102 Reacties
ADMIN
vorig jaar
Vol kinderliedjes. Katy Perry, Scarlett Johansson, taylor Swift en lil ones staan in mijn top 5 van artiesten😂 (de eerste 3 door de film Sing die hier op repeat moet. Mijn dochter identificeert zich als het stekelvarken Ash uit die film).
ADMIN
vorig jaar
Ik dacht echt dat Nijntje op nummer 1 zou staan maar het is… Doja Cat 🤪
vorig jaar
Reactie op Micky | 24baby
Ik dacht echt dat Nijntje op nummer 1 zou staan maar het is… Doja Cat 🤪
Nou hier ook! Zouden ze kindermuziek er uit filteren? Nijntje staat hier elke dag aan
ADMIN
vorig jaar
Nou hier ook! Zouden ze kindermuziek er uit filteren? Nijntje staat hier el ...
Ja ik denk het dus wel?? Ik kan me niet voorstellen dat ik niet in de top 0,1 luisteraars zit van ‘Nijntjes Restaurant’ 😂
ADMIN
vorig jaar
Hmmm bij mij stond lil ones wel in de lijst. Dat is niet bepaald muziek voor volwassenen. Tenzij je “Grrr, ik ben een boze dino” ook zelf graag luistert?🤣
ADMIN
vorig jaar
Reactie op Roos | 24Baby
Hmmm bij mij stond lil ones wel in de lijst. Dat is niet bepaald muziek voo ...
Is gewoon Nederpop Roos 😆
vorig jaar
100%. Ik heb dit jaar 510minuten geluisterd. Of te wel. Ik heb Spotify niet echt gebruikt en heb het bijna alleen maar op m’n werk gebruikt (kdv). En bij mij staan echt artiesten in de top 5, die ik misschien 1x geluisterd heb in een top 50 lijst ofzo 😂
vorig jaar
Dat denk ik ook. Mijn favoriete nummer heb ik 25x geluisterd. Geloof me, een aantal sinterklaasliedjes heb ik al wel 50x geluisterd afgelopen week .... 😵💫
vorig jaar
Verschilt wel want is Juni heb ik dus vooral country geluisterd 🤷🏻♀️
In totaal 8705 min podcasts geluisterd

vorig jaar
Wat een leuk topic! Leuk om de diversiteit aan muzieksmaak van iedereen te zien.
Bij mij was Bon Iver de nummer 1 artiest, en het nummer Bewitched van Laufey het meest afgespeeld. Beide niet heel bekend, maar wel lekkere zwijmelmuziek die ik veel op had staan tijdens mijn zwangerschap.