15 Reacties
6 jaar geleden
Zwanger dag/nacht multi van Vitakruid. Op advies van de Vk omgeschakeld van Davitamon naar deze omdat dit veel beter opgenomen zou worden.
En het is echt een wereld van verschil met Davitamon! Voel me zoveel mee energieker en goed in Mn vel.
Daarnaast slik ik Calcium/Magnesium, visolie, B12 en vitamine D3. Ondanks het trouw slikken van de Davitamon had ik toch enorme tekorten van deze vitamines en mineralen kwam na bloedonderzoek eruit. Ben dus blij dat ik omgeschakeld ben.
VRIEND
6 jaar geleden
Ik slik Davitamon mama compleet, DHA (algenolie voor omega 3), vitamine d3 en b12 omdat ik geen vlees eet.
6 jaar geleden
Ik slik foliumzuur van Davitamon en ook een vitamine complex voor extra weerstand (rode tabletjes)ook van Davitamon en verder vitamine D(wegens tekort) en vitamine B12 omdat ik geen vlees eet
6 jaar geleden
Ik slik Elke dag mama van Vitals, vit D3 druppels van Vitakruid, omega3 MorDHA van Minami (werd aangeraden door orthomoleculair therapeute omdat je hier snel een tekort van hebt tijdens de zwangerschap en dat zou de kans op een postnatale depressie vergroten), vitamine B12 en ‘s avonds magnesium (omdat ik daar allebei een tekort van heb).
6 jaar geleden
Vitamine D, ijzer, magnesium en vitamine c, en algenolie (of visolie wanneer je niet vega bent)
6 jaar geleden
Ik ga vanaf morgen beginnen met de Bonusan multi natal actief. Wij zitten al een jaar in het medische traject en helaas nog steeds niet zwanger. Ik heb met een vriend van mijn man gekeken wat ik nodig heb aan veranderingen in mijn levensstijl, voeding of vitamines, aangezien dat allemaal invloed heeft op je hormoonhuishouding. Hij heeft studie en onderzoek gedaan in deze richting, vandaar dat we hem om advies hebben gevraagd. Ik slikte eerst Davitamon mama compleet, hij rade echt af om vitaminepillen van dit merk te slikken. En raadde aan om de vitamine van bonusan te slikken.