102 Reacties

vorig jaar

Vol kinderliedjes. Katy Perry, Scarlett Johansson, taylor Swift en lil ones staan in mijn top 5 van artiesten😂 (de eerste 3 door de film Sing die hier op repeat moet. Mijn dochter identificeert zich als het stekelvarken Ash uit die film).

vorig jaar

Bij ons staat white noise op 1. 😂

vorig jaar

Spotify was vooral erg onder de indruk van m’n bevalling! De playlist Yoga & Meditation heeft uuuuurenlang gespeeld. Nou Spotify, bedankt voor de bubbel!🤣

vorig jaar

Ik dacht echt dat Nijntje op nummer 1 zou staan maar het is… Doja Cat 🤪

vorig jaar

Reactie op Micky | 24baby

Ik dacht echt dat Nijntje op nummer 1 zou staan maar het is… Doja Cat 🤪
Nou hier ook! Zouden ze kindermuziek er uit filteren? Nijntje staat hier elke dag aan

vorig jaar

Nou hier ook! Zouden ze kindermuziek er uit filteren? Nijntje staat hier el ...
Ja ik denk het dus wel?? Ik kan me niet voorstellen dat ik niet in de top 0,1 luisteraars zit van ‘Nijntjes Restaurant’ 😂

vorig jaar

Hmmm bij mij stond lil ones wel in de lijst. Dat is niet bepaald muziek voor volwassenen. Tenzij je “Grrr, ik ben een boze dino” ook zelf graag luistert?🤣

vorig jaar

Reactie op Roos | 24Baby

Hmmm bij mij stond lil ones wel in de lijst. Dat is niet bepaald muziek voo ...
Is gewoon Nederpop Roos 😆

vorig jaar

Bij mij staat bluey bovenaan....

vorig jaar

100%. Ik heb dit jaar 510minuten geluisterd. Of te wel. Ik heb Spotify niet echt gebruikt en heb het bijna alleen maar op m’n werk gebruikt (kdv). En bij mij staan echt artiesten in de top 5, die ik misschien 1x geluisterd heb in een top 50 lijst ofzo 😂

vorig jaar

Dat denk ik ook. Mijn favoriete nummer heb ik 25x geluisterd. Geloof me, een aantal sinterklaasliedjes heb ik al wel 50x geluisterd afgelopen week .... 😵‍💫

vorig jaar

Lekkere Nederlandse meezingers 😂

vorig jaar

vorig jaar

Reactie op Zara Ivy

Ik had de stofzuiger verwacht of shhhhh geluid

vorig jaar

😇

vorig jaar

Verschilt wel want is Juni heb ik dus vooral country geluisterd 🤷🏻‍♀️ In totaal 8705 min podcasts geluisterd

vorig jaar

Dit jaar wel minder minuten geluisterd dan vorig jaar

vorig jaar

Wat een leuk topic! Leuk om de diversiteit aan muzieksmaak van iedereen te zien. Bij mij was Bon Iver de nummer 1 artiest, en het nummer Bewitched van Laufey het meest afgespeeld. Beide niet heel bekend, maar wel lekkere zwijmelmuziek die ik veel op had staan tijdens mijn zwangerschap.

vorig jaar

😂🇳🇱 Mis Juf Roos er nog in haha

vorig jaar

Wij kregen dit en hebben beiden werkelijk geen idee wie die artiesten zijn. Zijn beiden van de hardere stijlen, mijn vriend zet op de voetbal nog wel eens NL muziek aan en af en toe trance/dance. Maar wij zijn beiden absoluut niet van de techno 🤣