90 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb eigenlijk 1 week na de geboorte al een tattoo laten zetten. Ik heb gekozen voor de naam van mijn zoontje in leuke letters en dan na de laatste letter een hartje (zit aan de laatste letter vast)

5 jaar geleden

Een roos met in de blaadjes je kinderen hun namen. (Of toekomstige kindjes)

5 jaar geleden

Ik heb van mijn tattoeerder gehoord dat hij een naam van iemand kind had getattoeerd vanaf een tekening. Dus gekopieerd van een van de eerste keren dat het kind zelf de naam kon schrijven. Vond ik heel gaaf, wil ik zelf ook. Maar daar moet ik dus nog wat jaartjes op wachten😉

5 jaar geleden

Ik heb een origami mama koala met baby koala op mijn zij. Allebei mijn kinderen zijn in Australië verwekt en de oudste is daar ook geboren.

5 jaar geleden

Reactie op Markbram

Ik heb eigenlijk 1 week na de geboorte al een tattoo laten zetten. Ik heb g ...
Is mooi ja!

5 jaar geleden

Een roos met in de blaadjes je kinderen hun namen. (Of toekomstige kindjes) ...
Leuk idee!

5 jaar geleden

Hier de geboortedatum in Romeinse cijfers, net onder de binnenkant van de elleboog

5 jaar geleden

Ik heb van mijn tattoeerder gehoord dat hij een naam van iemand kind had ge ...
Dat duurt me te lang denk ik. Of die kan later alsnog haha.

5 jaar geleden

Ik heb een origami mama koala met baby koala op mijn zij. Allebei mijn kind ...
Heel mooi idee ook!

5 jaar geleden

Ik heb zelf geen tattoo (mijn zusje wel daardoor word er wel eens iets gestuurd of laten zien) maar vind zoiets als dit wel erg mooi

5 jaar geleden

Ik heb mijn zoon zijn hartslag op mijn arm. Stukje hartslag is van enkele minuten voor hij werd geboren. Zat aan de ctg in het ziekenhuis en gevraagd of ze het uit kunnen printen. Van de tweede heb ik het printje ook liggen, maar moet ik nog laten zetten.

5 jaar geleden

Ik heb mijn zoon zijn hartslag op mijn arm. Stukje hartslag is van enkele m ...
Heel gaaf! 🤩

5 jaar geleden

Reactie op JovL1988

Ik heb zelf geen tattoo (mijn zusje wel daardoor word er wel eens iets gest ...
Ook nog een leuk idee ja. Kan ik dan eventueel aanvullen bij volgende kinderen.

5 jaar geleden

Ik heb mijn zoon zijn hartslag op mijn arm. Stukje hartslag is van enkele m ...
Wat mooi! Helaas heb ik dit niet 😥

5 jaar geleden

Ik wil geen naam laten zetten, maar een afbeelding van een leeuw (de kleine z'n sterrenbeeld als hij niet besluit te vroeg te komen).

5 jaar geleden

Mijn mama dochter tattoo (nog wat rood omdat hij net gezet was). Ontieglijk blij mee 🥰

5 jaar geleden

Ik wil haar geboorte bloem laten zetten met haar naam, zoals op de foto! Alleen even afwachten of het september of oktober wordt 😅

5 jaar geleden

Reactie op Cheeell

Ik wil geen naam laten zetten, maar een afbeelding van een leeuw (de kleine ...
Is ook leuk ja. Ik had toevallig zitten kijken naar haar sterrenbeeld. Maar dan als sterren echt zeg maar. Maar weet niet goed hoe ik dat kan plaatsen zodat het eventueel uitgebreid kan worden bij volgende kindjes.

5 jaar geleden

Reactie op xLissx

Mijn mama dochter tattoo (nog wat rood omdat hij net gezet was). Ontieglijk ...
Mooi!

5 jaar geleden

Reactie op Thocey

Ik wil haar geboorte bloem laten zetten met haar naam, zoals op de foto! Al ...
Oh leuk! Naar bloemen had ik ook al gekeken, maar had dan weer geen idee welke bloem. Ik ga eens zoeken!