1059 Reacties

één jaar geleden

Mijn zoontje die mij vandaag ineens uit het niets een knuffel kwam brengen 🥰

één jaar geleden

Er ligt nog Ben en Jerry in de diepvries terwijl ik dacht dat het op was 😍😍😍

één jaar geleden

Na een zware nacht een berichtje krijgen dat mijn eerste les gecanceld is dus ik hoef pas om 11 uur te beginnen. 🤩

één jaar geleden

Het besef dat ik 32 weken zwanger ben en in de babykamer stond gewoon lekker te staan wetend dat hier straks ons dochtertje slaapt. Genieten.

één jaar geleden

Dat ik kon lunchen voordat de baby weer wakker was 🥳

één jaar geleden

Na een productiedip door ongesteldheid gisteren, vandaag weer goede productie. Dankzij een flesje gekolfde melk gisteravond (nadat mijn zoontje beide borsten tot op de laatste druppel leeggedronken had) heeft hij ook nog eens fantastisch geslapen. Half 11 lag ik erin en om half 4 pas kwam hij met honger. Ik heb zowaar 7,5 uur bij elkaar geslapen vannacht.

één jaar geleden

‘Mama ik houd zo van jou…’ Daar wordt ik blij van! ♥️

één jaar geleden

Dit!!!

één jaar geleden

Uit het niets een whatsappje van mijn vriend eind van de ochtend: '😘'. Dit toverde een glimlach op mijn gezicht.

één jaar geleden

Ogen even dicht met de zonnestralen op mijn hoofd terwijl mijn dochter aan het spelen was in de speeltuin. besef dat ze straks grote zus wordt en dat ze het zo goed doet allemaal.

één jaar geleden

M’n eerste kopje koffie (latte vanille) sinds ik zwanger ben. Ik had het echt nodig en ik was direct weer helemaal vrolijk 🙂

één jaar geleden

Reactie op Anita 2811

Dit!!!
Jaaaaaaa! F*ckng lief. Zoals je ziet aan mn foto probeer ik van mijn dochter ook een alpacagekkie te maken, zoals ik zelf ben 😂. Stap 1 was Alpaca-rugzak maken haha. Is deze foto toevallig in Dord gemaakt?? Komt me bekend voor :)

één jaar geleden

Een aflevering van Lubach terug gekeken en hardop gelachen. Weet de grap niet eens meer, maar voel me wel iets vrolijker 😊

één jaar geleden

Ik heb een klein huis, alles lijkt hierdoor snel rommelig omdat we ons spul gewoon kwijt moeten. Vandaag even de woonkamer aangepakt en ik ben zo blij met hoe rustig het nu oogt!

één jaar geleden

Zoveel plezier!

één jaar geleden

De zon ☀️ en dat ik eerder klaar ben met thuis werken, ga mijn kinderen eerder ophalen ☺️

één jaar geleden

Ps waar koop je die zak drop? Die moet ik ook hebben ☺️☺️☺️

één jaar geleden

De bewustwording dat ik blij ben met mijn partner dat die me uit een diep dal heeft getrokken na het verlies van mijn zoontje en hem heeft geaccepteerd als zijn eigen. Dat er nu nog meer plaats is voor liefde en we in de toekomst samen een kindje gaan mogen krijgen 😊

één jaar geleden

Mijn bovenverdieping is weer helemaal tot in de puntjes gepoetst: de ramen langs binnen & buiten gepoetst, overal stof afgedaan, deuren afgewassen, badkamer & wc zeer grondige beurt gehad, vloer lekker opgewassen. HEERLIJK! Maar stikkapot 😅

één jaar geleden

dat mijn oudste zoon na 3 jaar naar de afzwemgroep mag 🎊🎉😁