1031 Reacties
3 jaar geleden
Wie wil er gokken? 🤪 Ik heb m’n schoonmoeder gezegd dat ze altijd welkom is hier.. Ja, stuurt ze, pa is er nu niet, dus ik zal eens overleggen als hij er is. Dat was 3 weken geleden. Hoe snel denken jullie dat ze langskomen als ik er zelf niet aan herinner dat ze nog een kleinkind hebben? 🙊 We hebben ze 2 maanden geleden voor het laatst gezien.. ze wonen op een uurtje rijden.
3 jaar geleden
Reactie op boef333
Ik zou ze niet eens herinneren. Dat hebben wij toen ook niet gedaan. Schoon ...
Haha. Ik had mezelf ook voorgenomen dat niet meer te doen 🥲 Maar ik baal ervan, vooral voor m’n zoon en man. Mijn man ziet hoe gek mijn (stief)ouders en zoon op elkaar zijn. Kind van schoonzus is gewoon veel belangrijker, net zoals dat schoonzus dat ook altijd al was. Dus ik laat me nog wel eens van m’n goede kant zien 😌
3 jaar geleden
2 maanden geleden voor het laats met mijn schoonmoeder wezen lunchen daarna niks meer van haar gehoord of gezien. 2 weken geleden belde ze mijn vriend op om te zeggen dat ze een beetje jaloers op mijn moeder is omdat zij onze dochter vaker ziet. 🙃.
Hij heeft toen gezegd dat ze altijd mag komen als ze even belt maar ze moet nog steeds bellen. Mijn moeder woont 3 kwartier van ons vandaag en mijn schoonmoeder woont om de hoek maar blijkbaar zijn er andere dingen belangrijker dan haar kleinkind
3 jaar geleden
Hier ook al ruim 2 maanden geleden dat mijn schoonmoeder onze dochter gezien heeft. Zegt zelf de hele tijd dat ze vaker willen langskomen en we hebben gezegd dat dat prima is als we even een afspraak maken, maar ze belt maar niet. En ook zij is jaloers op mijn ouders en maakt allemaal nare opmerkingen over hun, omdat ze onze dochter veel vaker zien.
Mijn moeder komt elke week een dag oppassen (moet er 2uur enkele reis voor rijden. Ja doet ze echt ❤️), mijn schoonouders wonen 45 minuten rijden bij ons vandaan en mijn schoonmoeder werkt niet…
3 jaar geleden
Wat is dat ook hé met die schoonouders die zelf niet bellen. Mijn schoonouders verwachten dat wij hen bellen want dat doen ze zelf ook altijd bij hun ouders. En als je dan belt is het: "Jaaaaa, wat is er????"
3 jaar geleden
Hier ook zo eentje. Zeurt dat ze mijn dochter niet vaak genoeg ziet.
En noemt mijn kind ‘uyuz cocuk’ omdat mijn dochter geen knuffels van haar wilt. Uyuz cocuk valt niet letterlijk te vertalen maar komt op zeikerd neer in deze context.
Mijn dochter heeft geen band met haar maar wiens schuld is dat dan als zij letterlijk 300 meter van ons vandaan woont en er zelf voor kiest om niet te komen?
3 jaar geleden
Hier is het sinds de geboorte van onze kinderen een soort strijd om de voogdij van onze kinderen. Mijn man en ik moeten nog bepalen wie we aan willen wijzen als voogd als er iets met ons gebeurt. Beide kanten zijn bang dat de kinderen naar de andere kant vd familie gaat en ze dan de kinderen nog amper zien. Zelfs mijn zus die mij (haar enige zus) niet eens aanwijst als voogd voor haar kinderen (haar man heeft 2 zussen die weinig met kinderen hebben en waar ook nooit kinderen zullen komen), begint telkens erover dat onze kinderen het beste af zijn bij haar.
Hallo, we zijn nog niet eens dood🥴
Van dit getouwtrek word ik echt simpel🧐
Merk ook dat het soms wringt bij de oma's van onze kinderen als de ene onze kinderen even wat meer ziet dan de andere. Wij proberen zelf geen verschil te maken.
3 jaar geleden
Reactie op Poogie
Je kleinkind zeikerd noemen 🫠. Je hebt maar een zeikerd benoemd in je post ...
Ja vies he.
