Meer mensen die deze serie kijken? De eerste twee afleveringen van seizoen 4 staan nu op NPO!
Ik ben net begonnen in aflevering 1, maar het eerste stel laat direct al zo erg mijn nekharen overeind staan dat ik hem uit heb moeten zetten 😂 ik ga zometeen beginnen aan poging 2 hahah
Wat denken jullie van de gezinnen?
Jaaa! Ik vind het altijd zo interessant hoe verschillend mensen met geld omgaan. Die mevrouw in het zelfgebouwde huis die lekker bij de kringloop winkelt, sluit het meest aan bij hoe ik er zelf in sta.
Heel interessant z’n kijkje in de keuken, alleen de vergelijkingen kloppen toch niet helemaal? De namen ben ik even kwijt, maar dat “zweverige stel” heeft €5000 omzet per maand. Maar omzet is echt iets heel anders dan winst/inkomen?
Of het gezin dat onder bewind staat, wordt een maandbedrag genoemd waar alle vaste lasten al van af zijn. Dat is bij de anderen niet zo, dus beetje appels met peren vergelijken….
Desondanks vind ik het wel entertainment.
Jaaa! Ik vind het altijd zo interessant hoe verschillend mensen met geld om ...
Vind dat zij wel heel selectief is. Een paar cent op tomatenpuree willen besparen en dat als een goede deal zien, maar wel dure lampen of een duur bad kopen. Om over haar rookgedrag of dure katten maar niet te spreken.
Vind dat zij wel heel selectief is. Een paar cent op tomatenpuree willen be ...
Komt misschien omdat ik precies zo ben opgevoed. Besparen op dingen die onnodig geld kosten, juist zodat je vrij bent om de dingen die je echt wil hebben te kunnen kopen. Ik zou het zelf niet zozeer selectief noemen maar bewust.
Jaa leuk topic! Dat zweverige stel echt 🫨 ook met z’n allen in dat bed, ik zou daar als bio vader best wat van vinden maar goed 🙈 en al die vreemde mensen over de vloer. Voor de rijke familie kan ik alleen maar ontzag hebben; echt self made en die kinderen werken ook allemaal gewoon hard in de zaak
En die zwevende mensen en dan die vrouwen in die kamer die ineens zo met hun schouderen gaan bewegen en 'dansen' als je het al zo kan noemen 🤣🤣 vreselijk