9 Reacties

2 jaar geleden

Ik zou voor de 2e optie gaan. Als je daar de ruimte voor hebt. Met overkapping. Scheelt je weer een natte hoes opruimen als je weg moet.

2 jaar geleden

Wij hebben een beugel voor de woningen. Hebben een portiek woning en de kelder in gaat hem niet worden. Hebben geen overkapping of regenhoes.

2 jaar geleden

Wij hebben hem in de achtertuin met regenhoes. Hij staat niet perse in t zicht en we pakken m daardoor makkelijk. Voortuin hebben wij niet echt dus dan zou hij voor het raam staan en dat vond ik niet zo mooi.

2 jaar geleden

Wij hebben hem buiten de tuin staan met een regenhoes. Hij staat vast aan een grond anker.

2 jaar geleden

Wij hebben de luxe dat ie in onze garage past en we de draai kunnen maken op onze oprit

2 jaar geleden

Hier in de schuur, en dat past. Het kost wel even wat handigheid om te manouvreren en ik heb al een klein stukje van de deurpost beschadigd (oeps), maar het past wel en het went ook. Ze worden hier echt veel gejat, dus ik vind het wel zo prettig.

2 jaar geleden

In de achtertuin met een regenhoes. Neemt wel een hoop ruimte in beslag 🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Bij ons staat hij achter het huis, op slot onder een regenhoes. Wij parkeren de auto’s zo op onze oprit dat het onmogelijk is om met de bakfiets van de oprit af te komen.

2 jaar geleden

Nu onder de carport niet afgedekt zit wel een dakje op de bak dus het blijft sws wel droog. Gewoon op slot. Gaan we langer weg, bijv vakantie etc, dan haal ik de accu eraf en leg die binnen neer. Nu gaan we binnenkort verhuizen en dan zal de fiets in de garage staan (hebben straks een garage met een elektrische roldeur)