5 Reacties

vorig jaar

Ik heb 2 cyclussen overgeslagen nadat ik gestopt was met de pil, daarna begon het weer. Afwachten is inderdaad het beste wat je kan doen, mocht het nog (veel) langer duren gewoon weer aan de bel trekken lijkt me.

vorig jaar

Ik werd pas na ruim 4.5mnd weer ongesteld nadat ik de onttrekkingsbloeding had. Het kan een half jaar of langer zelfs duren bij ontpillen voor je menstruatie weer op gang komt.

vorig jaar

Hi Eline, Mijn eerste cyclus kwam na 98 dagen van zelf, zit nu weer over de 50 dagen heen en wachtend.. Gestopt eind februari '24. Ik ben na drie maanden wel naar de HA geweest, ze zij ook inderdaad geduldig afwachten. Ik heb aangegeven dat ik PCOS verschijnselen heb (veel pukkels, ineens aankomen, haaruitval). Hierna heeft ze me toch doorverwezen. De gynaecoloog zag na een echo en bloedonderzoek dat ik PCOS heb en hierdoor dus onregelmatig menstrueer. Ook heb ik geen eisprong van zelf hierdoor. Ik heb 1 oktober (na 4 maanden wachten) eerste intake bij fertiliteit om een traject in te gaan... Ben benieuwd馃馃徏. Het is dus vrij normaal. Als het je na een tijd toch niet lekker zit kun je weer de HA proberen. Sommige zijn nou wat makkelijker dan anderen...

vorig jaar

Even een update.. ik heb toch een fysieke afspraak bij de huisarts gemaakt. As maandag kan ik terecht.

vorig jaar

Reactie op Eline1402

Even een update.. ik heb toch een fysieke afspraak bij de huisarts gemaakt. ...
Ho, ik was nog niet klaar met typen 馃檲 ik heb mij verdiept in de symptomen van pcos en ik heb het lichte vermoeden dat ik dit mogelijk zou kunnen hebben. Ik heb alleen nooit iets achter de symptomen gezocht. Ik ga een echo aanvragen en hopelijk gaat de huisarts akkoord.