33 Reacties

vorig jaar

Hier ook sinds een paar weken, weet niet waar het aan ligt. Voorheen werkte die perfect. Maar nu verliest die de hele tijd de verbinding, hier ook via de gsm trouwens..

vorig jaar

We hebben hem het eerste jaar ook zonder problemen gebruikt. Waren er super blij mee! Aantal maanden geleden werkte de ouderunit niet meer, en konden we alleen nog via onze telefoons kijken. Hoop gedoe om via bol.com een nieuwe te krijgen, terwijl we ruim binnen de twee garantiejaren zitten. Zaten weken zonder babyfoon, terwijl onze dochter heel veel aan het overgeven was, ook in haar slaap. Uiteindelijk een nieuwe gekregen en vrijwel meteen hetzelfde probleem. Wij wonen al die tijd in hetzelfde oude en super kleine huis, dus daar ligt het (bij ons) niet aan. Ik moet er weer contact over gaan opnemen… Maar heb zo geen zin in weer diverse keren bellen, chatten, een brief schrijven en weken zonder babyfoon zitten. Ben al maanden ziek door m’n zwangerschap en dit kost zoveel negatieve energie.

vorig jaar

Is er geen update dat moet worden uitgevoerd? Heb je al geprobeerd om opnieuw de wifi te installeren? Wij hadden er een dag last van en na de update werkt hij weer goed. Zou er wel even achteraan gaan, die krengen zijn al duur genoeg!

vorig jaar

Reactie op SamenDrie

Is er geen update dat moet worden uitgevoerd? Heb je al geprobeerd om opnie ...
Fijn dat hij bij jullie weer goed werkt na de update! Mijn partner heeft diverse avonden allerlei dingen geprobeerd. Updaten, opnieuw installeren, andere apparaten in de buurt uitschakelen, nieuwe plek voor de baby unit en ouder unit zoeken, etc. Nadat we de eerste babyfoon hebben opgestuurd naar bol.com kwamen zij tot de conclusie dat hij niet te repareren was, dus vermoed dat er iets meer nodig is dan een update. Ja je hebt gelijk, het is een dure babyfoon, dus je mag verwachten dat hij wel een paar jaar (meerdere kindjes) meegaat.

vorig jaar

Reactie op B1989

Fijn dat hij bij jullie weer goed werkt na de update! Mijn partner heeft di ...
Ooh meen je! Dan hebben jullie allang alles al uit de kast getrokken en is een update zeker niet voldoende. Nou dat kan je wel zeggen, wat irritant zeg, zoveel moeite gedaan en dan weer hetzelfde probleem. Misschien een idee om Philips direct te contacten?

vorig jaar

Reactie op SamenDrie

Is er geen update dat moet worden uitgevoerd? Heb je al geprobeerd om opnie ...
Jep helaas alles al geprobeerd... en idd wat je zegt; ze zijn duur genoeg 🥲

vorig jaar

Reactie op robijntje95

Jep helaas alles al geprobeerd... en idd wat je zegt; ze zijn duur genoeg � ...
Wat balen zeg! Ik zou Philips echt lastig gaan vallen, dit ding hoort echt langer mee te gaan.

11 maanden geleden

Ja wij hebben dit sinds kort ook, hebben al 2 keer over een nieuwe ontvangen maar het probleem blijft zich constant voortdoen. Wij gaan morgen weer bellen 😮‍💨 nu werkt en de ouder unit niet meer en de app geeft een oud beeld aan, geen actueel beeld.

11 maanden geleden

Wij hadden hetzelfde probleem. De babyfoon maakte een soort tikkend geluid en verloor de verbinding. Ik heb direct contact met Philips opgenomen en zeiden dat dit een bekend probleem was en dat ze het gingen na vragen. Een week later kreeg ik telefoon dat ze helaas de babyfoon zelf niet meer op voorraad hebben maar dat ik mijn geld terug krijg.

10 maanden geleden

Even een update hier. Toen de tweede babyfoon vrijwel meteen dezelfde storingen had, hebben we contact opgenomen met Philips. Het is een bekend probleem daar en ze zijn het aan het onderzoeken. De service was hier zoveel beter dan bij Bol.com. Super vriendelijke medewerker gesproken, de volgende dag belde een monteur netjes terug om samen met ons wat stappen door te nemen, toen dat niet bleek te werken werd er direct een nieuwe opgestuurd. De oude hoefde we pas terug te sturen als we de nieuwe ontvangen hadden. Want (i.t.t. Bol.com) begrijpen zij heel goed dat je niet weken zonder babyfoon wil zitten. Nu maar hopen dat babyfoon nummer 3 het langer vol gaat houden! Buiten de storingen op de ouderunit is het namelijk zo’n super fijne babyfoon!

10 maanden geleden

Pff ik heb het zelfde probleem. Al een nieuwe gehad en nu na een paar maanden weer het zelfde probleem helaas. Ik was wel tevreden over de klantenservice van philips maar vervelend dat er storingen zijn😵‍💫

9 maanden geleden

Ja! Heel erg! Bij Coolblue gekocht maar via Philips zelf een nieuwe toegestuurd gekregen! Ging heel snel en heel makkelijk! Alleen nu met de nieuwe vind ik het geluid veeeeel zachter, heel irritant en als ik filmpjes opneem loopt vaak het geluid niet synchroon met het beeld, heeeeel irritant

9 maanden geleden

Hier hielden de verbindingsproblemen op toen we de camera altijd aan lieten staan. Eerst zetten we die altijd aan en uit voor/na slapen, maar daar zijn we eigenlijk uit luiheid mee gestopt en sindsdien nooit meer problemen. De ouder unit zetten we wel gewoon steeds aan/uit

9 maanden geleden

Reactie op Loes9

Hier hielden de verbindingsproblemen op toen we de camera altijd aan lieten ...
Bij ons staat de camera ook altijd aan, maar bij babyfoon 1 en 2 hielp dat in ieder geval niet. De 3e die we sinds paar weken hebben lijkt tot nu toe in orde. 🤞🏽

9 maanden geleden

Iemand ook problemen met de app sinds de update? Werkt echt verschrikkelijk slecht nu. Laadt heel moeilijk en blijft vaak hangen, vraagt vaak om opnieuw in te loggen,..

9 maanden geleden

Ja ik heb ook constant storing ook maakt de babyfoon met regelmaat een heel erg hard geluid.. Hier schrikt onze dochter dan ook vreselijk van... Zijn er meer die dit probleem hebben? Ik ga morgen maar eens contact opnemen met philips ben ik bang.😵

9 maanden geleden

Reactie op Louis96

Ja ik heb ook constant storing ook maakt de babyfoon met regelmaat een heel ...
Ik heb dit probleem ook gehad, gemeld bij Philips en een nieuwe gekregen. We hebben 4 nieuwe babyfoons gehad en nu eindelijk eentje die normaal functioneert 😅

9 maanden geleden

Reactie op Deniskaren

Iemand ook problemen met de app sinds de update? Werkt echt verschrikkelijk ...
Sinds de update doet hij het niet ineens wel goed. Voor de update was de app echt drama. Steeds opnieuw signaal zoeken.

9 maanden geleden

Reactie op Deniskaren

Iemand ook problemen met de app sinds de update? Werkt echt verschrikkelijk ...
Echt niet te doen sinds de update, vreselijk!

8 maanden geleden

Heb al eens een babyfoon geretourneerd, omdat de muziek/ verlichting timer niet meer werkte. Ik moet deze iedere keer handmatig uitzetten. Na een week of 1,5 doet zijn vervanger precies hetzelfde… 😞 Ga ‘m maar weer aanmelden bij Philips.