17 Reacties

6 jaar geleden

Dit is een half uur later... terug "normaal" 😂

6 jaar geleden

Haha heb dit soms ook als de kleine wilt draaien ofzo 😂

6 jaar geleden

😆 Nu al een eigenwijze baby

6 jaar geleden

Reactie op Zoeo

Haha heb dit soms ook als de kleine wilt draaien ofzo 😂
Voel je hem/haar dan ook draaien? Want nu is mijn buik terug normaal maar heb niets gevoeld...😅😂

VRIEND

6 jaar geleden

Ja, herkenbaar! Hier heeft ons meisje ook een voorkeur voor rechts onder 😂

6 jaar geleden

Ik heb dit ook!!! Ik heb een halve baarmoeder die uiteindelijk gewoon "rond is" maar aan de rechtkant toch iets meer rek dus daar ligt ze lekkerder. Lekker haar kont rug en beentjes aanheen gedraaid 🤗 ik vind het wel schattig 🥰

6 jaar geleden

Kheb net hetzelfde! Maar dan aan de linkerkant. Ze ligt ook volledig links. Rechts voel ik haar dan ook nooit. Dat lijkt ook leeg te zijn bij mij. Ik ben blij om te zien dat ik niet alleen ben 😅

6 jaar geleden

Reactie op Bubble32

Kheb net hetzelfde! Maar dan aan de linkerkant. Ze ligt ook volledig links. ...
Ja idd! Als ik links in mijn buik duw is er precies niks...😂 ook als ik een harde buik krijg zie je dat vooral rechts 😂

6 jaar geleden

Reactie op 110720

Ja idd! Als ik links in mijn buik duw is er precies niks...😂 ook als ik ee ...
Ja raar e, als ik een harde buik krijg zie ik dat links 😅🙈

6 jaar geleden

Reactie op 110720

Ja idd! Als ik links in mijn buik duw is er precies niks...😂 ook als ik ee ...
Ik lig ook altijd op mijn linkerzijde. En ben soms bang omdat ze ook links ligt dat ik haar plat duw op de 1 of andere manier.. als ik eens rechts lig heb ik dat gevoel niet. Kzou soms graag eens binnenin kijken 😅🤷🏼‍♀️

6 jaar geleden

Reactie op Bubble32

Ik lig ook altijd op mijn linkerzijde. En ben soms bang omdat ze ook links ...
Ik lig wel meestal links, op mijn rechterkant kan ik echt niet lang liggen want dan begind het pijn te doen... Sinds een paar dagen slaap ik ook niet meer goed, word vaak wakker dat ik van kant moet wisselen omdat ik pijn krijg... heb ook de indruk dat mijn buik op een paar dagen tijd veel dikker is geworden...😩😂

6 jaar geleden

Reactie op 110720

Ik lig wel meestal links, op mijn rechterkant kan ik echt niet lang liggen ...
Owjaaa ik ken het gevoel. Ik kan ook niet goed meer slapen omwille van de pijn en niet lang op 1 kant te kunnen liggen. Mijn heupen doen heel veel pijn. En dan draaien is ook een ganse opgave.. ik slaap het best op linkerzijde. Maar soms na plasje geraak ik niet in slaap en moet dan precies met de rechterkant indommelen. Maar das ook van korte duur.. tis wat he 🙈🤷🏼‍♀️

6 jaar geleden

Reactie op Bubble32

Owjaaa ik ken het gevoel. Ik kan ook niet goed meer slapen omwille van de p ...
Oh ja idd dat plassen ...🤦‍♀️😂 ben blij als ik daar vanaf ben haha!!

6 jaar geleden

Hier precies zo, met 23 weken.

VRIEND

6 jaar geleden

Ook hier een mooie dwarsligger

6 jaar geleden

Bij mij hebben ze alle 3 altijd rechts gelegen. Deze nu dus ook weer. De buik is herkenbaar zo ziet hij er hier ook regelmatig uit

4 jaar geleden

Ik heb dit ook. Voel het samentrekken zeker wel soms elke 10 minuten in rust. Zijn dit oefen weeën?? Of gewoon beweging baby vandaag?