8 Reacties

vorige maand

Het helpt bij mij echt niet voldoende.

vorige maand

Ik zou niet voor teunisbloemolie gaan maar voor Agnus Castus(monnikspeper). Het maakt dat je hormonen in balans komen en was bij mij het enige wat enorm hielp tegen mijn pms.. Begin met een potje van de Drogist/Holland & Barret en neem 1a2 pilletjes ‘s ochtends op de lege maag.. En dan elke maand een stopweek houden, vanaf de dag dat je ongesteld wordt 4/5 dagen niet slikken en dan weer beginnen.. dit zorgt ervoor dat je lichaam niet helemaal went en het middel goed blijft werken.. succes!

vorige maand

Ik heb teunisbloemolie gebruikt en daarnaast thee met bijvoet en vrouwenmantel. Dit heeft mij echt heel goed geholpen. Elke ochtend de thee. En de teunisbloem in de week voor de menstruatie.

vorige maand

Reactie op Lauranne86

Ik zou niet voor teunisbloemolie gaan maar voor Agnus Castus(monnikspeper). ...
Ik heb Monnikspeper geprobeerd maar daar kreeg ik hoofdpijn van ☹️
Ja ik heb het geprobeerd, deed eigenlijk niks. Ook vrouwenmantel thee deed niet zo veel eigenlijk. Ben maar terug aan de pil helaas.

vorige maand

Reactie op AuthentiekeWolk947745

Ja ik heb het geprobeerd, deed eigenlijk niks. Ook vrouwenmantel thee deed ...
Reageer je wel goed op de pil? Ik merk dat ik vooral tijdens mijn menstruatie het nu heel zwaar heb, maar ik heb ook ijzertekort.. wie weet hangt dat wat samen

Reactie op Nima96

Reageer je wel goed op de pil? Ik merk dat ik vooral tijdens mijn menstruat ...
Goed is een groot woord. Het is voor nu de minst slechte optie. Zonder pil iedere 4 weken ongesteld minimaal 1 week waarvan 3-4 dagen echt hevig waardoor ik aan de naproxen zit. En minimaal 2 weken daarvoor begint de buikpijn, hoofdpijn enz. Ik voelde me vrijwel continu slecht. De pil slik ik nu door totdat ik buikpijn krijg erdoorheen. Dat is helaas wel al na ongeveer 2.5 maand. Dan heb een goede week last en dan is het beter dan zonder pil. Vooral de hoofdpijn is niet heel veel minder maar andere dingen zoals erg pijnlijke borstel dat heb ik niet meer. Niet alles is dus weg maar het is de optie met de minste klachten.

vorige maand

Ik heb Teunisbloemolie een poosje geprobeerd, maar merkte eigenlijk weinig verschil. Toen ben ik onlangs naar de huisarts geweest en heb ik een lage dosering Citalopram gekregen, die ik dan alleen slik in de 2 weken voor mijn menstruatie. Ik ben nu net begonnen, kan er dus nog niet veel over zeggen, maar ik heb goede hoop dat het wel iets gaat helpen.