106 Reacties
2 jaar geleden
Allereerst van harte gefeliciteerd!
Ik snap je wel hoor. Maar de dag is nog lang. Even van het positieve uitgaande, misschien heeft manlief vanmiddag of vanavond nog een cadeautje voor je. Zo niet, nee dan ben je in mijn ogen geen zeikerd. Ik zou hetzelfde gedacht hebben. 🤭
2 jaar geleden
Als aller eerst gefeliciteerd met je verjaardag 🎊
Ik snap je heel goed! Ik zou zelf ook teleurgesteld zijn. Al was het maar iets heel kleins geweest. Ik heb zelf dit ook ongeveer zo gehad en was toen ook teleurgesteld. Vooral omdat ik zelf altijd erg m'n best doe voor zijn verjaardag. Ik raad je wel aan (misschien heb je dat al wel gedaan) om het er met je man over je teleurstelling te hebben. Mijn man merkte het gelijk aan mij en hebben het er toch even kort over gehad(voorkomt verdere irraties) Voor mij gaat het ook niet om de waarde van het cadeau, maar dat je je even speciaal voelt dat er aan je gedacht is.
2 jaar geleden
Reactie op KimberlyM93
Allereerst van harte gefeliciteerd!
Ik snap je wel hoor. Maar de dag is no ...
Haha dankje. Manlief kennede is het geen kadotje. Ga zo lekker met peuter naar de action want peuter wil graag kadotje voor mama kopen en voor zichzelf want als mama jarig is mag zij ook een kadotje vind ze haha
2 jaar geleden
Ten eerste Gefeliciteerd!
Ik heb door mn schoonfam een hele negatieve associatie met verjaardags cadeaus. Zij willen perse een cadeautje. En t liefste een cadeau van t boodschappenlijstje wat ze ons hebben gestuurd een week ervoor. Dus ik haat het om cadeaus te geven aan volwassenen. Mijn man en ik geven ook nooit een cadeau aan elkaar als we jarig zijn. We hebben toch al alles (en wat we willen kopen we wel) en gaan liever dan uiteten.
Maar als het wel gebruikelijk is dat jullie cadeaus aan elkaar geven snap ik wel dat je dit vervelend vind. Al helemaal met wat hij tegen je zei.
Je kan altijd nog een tikkie sturen naar hem van die machine. Koop je daarna een cadeau voor jezelf 😜😬
2 jaar geleden
Gelukkige verjaardag! Wat naar dat je man zo redeneert. Laat je kleintje je maar lekker verwennen 😊 en hopelijk verrast je man je in de loop van de dag toch met iets!
En als het een troost is. Ik ben gisteren 30 geworden en heb niets gekregen van niemand (heb geen partner, maar toch 😅). Zelf geen verjaardagskaartjes in de bus van mijn zus, tante of vrienden die anders altijd sturen 😑
2 jaar geleden
Aaah nee ik snap je helemaal hoor. Ik vind sws huishouden apparaten echt geen cadeau, want dat is iets wat je gebruikt voor het hele gezin. En in dit geval heb je het zelf betaald, hoe komt hij er dan bij dat dat een cadeautje is🧐 zou het wel nog even afwachten want de dag is lang maar zo niet dan mag je best pissig zijn ja
2 jaar geleden
Reactie op Ikigai
Gelukkige verjaardag! Wat naar dat je man zo redeneert. Laat je kleintje je ...
Ahhh 😮💨 wat jammer nu, net nu je ook nog 30 werd! Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat ze nog met iets voor je komen!
2 jaar geleden
Reactie op Jh0592
ik vermoed dat dit gaat om een maxima of kitchen aid en die zijn idd behoor ...
Haha nee om een elektrische stansmachine van 175 euro 🤣
2 jaar geleden
Nou wat stom zeg! Wij hebben eigenlijk een vast bedrag waar we ongeveer een cadeau voor elkaar van kopen. Is door de jaren heen zo ontstaan. We geven bij elkaar ook zelf vooraf aan wat we graag zouden willen. Soms is het dan toch nog een verrassing of is het een kaart waar op staat dat we het samen nog gaan kopen. Misschien is dat nog een idee om af te spreken met elkaar in de toekomst?
2 jaar geleden
Wij geven elkaar eigenlijk altijd wel kadotjes. Vorig jaar 5 jaar getrouwd en afgesproken een mooi en duur kado te geven. Had een mooie gouden horloge voor hem gezien, hij is zelf mee geweest om te kopen en ik kreeg een doos bonbons van de action 🤣 Nou ben ik gek op bonbons hoor daar niet van haha maar toch. Gewoon voor de verjaardag of moederdag een chocolaatje of bosje bloemen is prima, gaat mij om het idee omdat we altijd een kadotje doen
2 jaar geleden
Gefeliciteerd! Ik vind dit ook raar. Weet hij dat die machine betaald is van jouw eigen verdiende geld en niet van een gezamenlijke spaarrekening?
Misschien komt er later op de dag nog iets, maar ik zou ook teleurgesteld zijn.
2 jaar geleden
Gefeliciteerd met je verjaardag!! Wat suf van je man... Ik zou mezelf gaan verwennen. Lekker ergens een taartje gaan eten met die kleine. Laat dit je verjaardag niet bepalen! En als hij echt geen cadeau geeft de rest vd dag zou ik het vanavond toch even benoemen dat je dat wel jammer vindt. Wij moeders zijn vaak al blij met een beetje persoonlijke aandacht al is het maar een roosje oid maar dat moet er toch wel van af kunnen lijkt me.. Het gaat om de waardering he die mist nu een beetje
2 jaar geleden
Gefeliciteerd!!
Ik ben in de minderheid maar ik denk ook: het is nog geen eens 9:00 nu en wie weet heeft hij wat geregeld nog
En anders : jammer
Voor mij draaien verjaardagen niet om cadeaus, die hoef ik nooit. Maar als je er wel waarde aan hecht dan snap ik je teleurstelling
2 jaar geleden
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ten eerste.
Ten tweede snap ik heel goed dat je teleurgesteld bent. Als je die machine voor jezelf hebt gekocht van je eigen geld, dan is dat toch in no way een cadeau van hem? Weet hij dat je die zelf hebt betaald?
Maar zelfs al ziet hij het zo, dan had hij vind ik op zn minst eventjes een bosje bloemen/kleinigheidje/ontbijtje op bed kunnen kopen/maken om je mee te verrassen. Kadootjes hoeven niet veel te kosten. Het gaat toch om de waarde, maar om het gevoel dat je gezien en gewaardeerd wordt.
Ik zou aan het eind van de dag toch even zeggen dat je teleurgesteld was en wel op een kadootje of iets dergelijks had gehoopt. Maar de rest van de dag lekker genieten met je kleine meid, die heeft overduidelijk zin in verjaardagsvreugde :)