Hoi,
Weer een bakfiets vraag van mij ☺️
Waar parkeren jullie die bij huis en wat is de overweging? Hierbij mijn gedachten:
- voortuin (hoe dan op extra slot: aan huis vastmaken of zo’n paal plaatsen? Lekker snel via voordeur op pad)
- achtertuin (voelt veiliger, maar: speciale overkapping maken of regenhoes)
- schuur(tje) (past dat? Ook maken van een draai om er in te rijden?)
Hoor graag hoe jullie het doen (en waarom) ☺️
- andere opties?
Wij hebben hem in de achtertuin met regenhoes. Hij staat niet perse in t zicht en we pakken m daardoor makkelijk. Voortuin hebben wij niet echt dus dan zou hij voor het raam staan en dat vond ik niet zo mooi.
Hier in de schuur, en dat past. Het kost wel even wat handigheid om te manouvreren en ik heb al een klein stukje van de deurpost beschadigd (oeps), maar het past wel en het went ook. Ze worden hier echt veel gejat, dus ik vind het wel zo prettig.
Bij ons staat hij achter het huis, op slot onder een regenhoes. Wij parkeren de auto’s zo op onze oprit dat het onmogelijk is om met de bakfiets van de oprit af te komen.
Nu onder de carport niet afgedekt zit wel een dakje op de bak dus het blijft sws wel droog. Gewoon op slot. Gaan we langer weg, bijv vakantie etc, dan haal ik de accu eraf en leg die binnen neer.
Nu gaan we binnenkort verhuizen en dan zal de fiets in de garage staan (hebben straks een garage met een elektrische roldeur)