heel raar verhaal. Hij denkt dat hij iets opgelopen heeft van een aftrekbeurt? Wat een onzin. Hij is er van overtuigd dat hij een soa heeft, die moet hij opgelopen hebben met penetratie, niks anders. Is het massage verhaal uberhaupt waar? Heb je gecheckt bij de plek waar hij zogenaamd naartoe was gegaan? Is hij niet "gewoon" vreemdgegaan? Ik zou pijn bij het plassen niet associeren met een aftrekbeurt. Zeker niet 3 weken later, dan denk je misschien blaasontsteking. Volgens mij is hier meer aan de hand wat hij niet verteld. Sowieso tekenend dat hij zegt dat hij het "sowieso had willen vertellen". Maar waarom deed hij dat dan niet meteen en wachtte hij 3 weken? Hij wilde je dit absoluut niet vertellen, daar ben ik zeker van. En ben er ook niet van overtuigd dat dit, wat het ook is, de eerste keer is geweest. Zou wel heel toevallig zijn dat hij toevallig bij zijn eerste "slippertje" iets oploopt. Sorry misschien niet wat je wil horen maar ik geloof er geen snars van.