34 Reacties

vorig jaar

Heel herkenbaar, vreselijke wagen en altijd wat mis mee. Ik heb geen compensatie gezocht, maar uiteindelijk een nieuwe wagen aangeschaft.

vorig jaar

Heel herkenbaar, vreselijke wagen en altijd wat mis mee. Ik heb geen compen ...
Oooh dat ben ik dus niet van plan aangezien we zo’n 1400 voor de wagen hebben betaald. We hebben hem nog nieteens een jaar in gebruik. 😅 maar ik snap wel dat je een nieuwe hebt aangeschaft. Zou een hoop frustratie schelen. Voor welke zijn jullie gegaan?

vorig jaar

Reactie op Rian31C

Oooh dat ben ik dus niet van plan aangezien we zo’n 1400 voor de wagen hebb ...
Ja wij ook zoiets betaald, en in totaal nog geen jaar gebruikt… maar Babypark kwam telkens aan met reparaties en daar hadden wij geen zin in. We hebben nu een joolz day+ aangeschaft, wereld van verschil met de dubatti..

vorig jaar

Geen ervaring met een dubatti, maar misschien dat er iemand is waarvan je eventjes een wagen mag lenen? Wij hebben bijvoorbeeld nog onze wagen staan, maar ook een buggy en een rugdrager en zouden de wagen prima een paar weken uitlenen aan kennissen/buren waarvan de wagen stuk is gegaan. Ik kan me zo voorstellen dat er best veel mensen zijn die een wagen op zolder hebben liggen voor een eventuele nummer 2 of 3 of een kleinkind of hun wagen amper gebruiken.

vorig jaar

Heb je ze al een mail gestuurd? Met een officiele klacht, daarbij de opsomming van alles wat er mankeert, wat je al gedaan hebt en welke oplossing je verwacht? Vermeld voor wanneer je een reactie verwacht voor je verdere stappen onderneemt. Vaak doet dit wonderen..

vorig jaar

Reactie op Karindg

Heb je ze al een mail gestuurd? Met een officiele klacht, daarbij de opsomm ...
Ja, zeker! Maar daarop nu nog geen reactie ontvangen. De vorige keer heb ik dat ook al gedaan trouwens. Toen heeft iemand van de klantenservice de wagen persoonlijk thuis langsgebracht op zaterdag omdat meermaals was beloofd dat onze wagen op tijd klaar zou zijn voor onze vakantie. De hele vrijdag heb ik gewacht thuis totdat de bezorger langs zou komen, maar einde dag bleek dat hij onze wagen helemaal niet bij zich had. Het is echt een opeenstapeling van problemen en ze lijken er niet echt van onder de indruk. Morgen zijn ze de eerste die ik bel en desnoods rij ik weer helemaal die kant op, maar dan wordt de toon wel iets minder vriendelijk. Heb normaal echt veel geduld en begrip, maar dit ben ik echt zo zat.

vorig jaar

Reactie op opopopopop

Geen ervaring met een dubatti, maar misschien dat er iemand is waarvan je e ...
De meeste mensen in onze omgeving hebben zelf nog kleine kindjes en gebruiken hun wagen nog zelf. Met Kerst wil ik ze daar ook niet mee lastigvallen. We kunnen vast wel weer een leenwagen krijgen van Babypark indien op voorraad, maar daar zit ik inmiddels niet meer zo op te wachten. Die gebruik ik haast vaker dan onze eigen wagen. Daarom hoop ik nu op een andere oplossing

vorig jaar

Reactie op Rian31C

Ja, zeker! Maar daarop nu nog geen reactie ontvangen. De vorige keer heb ik ...
Als je al een ultimatum hebt gesteld is het misschien eens tijd om daadwerkelijk stappen te ondernemen?

