24 Baby logo
Zwanger worden
Zwanger worden
Vruchtbare dagen berekenen
Tips om zwanger te worden
Kinderwens & voorbereiding
Zorgverzekering kinderwens
Sluiten
Zwanger
Zwanger
Zwangerschapskalender
Uitgerekende datum berekenen
Geboorte
Baby uitzetlijst
De eerste symptomen
Zorgverzekering zwanger
Sluiten
Baby
Baby
Babykalender
Babymaten
Wanneer doorslapen?
Borstvoeding
Zorgverzekering baby
Sluiten
Babynamen
Babynamen
Meisjesnamen
Jongensnamen
Sluiten
Forum
Forum
Inloggen
Groepen
Geboorteclubs
Sluiten
Snel naar
Zwangerschapskalender
Babykalender
Babynamen
Forum
Inloggen/Registreren
Inloggen
Forum Mama / jij

Postpartum racefietsen 🚴🏼‍♀️

Hathor

vorige maand

Dag racefiets-minnende moeders, momenteel ben ik 10,5 maanden moeder van een lief kindje. Er is daarnaast ook een sterk verlangen om mijn passie weer op te pakken: racefietsen! Ik vond het voor het moederschap heerlijk om door de polder te scheuren en op vakantie bergpassen over te fietsen met mijn man. Helaas loop ik erg te kwakkelen met de wederopbouw. Mijn benen zijn echt prima in orde en rammen er nog een prettig wattage uit alleen mijn bekkenbodem doet telkens minimaal 3 dagen na de fietstocht pijn en moet aansterken. De bevalling duurde 36 uur waarvan een uur persfase en het eindigde met een knip en een kindje van bijna 4,5 kg in mijn armen. Ik ben al naar de bb fysio geweest en zij heeft mij laten weten dat mijn kracht weer terug is en ik weer voorzichtig kan opbouwen. Zodoende via chat een schema met drie niveaus opbouw (20-30, 30-45 minuten, 45-60 minuten met telkens een verzwarende factor erbij). 45 minuten is nog te lang dus nu hou ik het bij 20 min. Toch ben ik benieuwd naar het volgende: hoe is jullie terugkeert in het zadel geweest als moeder? En is er bij jullie een nieuw fietszadel nodig geweest? Hebben jullie algemene tips? Fijn fietsseizoen en alvast bedankt! ✨🫂

Mama / jij

lijf & lijn
0
Ontdek nog meer via de 24baby app
Volg ons
Over onsContactAdverterenPrivacybeleidHuisregels24baby.be
© 24baby.nl b.v.