10 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb er ook last van. Kan zijn dat er niet veel ruimte is en dat je baby tegen je ribben aandrukt. Het word natuurlijk allemaal wijder daarbinnen. Bij mij was het geval dat mijn nier naar voren is gestuwd. Ik had niet veel ruimte daar en door de zwangërschap en de groei is mijn nier zeg maar naar voren gedrukt en daardoor last van mijn rechter rib. Later in de zwangerschap met 23 weken kreeg ik daardoor ook een bloed in me plas. Ben 2 dagen opgenomen geweest, maar ze konden er verder niks aan doen.

4 jaar geleden

Reactie op Kaylee2697

Ik heb er ook last van. Kan zijn dat er niet veel ruimte is en dat je baby ...
Ooh Serieus, jeetje dat klinkt pijnlijk. Het kan inderdaad dat de baby niet genoeg ruimte heeft, mijn buik is niet zo groot. Hoe ver ben je nu? Gaven ze je wel tegen de pijn? En die bloedverlies dan? Was het niet ernstigs? Is de baby verder dan wel gezond om te groeien? Sorry zoveel vragen. Heb morgen afspraak, ga ook vragen en vertellen.

4 jaar geleden

Reactie op Sanda

Ooh Serieus, jeetje dat klinkt pijnlijk. Het kan inderdaad dat de baby niet ...
Haha maakt niet uit! Ik ben nu 36 weken zwanger. En heb er nog steeds last van, maar door de zwangerschap kunnen ze er niks aan doen. Wat bij mij helpt is een lekkere warme douche nemen en op me rechter kant van me bovenbuik laten vallen. En als je op je linkerzijde ligt ff je laten masseren, je rechterzijde, jje ribben en je schouderblad. Je kan paracetamol nemen, ik deedt dat niet want hou niet van medicinijnen. Vind het altijd beetje eng in me zwangerschap. Die bloedverlies zat in me plas dus kwam niet vaginaal eruit zoals menstruatie. Ik heb het ook alleen wanneer ik veel en druk bezig ben geweest. Ik zelf heb veel lichamelijke problemen gehad en nog steeds in de zwangërschap, gerwijl ik altijd gezond was, sporte veel, werkte veel, lette op mijn voeding dronk nooit (alcohol) en heb ook nog nooit gerookt. maar gelukig gaat het met de baby juist super goed. juist heel gezond en groeit harstikke goed. Ik heb veel vruchtwater en het kindje der maagje zit altijd goed vol.

4 jaar geleden

Ben je al bij de dokter geweest?

4 jaar geleden

Reactie op Kaylee2697

Haha maakt niet uit! Ik ben nu 36 weken zwanger. En heb er nog steeds last ...
Aaagh serieus? Nog steeds zoveel last😓 ja ik probeer mezelf te masseren met balsem, kan niet tegen als mijn man mij al masseert. Ja ik neem af en toe pcm als het moet. Ben ook niet zo voor medicijnen. Gelukkig kan pcm niet zoveel kwaad doen. Ik herken mezelf in je verhaal. Hier ook altijd gezond geleefd, werk ook veel, nooit gerookt of gedronken. Goed om te horen dat het met je baby goed gaat, daar gaat het allemaal om.

4 jaar geleden

Reactie op Kaylee2697

Ben je al bij de dokter geweest?
Jaa ben geweest, met de baby gaat ook alles goed. Ik dacht dat ik ribbenpijn had, maar blijkt middenrif te zijn en moet naar de fysio om te voorkomen dat het verergert wat uiteindelijk kan leiden tot bekkeninstabiliteit. Lief van je dat je ernaar vraagt. 🤗

4 jaar geleden

Reactie op Sanda

Jaa ben geweest, met de baby gaat ook alles goed. Ik dacht dat ik ribbenp ...
Aaah gelukkig dat het goed gaat met de baby 🤗😘 Gelukkig valt het dus mee. Hopen dat het beter gaat na de fysio.

4 jaar geleden

Zou mijn advies ook zijn om er even een fysio of osteopaat naar te laten kijken. Veel sterkte! ❤️

4 jaar geleden

Reactie op Kaylee2697

Aaah gelukkig dat het goed gaat met de baby 🤗😘 Gelukkig valt het dus mee ...
Jaa precies, hoop het ook

4 jaar geleden

Reactie op boysmup

Zou mijn advies ook zijn om er even een fysio of osteopaat naar te laten ki ...
Dankjewel.