vorig jaar

Wij hebben de Dubatti two en zijn super tevreden juist, ander half jaar intensief gebruikt, nooit problemen! Alleen dat de wielen er af en toe uitvielen maar dat was met die nieuwe wielen van die actie toen opgelost. Hebben nu ook de buggy van de Dubatti en ook heel tevreden. We gaan de kinderwagen dalijk ook weer voor de baby gebruiken. Het lijkt me dat je gewoon een pechwagen hebt en een nieuwe zou moeten krijgen?

vorig jaar

Reactie op LV00

Wij hebben de Dubatti two en zijn super tevreden juist, ander half jaar int ...
Ps. Eruit vielen met inklappen* Ik ken nog 2 mensen met de Dubatti two en die zijn overigens ook heel tevreden
Heb je rechtsbijstand die je in zou kunnen schakelen?

vorig jaar

Reactie op Karindg

Als je al een ultimatum hebt gesteld is het misschien eens tijd om daadwerk ...
Ja, zover ben ik ook. Vandaar dat ik me hier afvroeg of er meerdere zijn met hetzelfde probleem en hoe dat is opgelost (of niet😜)

vorig jaar

Reactie op LV00

Wij hebben de Dubatti two en zijn super tevreden juist, ander half jaar int ...
Wat fijn dat jullie geen problemen hebben! Los van alle mankementen vind ik het ook nog steeds een fijne en mooie wagen, alleen ik heb nu een beetje het gevoel dat ik er niet meer op kan vertrouwen en dat is gewoon heel vervelend. Het gaat steeds heel even goed en dan is er weer iets anders mee.

vorig jaar

Reactie op Ferry de roze Flamingo

Heb je rechtsbijstand die je in zou kunnen schakelen?
Ja, dat zou kunnen inderdaad! Al hoop ik het nogsteeds zonder al te veel gedoe op te kunnen lossen😅

Reactie op Rian31C

Ja, dat zou kunnen inderdaad! Al hoop ik het nogsteeds zonder al te veel ge ...
Snap ik, maar je zou altijd eens kunnen vragen wat juridisch gezien je rechten zijn. Je hoeft niet direct stappen te ondernemen. Al zou je wel kunnen zeggen: volgens mijn rechtsbijstand heb ik recht op (vergoeding x, volledige restitutie, alternatief x) en graag zouden wij daar gebruik van maken. Succes!

vorig jaar

Oh wat irritant zeg, hier gehad met een autostoel. Ik ben toen naar de winkel gegaan en gezeg dat ik geld terug wil. Hier heb je ook gewoon recht op als het product na reparatie weer kapot gaat.

vorig jaar

Wel in de winkel doet, want klantenservice werkt niet. Fysiek wel, stelligheid was wel nodig. Maar ik was er na 3x ook wel klaar mee.

vorig jaar

Nee hier wel echt andere ervaringen. Ik vind inderdaad het frame (en vooral het inklapmechanisme) niet heel goed voor de prijs wat het heeft gekost. Deze is ook al een x stukgeweest, maar we kregen toen direct een leenonderstel en ons echte onderstel was snel weer gemaakt. Het contact met Babypark verliep toen soepel. Voor ons is dat 10 minuutjes met de auto, dat scheelt mssn ook wel. Daarna niks meer kapot gehad en we gebruiken hem toch best veel! Ook het inklappen t/m de wielen helemaal eraf doen we vaker. Sterkte !

vorig jaar

Reactie op Ingeee_93

Wel in de winkel doet, want klantenservice werkt niet. Fysiek wel, stelligh ...
Vervelend dat jij ook zo’n ervaring hebt gehad. Heb je vooraf nog wel contact gezocht met de klantenservice of ben je cold turkey naar de winkel gegaan?

vorig jaar

Reactie op 9gag

Nee hier wel echt andere ervaringen. Ik vind inderdaad het frame (en vooral ...
Gelukkig! Ik ben zelf al, bij een vorige klacht, drie keer naar Babypark gereden omdat er een leenwagen klaar zou staan wat dus alle keren bij aankomst niet zo bleek te zijn. Daarom ben ik het een beetje zat om weer voor niks die kant op te rijden. Ik zit toch 45 minuten in de auto om er te komen😅