24 Reacties

3 jaar geleden

Het kan ook een ontstoken haarzakje zijn. Dag leverde bij mij in mijn lies een keer een knobbel op van heb ik jou daar. Ik had toen ook allerlei doemscenario's in mijn hoofd maar met een antibioticakuur was ik er vanaf.

3 jaar geleden

Reactie op Spruitopkomst

Het kan ook een ontstoken haarzakje zijn. Dag leverde bij mij in mijn lies ...
Pff echt ik ben er zo mee bezig en denk alleen maar aan het ergste, vreselijk! Gelukkig was het bij jou onschuldig en te behandelen. Bij mij zie je de bult niet maar je voelt het en is echt heel gevoelig. Ik denk dat ik morgen wel de huisarts ga bellen of ik woensdag terecht kan!

3 jaar geleden

Pff echt ik ben er zo mee bezig en denk alleen maar aan het ergste, vreseli ...
Hopelijk valt het bij jou ook mee!

VRIEND

3 jaar geleden

Misschien een ontstoken melkklier? (Ja die kunnen tot in je oksels zitten)

3 jaar geleden

Kan meerdere oorzaken hebben. Mijn man heeft een keer een ontstoken lymfeklier gehad in zijn oksel. Niks ernstigs dus. Was zo groot als een knikker. Daarnaast weet ik van een vriendin van mij dat ze tijdens haar menstruatie altijd een knobbel op de zelfde plek in haar oksel heeft zitten. Maar na kijken kan nooit kwaad.

3 jaar geleden

Scheer je je oksels? Zo ja dan kan het een opgezette lymfeklier zijn. Maar ik zou sowieso je huisarts even laten kijken/voelen en niet afwachten.

3 jaar geleden

Pff echt ik ben er zo mee bezig en denk alleen maar aan het ergste, vreseli ...
Goed dat je het na laat kijken maar volgens mij komt het heel veel voor. Ik heb het sinds dat ik een aantal weken zwanger was ook ben er eigenlijk onmiddellijk vanuit gegaan dat het hormonaal was. Ik merk ook dat het bobbeltje onder m'n oksel gevoeliger/pijnlijker is op de dagen dat m'n borsten dat ook zijn. Waarschijnlijk dus inderdaad extra borstweefsel.

3 jaar geleden

Ik heb het ook. Het kan heel pijnlijk zijn! Het is wss idd een ontstoken haarzakje

3 jaar geleden

Dank voor de reacties! Ik ga morgen de huisarts bellen om het te laten controleren!

3 jaar geleden

Ik heb dit altijd wanneer ik ongesteld moest worden, en nu heb ik er ook last van met mijn zwangerschap. Dan was mijn lymfeklier was opgezet. Niets om je zorgen over te maken, maar je kan natuurlijk even de huisarts bellen als je het zeker wilt weten.

VRIEND

3 jaar geleden

Had ik ook! Ben er zelfs voor naar het ziekenhuis geweest. Ik ben ze gaan masseren (auw!) en nu alleen paar weken geen last meer van馃槉. Geef je borstvoeding?!

3 jaar geleden

Reactie op DeniseD

Had ik ook! Ben er zelfs voor naar het ziekenhuis geweest. Ik ben ze gaan m ...
Okee! Klinkt auw idd! Nee ik geef geen borstvoeding, alleen in het begin gegeven.

3 jaar geleden

Reactie op Deedles

Ik heb dit altijd wanneer ik ongesteld moest worden, en nu heb ik er ook la ...
Ik ben net ongesteld geweest en heb sinds 6 weken een spiraaltje, hopelijk is het iets hormonaals!馃槵

VRIEND

3 jaar geleden

Ik ben net ongesteld geweest en heb sinds 6 weken een spiraaltje, hopelijk ...
Denk het wel hoor! Was bij mij of de borstvoeding iets hormonaal, of alles tegelijk馃槄. Gewoon morgen even langs de huisarts, dan voelen ze gelijk even!

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op DeniseD

Denk het wel hoor! Was bij mij of de borstvoeding iets hormonaal, of alles ...
Ik had ze trouwens in beide oksel en op een gegeven moment ook 2 knobbels per oksel.

3 jaar geleden

Ben je al wat wijzer?

VRIEND

3 jaar geleden

Al bij de ha geweest?

3 jaar geleden

Ja ik ben gisteren geweest. Ze kon niet echt zeggen wat t nou kon zijn. Ze dacht niet aan een knobbeltje van borstkanker want dat doet geen pijn.. Meer aan een ontsteking of verrekte spier ofzo. Ik moet t een week aankijken, is t dan niet weg dan volgt er verder onderzoek (echo).

3 jaar geleden

Ja ik ben gisteren geweest. Ze kon niet echt zeggen wat t nou kon zijn. Ze ...
Dat borstkanker geen pijn doet is meestal wel waar maar er zijn altijd uitzonderingen. Alleen is een knobbel in je oksel eerder een teken van een opgezette lymfeklier. Borstkanker komt bijna nooit echt IN je oksel voor. Goed dat ze evt nog een echo willen.

VRIEND

3 jaar geleden

Ja ik ben gisteren geweest. Ze kon niet echt zeggen wat t nou kon zijn. Ze ...
Bovenop blijven zitten hoor馃槉. Ik ben toen de volgende dag voor een echo geweest en je weet gelijk wat er is!