216 Reacties

8 maanden geleden

Jaaa! Ik vind het altijd zo interessant hoe verschillend mensen met geld omgaan. Die mevrouw in het zelfgebouwde huis die lekker bij de kringloop winkelt, sluit het meest aan bij hoe ik er zelf in sta.

8 maanden geleden

Haha, wie waren het eerste stel dat je gezien hebt? Hier nu 1 aflevering gekeken.

8 maanden geleden

Oh wist niet dat het alweer begonnen was. Van de weken maar eens gaan kijken. Altijd leuk om mee te kijken in het kasboek van anderen.

8 maanden geleden

Heel interessant z’n kijkje in de keuken, alleen de vergelijkingen kloppen toch niet helemaal? De namen ben ik even kwijt, maar dat “zweverige stel” heeft €5000 omzet per maand. Maar omzet is echt iets heel anders dan winst/inkomen? Of het gezin dat onder bewind staat, wordt een maandbedrag genoemd waar alle vaste lasten al van af zijn. Dat is bij de anderen niet zo, dus beetje appels met peren vergelijken…. Desondanks vind ik het wel entertainment.

8 maanden geleden

Reactie op jojo-chan

Jaaa! Ik vind het altijd zo interessant hoe verschillend mensen met geld om ...
Vind dat zij wel heel selectief is. Een paar cent op tomatenpuree willen besparen en dat als een goede deal zien, maar wel dure lampen of een duur bad kopen. Om over haar rookgedrag of dure katten maar niet te spreken.

8 maanden geleden

Reactie op 228-Elise

Haha, wie waren het eerste stel dat je gezien hebt? Hier nu 1 aflevering g ...
Dat zweverige stel waarbij die man wegzwijmelt omdat er een ✨klank✨ uit de piano komt

8 maanden geleden

Reactie op Plofje98

Dat zweverige stel waarbij die man wegzwijmelt omdat er een ✨klank✨ uit de ...
En die vrouw die vervolgens een handstand doet en pirouettes gaat draaien. Brr

8 maanden geleden

Reactie op Lippie91

Vind dat zij wel heel selectief is. Een paar cent op tomatenpuree willen be ...
Komt misschien omdat ik precies zo ben opgevoed. Besparen op dingen die onnodig geld kosten, juist zodat je vrij bent om de dingen die je echt wil hebben te kunnen kopen. Ik zou het zelf niet zozeer selectief noemen maar bewust.

8 maanden geleden

Reactie op Plofje98

En die vrouw die vervolgens een handstand doet en pirouettes gaat draaien. ...
Oh bah ja. Spontaan dansen vind ik al beetje om van te gruwelen, maar doe het dan tenminste op je voeten 🙈

8 maanden geleden

Reactie op Plofje98

Haha oh ja 🤣 snap ik

8 maanden geleden

Vind het ook altijd zo makkelijk als je een vermogen van 20 miljoen hebt om te zeggen dat geld je nooit echt heeft geboeid 🥲

8 maanden geleden

Reactie op Plofje98

Ik spoel die stukjes van hen door. Vreselijk.

8 maanden geleden

Hoe kijk jij npo? Op de tv of telefoon. Ik vind die hele app namelijk echt niet fijn werken als je het vergelijkt met Netflix of prime.

8 maanden geleden

Reactie op Ovenkoekje

Hoe kijk jij npo? Op de tv of telefoon. Ik vind die hele app namelijk echt ...
Ik keek gisteren op mijn telefoon. Maar toen ik de aflevering weer wilde laden speelde hij ineens niet meer af..

8 maanden geleden

Reactie op Vlindertje3

Vind het ook altijd zo makkelijk als je een vermogen van 20 miljoen hebt om ...
Haha ja! Precies wat ik dacht. Hoezo geld boeit je niet. Ze doen er alles aan om meer en meer te verdienen met 15 bedrijven

8 maanden geleden

Jaa leuk topic! Dat zweverige stel echt 🫨 ook met z’n allen in dat bed, ik zou daar als bio vader best wat van vinden maar goed 🙈 en al die vreemde mensen over de vloer. Voor de rijke familie kan ik alleen maar ontzag hebben; echt self made en die kinderen werken ook allemaal gewoon hard in de zaak

8 maanden geleden

Reactie op Lippie91

Vind dat zij wel heel selectief is. Een paar cent op tomatenpuree willen be ...
Ja dit vond ik ook zo grappig🤣🤣 toen dacht ik nou dan is je hele gemiddelde nog steeds t zelfde als wat ik overal aan uitgeef 🤣.

8 maanden geleden

Reactie op Lizz4011

Ja dit vond ik ook zo grappig🤣🤣 toen dacht ik nou dan is je hele gemiddel ...
Inderdaad. 1300 euro voor 3 lampen? En dan praten over paar cent korting van tomatenpuree? Raar wijf

8 maanden geleden

En die zwevende mensen en dan die vrouwen in die kamer die ineens zo met hun schouderen gaan bewegen en 'dansen' als je het al zo kan noemen 🤣🤣 vreselijk

8 maanden geleden

Reactie op Lizz4011

En die zwevende mensen en dan die vrouwen in die kamer die ineens zo met hu ...
Schouders*