100 Reacties
3 jaar geleden
Alleen handdoeken, beddengoed, theedoeken en ondergoed gaat hier in de droger. De rest hang ik allemaal op. Kleding slijt snel en krimpt in de droger. Al zou ik graag willen dat het wel gewoon kon en het mooi bleef😂
3 jaar geleden
Reactie op Aphrodite
Idem. Net zo duurzaam en vooral ook brandveilig. 😅 onze zoon heeft genoeg ...
Ja van huis uit nooit gekend dus mis het ook niet🤷🏻♀️ en idd mijn dochtertje heeft kleding zat en ikzelf ook dus ja geen haast ook haha
3 jaar geleden
Heb geen ruimte om alle was van 6 kinderen en 2 volwassenen op te hangen in huis, dus alles gaat in de droger.
3 jaar geleden
Reactie op Baby O
Wij hangen alles op op zolder. In de winter een vochtvreter op die kamer vo ...
Welke vochtvreter gebruiken jullie? Wij hebben soms wel last van vocht door het ophangen en ik vind dat zo vervelend van de fris ruikende kleertjes
3 jaar geleden
Wij doen alleen de handdoeken en theedoeken in de droger. Ohja, en als mijn spijkerbroek te los zit, dan krijgt die ook een kort programma. 😂
VRIEND
3 jaar geleden
Wij gebruiken de droger. Gekocht na geboorte can dichter en scheelt een hoop gedoe en tijd. Hebben bewust een warmptepompdroger gekocht. Gebruik is circa €0,25 per keer (met huidige prijzen misschien €0,50). Kan ook meer in omdat op lagere temperaturen droogt en geen last van krimpen ofzo.
Een condensdroger is tot wel 4x zo duur per droogbeurt (goedkoper in aanschaf maar op termijn dus door gebruik duurder en scholekster voor milieu).
Voor milieu is ophangen natuurlijk nog beter maar met een rond rennende dreumes gaat onze energie nu daarin en ophangen komt wel weer.
3 jaar geleden
Alles gaat hier in de droger behalve wol. En er is nog nooit iets gekrompen..
3 jaar geleden
Winter? De herfst begint net 😉.
Wij hebben een warmtepomp droger die we alleen in de winter gebruiken voor handdoeken. Ik hang zoveel mogelijk de was buiten op en anders op de logeerkamer (met het raam op een kier).
3 jaar geleden
Als het zoals vandaag nog 20 graden word op de dag hang ik het buiten aan de droogmolen. Straks met kouder weer gaat het in de droger omdat ik anders alles in de woonkamer moet hangen. Maar we hebben zo'n was/droog combi en ik kan nou niet zeggen dat die altijd alles volledig droogt waardoor ik uiteindelijk toch een droogrek met was in de woonkamer heb staan.