1004 Reacties
3 jaar geleden
Ik wil ook even ventileren. M'n schoonouders doen altijd zo panisch als m'n zoontje op z'n billen valt met het oefenen van lopen, hoe denken ze dan dat hij het gaat leren? Gisteren zaten we daar in de tuin en m'n zoontje kroop over de tegels maakt m'n schoonvader de opmerking: ik voel m'n eigen knieën kapot gaan als ik dit hoor. En kijkt hij mij aan alsof ik een slechte moeder ben als ik zeg dat als het pijn doet hij vanzelf stopt met kruipen 🤷♀️
En dat terwijl hij alles behalve een goede vader voor z'n eigen kinderen was
3 jaar geleden
Ik baal vooral nog steeds van het totale gebrek aan interesse vanuit mijn schoonouders 🥲 Mijn schoonzus stond altijd al op 1, maar daar haar dochter zoveel meer aandacht krijgt dan onze zoon steekt echt. Ook bij m'n man helaas..
3 jaar geleden
Reactie op anette103
Volg
Rechts boven in heb je een knop waarmee je kan volgen 😉
3 jaar geleden
Reactie op Dane247
Dat doet mijn schoonmoeder ook. Het liefst pakte ze hem in bubbel plastic i ...
Echt he of dat normaal troosten niet kan ofzo😅 zie dat bij ons nichtje en vandaar zijn wij enorm streng als het om koek gaat bij opa en oma, die kunnen geen maat houden. Vind het wel jammer want heb er niks op tegen als hij een hapje taart krijgt bijv. Maar hun geven dan gelijk heel stuk😐
3 jaar geleden
Reactie op Joanne22
Echt he of dat normaal troosten niet kan ofzo😅 zie dat bij ons nichtje en ...
Mijn schoonmoeder vroeg gisteren ochtend om 10u of mijn zoontje van 2 een ijsje mocht. Ze had magnums voor hem gekocht 😂
3 jaar geleden
Mijn schoonmoeder vroeg gisteren ochtend om 10u of mijn zoontje van 2 een i ...
Aan de ene kant is het schattig dat oma blijkbaar staat te popelen om hem te verwennen, aan de andere kant is het treurig dat oma (zelf ook kinderen grootgebracht) niet snapt dat een waterijsje halverwege de middag de betere optie is 😅
3 jaar geleden
Reactie op 1993Anne
Aan de ene kant is het schattig dat oma blijkbaar staat te popelen om hem t ...
Maar wel kudo’s dat ze het vraagt! Het is voor hun ook een lange tijd geleden en misschien ook maar gissen wat ze wel en niet mogen. Liever dit soort vragen stellen dan dat je een misselijk kind terugkrijgt met “ja, nu je het zegt. Die tweede magnum ging er al wat moeizaam in”
3 jaar geleden
Reactie op 1993Anne
Aan de ene kant is het schattig dat oma blijkbaar staat te popelen om hem t ...
Vroeger was suiker luxe, dus hoe meer suiker hoe rijker en hoe beter...
Tegenwoordig is suiker vergif. Het is een andere instelling 😉
Ik kreeg vroeger croissants met suiker als beleg. Kan ik me nu niet meer voorstellen!
Maar ik denk dat de overdaad aan suiker daar ook nog wel eens vandaan kan komen. Oma's gunnen hij kleinkinderen de luxe die ze zelf niet hadden
Super lief, maar ook super ongezond en niet meer van deze tijd.
Los daarvan is een magnum met 2 jaar wel heel overdreven 🤣 ijsje is zowat groter dan het kind 😉
3 jaar geleden
Reactie op MuppetNoor
Teg ...
Oh nooit geweten!!
Kreeg altijd van oma yoghurt met heel veel suiker. Want was zielig anders.. 😂
Extra zout op de patat
Of ze zette een kopje koffie speciaal voor de kleinkinderen om de lange vingers in te dippen
In de keuken een grote trommel met snoep waar wij zelf bij konden 🙈🙈🙈
3 jaar geleden
Dat mijn ouders al
Lopen te klagen dat als iemand die niets zegt 5 min op bezoek komt want dat is zo vermoeiend (gezondheid). Maar ze zelf mega vermoeiend zijn als je met kind komt, lawaai speelgoed, over de grond kruipen met hem, allerlei toeren uithalen waarvan zelfs mijn mega energieke kind soms denkt: even rustig in een hoekje zitten om bij te komen. En dan bij elk bezoekje 600 speelgoedjes mee willen geven waar we niets mee kunnen qua leeftijd en ook totaal geen ruimte voor hebben. Dat laatste vaak gezegt maar komt niet aan. Altijd blij als ik weer weg ben. Enthousiast mag maar dit is ver over de top!
3 jaar geleden
Ik lees al héél lang mee en wat voor 🤬 heb je erbij zeg! Maar moet nu toch echt even m’n eigen frustratie kwijt;
Alleen onze ouders/broers/zussen weten nog van de zwangerschap duidelijk gevraagd het stil te houden.
Horen we viavia dat m’n schoonmoeder loopt rond te vertellen dat ik zwanger ben..
Ben echt pissd maar hou me in voor m’n vriend, dus hier maar even stoom afblazen 😅
3 jaar geleden
Reactie op Gebruikersnaamblabla
Maar wel kudo’s dat ze het vraagt! Het is voor hun ook een lange tijd geled ...
Hahahahaha dat is waar 🥲
3 jaar geleden
Reactie op MuppetNoor
Teg ...
Mijn oma klaagt ook al heel lang dat ze m'n dochter nog geen koekjes mag geven omdat ze die van ons het eerste jaar niet krijgt. Cracker ofzo vindt ze zielig. Ze kijkt er zo naar uit om m'n dochter vol te stoppen met zoetigheid 🤣 deed ze vroeger ook bij ons (vond ik als kind ook niet erg). Denk echt dat het een generatie-ding is. Ijsjes zijn hier inderdaad ook al heel vaak gevraagd. De eerste keer was ongeveer toen ze 4 maanden was en met oefenhapjes begon. Maar vanaf de geboorte zegt m'n oma al elke keer dat het zo leuk is als ze straks een likje slagroom mag 🤣🤣
3 jaar geleden
Ik lees al héél lang mee en wat voor 🤬 heb je erbij zeg! Maar moet nu toch ...
Gefeliciteerd!
En wat rot zeg! Wij hadden expres gezwegen tot we zeker wisten dat het goed zat. En dan nog hadden we het eerst aan de ouders verteld en later zouden we het persoonlijk aan de rest van de familie vertellen (broers en zussen) maar ook daar had schoonma al een stokje voor gestoken 🙄