13 Reacties

vorige week

Je kunt altijd maps openen en kijken welk park/hotel/b&b het meest in het groen ligt, mocht je geen ervaringen krijgen. Die knallen zijn heftig h猫?

Reactie op Miesepies

Je kunt altijd maps openen en kijken welk park/hotel/b&b het meest in h ...
Vergeet de carbidschieters niet ;)

vorige week

De meeste vakantieparken zijn vuurwerkvrij. Je zou ook kunnen kijken naar een natuurhuisje. Wij gaan naar Drenthe. Maar op de Veluwe zullen vast ook genoeg plekjes zijn.

vorige week

Volgens mij is Landal Coldenhove in Eerbeek weer vuurwerkvrij

vorige week

Op de Veluwe is het niet perse vuurwerk vrij hoor.... (Woon zelf op de Veluwe namelijk)

vorige week

Je kunt beter naar Belgi毛 馃槢. Wij hebben het daar al meerdere keren gevierd, zelfs in Antwerpen is amper vuurwerk.
haii, ik wou het ook doen met mn kleine en mn man, tot dat hij terug kwam van school (groep 2) "MAMA MAMA MAMA gaan we vuurwerk bij ome jan kijken???" ik wist niet wat me overkwam, al 5 jaar lang elk jaar huilen, huilen, en nog eens huilen om vuurwerk, en nu wilt hij niet meer weg...... ps: ik en mijn man hebben zelf niks met vuurwerk. het feestje zelf is altijd erg gezellig maar het vuurwerk? BAH

vorige week

Echt stil is het vrijwel nergens meer.. wij hebben door onze bange hond al van alles geprobeerd. Ik denk dat bijna alles ook al volgeboekt is. Veel mensen met bange huisdieren boeken al bijna een jaar vooruit! Zoals gezegd zijn veel parken vuurwerkvrij maar de dorpen in de omgeving niet, en dan is er ook nog carbid. Wij gaan dit jaar het Hilton hotel op Schiphol proberen met hond en baby 馃槄 hopelijk volgend jaar beter als het verbod ingaat...
Wij zijn vorig jaar naar een huisje in the middle of nowhere in Engeland gegaan馃槄 Ik denk dat je voor vuurwerkvrije echt in het buitenland moet zijn.

vorige week

Dank voor de suggesties! Het lijkt inderdaad lastig, en al veel geboekt ja...

vorige week

Wij waren vorig jaar bij van der valk Harderwijk. Was niet 100% stil, maar zeker niet zo erg als thuis

vorige week

Reactie op Irynlala

Je kunt beter naar Belgi毛 馃槢. Wij hebben het daar al meerdere keren gevierd ...
Ik heb 5 jaar in Antwerpen gewoond en idd, echt niets gezien / gehoord met oud & nieuw.

vorige week

Reactie op EvenwichtigeKers296851

Vergeet de carbidschieters niet ;)
Dat is meestal tot zonsondergang.