10 Reacties

4 jaar geleden

Ik douche ook altijd warm, meer omdat ik het lekker vind! Ben nu 16 weken zwanger, en er is niets aan de hand 👍 dusja.. haha

4 jaar geleden

Je mag ook in de sauna als je maar goed naar je lichaam luistert 😊

4 jaar geleden

Heet baden of douchen kan verschillende dingen tot gevolg hebben: -Heet baden of douchen kan een kunstmatige koorts opwekken en dat is zeker de eerste helft van de zwangerschap niet aan te raden ivm ontwikkeling van je kindje. De tweede helft kun je het gerust met mate doen, maar niet langer dan 15 minuten en niet heter dan je normaal doet. -Heet baden en/of douchen kan ook het gevolg hebben dat Je bloedvaten weker worden en daardoor heel veel bloed in je benen gaat zitten, omdat de doorbloeding vaak minder goed werkt. En dat is vooral voor jezelf onprettig Dit is de uitleg die mij is gegeven. Voor alles geld tijdens je zwangerschap, dat als je het voor je zwangerschap al deed dat je het tijdens je zwangerschap met mate kunt doen (douchen sauna badderen)

4 jaar geleden

Ik douche ook warm en ga in bad. Bij mijn eerste zwangerschap paar jaar geleden ook gewoon gedaan. En toen noemde ze het nog niet eens slecht. Momenteel word alles als slecht gezien. Zal echt wel mee vallen. Alles wat je qua bad en douchen voorheen deed mag gewoon. Zolang je geen kokend water over je heen gooit is het echt geen issue.

4 jaar geleden

Reactie op 1212girl

Ik douche ook warm en ga in bad. Bij mijn eerste zwangerschap paar jaar gel ...
Ja ik had er dus ook nooit van gehoord en ik ben al 24 en heb het heel de tijd gedaan ze zij ook dat je niet elke dag mag douche omdat dan je huid uit droogd maar ik douche al heel me leven elke dag en smeer me ookal sinds me 12e in na het douche ben nu 18 dus denk dat het ook echt alleen geld als je ineens warm in bad gaat of douvhe ik doe niet warmer dan normaal en mijn kleine vind het heerlijk die gaat zo ver mogelijk naar buiten liggen en hij beweegd dan heel rustig zodra ik eruit ga is die weer heel actief haha soms in bad ook hoor

4 jaar geleden

Ik heb laatst in een erg warm bad gezeten en toen werd ik na 5 minuten helemaal niet lekker, ben er toen dus uitgegaan. Douchen doe ik wel lekker heet. Ik denk dat je gewoon naar je lichaam moet luisteren, die geeft echt wel aan als het even te veel wordt.

4 jaar geleden

Ik ga al tijden lekker warm in bad en vind het allemaal maar overtreden wat wel en niet mag. Gewoon lekker warm, 1,5 uur er in, heerlijk. Ik raak er heerlijk ontspannen van en vind het heerlijk voor mijn spieren en rug. Niets mis mee als je het mij vraagt. Kleine ontwikkelt zich goed, bloedwaarden waren continu goed en de kleine is ook altijd lekker beweeglijk en dat is een goed teken. Dus ik zou zeggen, als jij je er goed bij voelt, lekker blijven doen!

4 jaar geleden

Goed naar je lichaam luisteren, ik douche ook altijd heel erg warm en vind het heerlijk, zeker voor mijn rug en zere darmen. Nog nooit problemen met die kleine gemerkt. Ik heb begrepen dat ergste wat kan gebeuren is dat hij went aan die warmte tijdens douche en dus gaat janken in een 37 graden badje omdat dat te koud is? Ook nooit van gehoord maar goed, is ook niet heel spannend. Warm bad heb ik in het begin wel minder gedaan omdat ik snel misselijk en duizelig werd. Inmiddels kan ik er weer volop van genieten en zit ik zeker 1x per week, dik een uur, in een lekker warm bad. Is het enige dat helpt met de rugpijn en bekkenpijn. Goed blijven drinken en zorgen dat je lichaams temperatuur niet te hoog wordt en no problemo. Lekker van genieten

4 jaar geleden

Ja ik had er dus ook nooit van gehoord en ik ben al 24 en heb het heel de t ...
Ja heb ik ook. Ben nu bijna 18 weken. Bijna geen buikje te zien. Tot ik onder de douche sta of ik bad ga. Dan zet mijn buik zo uit. Lijkt wel of ze het ook lekker vind de warmte.

4 jaar geleden

Bedankt allemaal☺️