14 Reacties

2 jaar geleden

Ik laat een zwartwitfoto van ons zoontje op aluminium in het groot afdrukken.

2 jaar geleden

Shirt voor vader en bijpassende romper voor zoon/dochter. Romper of iets anders laten bedrukken met foto('s) van hen samen.

2 jaar geleden

Ik heb memory gemaakt bij de hema met allemaal vader-zoon-foto's van afgelopen jaar.

2 jaar geleden

Reactie op Zjanies

Ik heb memory gemaakt bij de hema met allemaal vader-zoon-foto's van afgelo ...
Wat een super leuk idee!!!

2 jaar geleden

Trui (via Vinted)met I love Dad erop (heeft hij nu ook al, draagt hij elke papadag, maar wordt te klein, dus de volgende maat 😉). En een voorleesboekje met thema papa (weet even de naam niet meer, gekocht met Koningsdag en ligt al ingepakt klaar). En we knutselen uiteraard nog even een mooie kaart ofzo.

2 jaar geleden

Ik heb een muismat met foto laten maken. Hij mag graag gamen achter de pc 😁

2 jaar geleden

Reactie op Zjanies

Ik denk dat ik dit idee ga jatten. Echt geniaal❤️

2 jaar geleden

Reactie op Mama-92

Trui (via Vinted)met I love Dad erop (heeft hij nu ook al, draagt hij elke ...
Leuk idee, ik heb ook een shirt met I love dad besteld via Vinted door jouw berichtje! Daarnaast heb ik geurhangers voor in de auto met foto's van ons zoontje erop voor hem.

2 jaar geleden

Reactie op Zjanies

Die ga ik ook jatten...Wat een leuk idee!

2 jaar geleden

Ik heb een gepersonaliseerd boek bij Wonderbly gekocht. Even kijken bij gelegenheden en dan vaderdag. Papa is helemaal in to dino's dus wij hebben gekozen voor mijn vader is een papa-o-saurus 🥰

2 jaar geleden

Haha, jat gerust mijn idee hoor. Blij dat jullie er iets mee kunnen! Ik vond het ook helemaal niet zo duur, was volgens mij 16 euro. Zorg wel dat je dan deze week uiterlijk de foto's instuurt, want het heeft wel 4-5 werkdagen nodig.

2 jaar geleden

Die van mij is binnen. Ben tevreden over het resultaat :)!

2 jaar geleden

Reactie op LMADG

Ik heb een gepersonaliseerd boek bij Wonderbly gekocht. Even kijken bij gel ...
Wat leuk! Ik ben helemaal enthousiast! Heb je daar toevallig een kortingscode van?

2 jaar geleden

Foto strip magneten voor op de koelkast. Zijn super leuk geworden!