En je zou kunnen zeggen: 300 meter? Waarom ga je dan zelf niet? Nouuu, madame heeft voor haar andere kleinkind een box, ledikant en van alles gekocht om op hem te passen. Wanneer wij langs moeten moet ik haar campingbed en ALLES meesleuren want zij heeft daar helemaal niks. Sm heeft zelfs de box uit elkaar gehaald en weggedaan. Dat was het enige plekje waar mijn kindje kon zitten omdat dat andere kind daar praktisch woont en mijn dochter ook niet op dat bed kan dutten om die reden.
Plus: ik verafschuw sm omdat zij altijd over geld zeurt. We hebben geen geld blabla zitten bij voedselbank MAAR: als andere kleinkind komt gaan ze altijd naar de action om allerlei rommel of snoepgoed te kopen voor hem. Dit gebeurd wekelijks.
Mijn dochter krijgt half verrotte avocados die sm van de voedselbank heeft gekregen. En 1x per jaar alleen op haar verjaardag een cadeau.
Ik heb absoluut geen afgunst voor haar andere kleinkind maar zij moet niet vergeten dat mijn dochter er ook is. Zij heeft 6 jaar lang mijn hele brein geneukt met haar kleindochter fantasieën. Nu is er een kleindochter en die heks kijkt er niet eens naar om.
3 jaar geleden
Oh al die niet bellende sm.. Hier is het juist andersom en word ik gek van dr😂 Ze komt te pas en te onpas binnen wandelen: om 8 uur, om 6 uur of om 22:00 uur, wanneer het haar uitkomt. Of er bezoek is of niet. Om vervolgens mijn vriend allerlei shit te vragen om haar te helpen met van alles en alleen even snel boven de kleine te hangen: wat is ze schattig!
Mn partner was 3 weken vrij vanaf de geboorte. Elke dag belde ze; of hij mee kon naar noem het maar op overal. Als hij dan zei dat hij niet zomaar weg kan van de kleine en mij (ik lag in de kreukels), zei ze: Zij is toch bij de baby? Kan je toch gewoon weg? (Uh de baby heeft een naam? En hij heeft ouderschapsverlof, geen vakantie. Om samen te wennen aan ons eerste kindje.) Nu belt ze standaard op zijn vrije dagen om tijd proberen te claimen.. Iets met jaloers zijn dat mn partner er niet meer a la minute voor haar is en egoïstisch zijn😅
3 jaar geleden
Ja vies he.
En je zou kunnen zeggen: 300 meter? Waarom ga je dan zelf niet? ...
Sorry maar ik ga stuk om die ‘ze heeft mijn brein geneukt en nu kijkt die heks er niet eens naar om’ 😭😭😭😭😭
3 jaar geleden
Reactie op babyfever1203
Sorry maar ik ga stuk om die ‘ze heeft mijn brein geneukt en nu kijkt die h ...
Ik moest even gal spuwen😂
3 jaar geleden
Reactie op Fem_x
Hier is het sinds de geboorte van onze kinderen een soort strijd om de voog ...
Typisch de ander niks gunnen.
Losstaand hiervan, wij hadden mijn zusje gekozen als voogd. Eigenlijk ook enkel met haar besproken of zij dat zag zitten. Bij de notaris kregen wij toen het advies om een 2e voogd aan te wijzen voor het geval er ook wat met mijn zusje zou gebeuren. Dat is nu de broer van mijn man geworden en ik geloof dat het zelfs zo is dat ze elkaar ook nodig hebben. Wij hebben gelukkig geen contact meer met mijn schoonouders en daarom hebben wij erin laten zetten dat enkel als de kinderen zelf contact willen met schoonouders wij dit goed vinden. Als schoonouders contact gaan zoeken en de kinderen willen dit niet, is onze uitdrukkelijke wens dat dit ook niet gebeurt. Kortgezegd komt het erop neer dat ik in hun ogen niet goed ben voor mijn man en dat zij geen fouten kunnen maken. Daarom hebben ee nu ook geen contact meer met ze voor ondertussen al ruim 10 jaar. Wij zullen onze kinderen bij vragen eerlijk antwoord geven en vertellen wat er gebeurd is(op een leeftijd waarop ze dit begrijpen). Hierdoor vinden wij het ook belangrijk dat het hun keus moet zijn als ze toch contact zouden willen