11 Reacties

4 jaar geleden

Ik zou een mailtje sturen of bellen met de klantenservice voor een oplossing. Ik werk zelf in een winkel met een webshop wat eerst ook omslachtig deed met retouren, wij gaven dan toch uiteindelijk de optie gewoon nog terug sturen. Dus zou gewoon even bellen😊

4 jaar geleden

Ik zou gewoon online een private shopafspraak maken van 15 min en dan retourneren. Dit staat ook op de website: Ruilen/retourneren Alle webshopaankopen die gedaan zijn tussen 8 december 2020 en 28 februari 2021 mogen in de winkels retour gebracht worden t/m 16 april 2021. Let op: hier moet je wel een Prénatal Private Shopping afspraak voor maken!

4 jaar geleden

Ik heb afgelopen zondag iets terug gebracht wat ik half februari besteld had. Moest er wel een private shopping afspraak voor maken maar op de site staat ook dat je artikelen, besteld tussen 08 december 2020 en 28 februari 2021, gewoon kan terug brengen.

4 jaar geleden

Reactie op wondertje_1989

Ik zou gewoon online een private shopafspraak maken van 15 min en dan reto ...
Oh dat is goed om te weten! Ik moet dus voor 16 april langs gaan, daar had ik geen rekening mee gehouden!

4 jaar geleden

Ik heb indd ook artikelen retour gebracht tijdens winkel afspraak. Kon gewoon. Bel anders even naar t dichtsbijzijnde filiaal! Bij ons( Rotterdam) deden ze niet moeilijk

4 jaar geleden

Reactie op wondertje_1989

Ik zou gewoon online een private shopafspraak maken van 15 min en dan reto ...
Omg serieus! Ze deden zo ontzettend moeilijk bij mij, tijdens bellen, messenger en mailen zeiden dat niets mogelijk was tot lockdown was afgelopen. Dankje wel! Ik ga gewoon een afspraak maken en neem ik die spullen mee. Het is zo vervelend om er mee te zitten!

4 jaar geleden

Je kunt toch gewoon wachten tot na de lockdown. Twee weken lijkt me dan wel redelijk. Opzich is het niet gek dat retourkosten voor eigen rekening zijn, aangezien er dalijk een mogelijkheid is om die langs een andere weg te doen. Los van of dit een optie is, zijn retourkosten die gratis zijn een keuze en extra service van de winkel en is het niet verplicht. Zit niets anders op dan of de kosten te betalen of even te wachten met de lockdown 😊

4 jaar geleden

Heel veel winkels hebben op het moment de regel: terugbrengen na de lockdown. Heb in verschillende winkels bordjes zien hangen hierover. Niet ideaal, maar niet het einde van de wereld vind ik 😊 Het is voor iedereen even behelpen op het moment, ik zou er persoonlijk niet zo moeilijk over doen.

4 jaar geleden

Je kunt toch gewoon wachten tot na de lockdown. Twee weken lijkt me dan wel ...
Andere winkels hebben die mogelijkheid wel, zoals babydump en babypark. Alleen Prenetal is totaal niet oplossingsricht. Ik zit hier wel met een waarde van 50 euro he, daar kan ik wel wat anders voor kopen. En inderdaad ik kon wel wachten en dat heb ik dus ook gedaan. Maar hoe lang gaat dat nog duren... Niemand kan mij die garantie geven. En de verzendkosten had ik niet opgerekend van zo'n grote organisatie. Vooral niet als er zo'n sticker bij is geleverd. Weer wat geleerd. En nogmaals andere winkels hebben die mogelijkheid wel en dat heb ik ook naar Prenetal gemaild waarom zij die mogelijkheid dan niet hebben..bedoel: je wilt toch klanten trekken.. Dan maak je toch gebruik van de mogelijkheden. En nu opeens kan je het wel retour brengen en ik wist van niets! Zo te zien was ik ook niet de enige. Ben ik even blij dat ik deze post heb geplaatst! Maar ik heb in iedergeval een afspraak gemaakt voor morgen! Alles retour, eindelijk af van het grote pakket met dure spullen. Iedereen nog een fijne dag en bedankt voor de tip!

4 jaar geleden

Het is ook niet her einde van de wereld, maar het is wel vervelend en ik ben nog steeds zwanger. Ik heb er dus wel last van, klaar.

4 jaar geleden

Je mag tegenwoordig gewoon retourneren in de winkel, wij hebben vorige week spullen teruggebracht bij Prenatal.