Wat eten we vandaag? - Deel 3

Sanne | 24Baby
6 maanden geleden
Volgen
- Oorspronkelijk openingsbericht door Anney - Om het toch maar even zwangerschaps gerelateerd te houden. Sinds ik zwanger ben, merk ik dat ik minder zin heb in avondeten( en koken) terwijl ik daar altijd zo erg naar uit keek. Ik ben dan ook elke dag inspiratieloos met wat we nu weer zullen eten als avond eten. Dus ben ik benieuwd wat jullie vandaag eten. Misschien kunnen we elkaar inspiratie geven en recepten met elkaar delen. Dus wat eet jij vanavond? ------------------------- Deel 1 https://community.24baby.nl/forum/mama-jij/wat-eten-we-vandaag-0QrE4R Deel 2 https://community.24baby.nl/forum/mama-jij/wat-eten-we-vandaag-deel-2-O6DYkB
Dit topic is gesloten
1017 reacties
FDU
6 maanden geleden
Dames ik ga vanavond uiteten. Weten jullie of je pasta mag die bereidt is in zo’n kaas wiel? Is parmezaan dus denk van wel maar twijfel beetje…
Marissa_vb
6 maanden geleden
Reactie op FDU
Dames ik ga vanavond uiteten. Weten jullie of je pasta mag die bereidt is in zo’n kaas wiel? Is parmezaan dus denk van wel maar twijfel beetje…
Zo’n kaasfondue bedoel je? Dat mag een kaasfondue is verhit!
Sevyfay
6 maanden geleden
Reactie op FDU
Verse pasta bedoel je? Pasta wordt goed verhit voordat je het eet dus dat kan prima ;) Wat betreft parmezaanse kaas, dit is een harde kaas en harde kazen zijn over het algemeen veilig om te eten tijdens je zwangerschap ivm iets met de zuurgraad.
FDU
6 maanden geleden
Reactie op Sevyfay
Verse pasta bedoel je? Pasta wordt goed verhit voordat je het eet dus dat kan prima ;) Wat betreft parmezaanse kaas, dit is een harde kaas en harde kazen zijn over het algemeen veilig om te eten tijdens je zwangerschap ivm iets met de zuurgraad.
Ah oké, thanks!
Anney
6 maanden geleden
Weet iemand hoe je een link moet plaatsen van de topic wat eten we deel 1 en 2, zodat je daar ook kan scrollen voor inspiratie
Anney
6 maanden geleden
Reactie op Sevyfay
Tortellini met rode saus en 'gerapste' kaas.
Nog nooit tortellini gegeten, maar lijkt me zo lekker. Zit daar gehakt ofzo in?
zoveelliefde
6 maanden geleden
Zalmfilet met courgette, rode ui, tomaten en geitenkaas uit de oven. Lekker makkelijk en smakelijk omdat je er allerlei kruiden bij kan gooien die je maar wil 😂
SRP | Moderator
6 maanden geleden
Reactie op Anney
Weet iemand hoe je een link moet plaatsen van de topic wat eten we deel 1 en 2, zodat je daar ook kan scrollen voor inspiratie
Goede tip! Ik heb ze in het openingsbericht gezet! 😊
Firstnur
6 maanden geleden
Eten bij schoonouders, kippensoep laten maken op zn turks. En een ovenschotel met groente, pasta en gehakt.