1028 Reacties
3 jaar geleden
Na de aankondiging op Social media van onze zwangerschap vond mijn partner zijn ex het nodig om een berichtje te sturen.
Ze vindt het erg vervelend dat ze het via social media te weten moest komen dat hij vader werd.
Uhm, hoezo denk jij dat je speciaal op de hoogte gebracht moet worden hiervan? 😅
3 jaar geleden
Na de aankondiging op Social media van onze zwangerschap vond mijn partner ...
Dat soort personen hebben aandacht tekort 🫣
3 jaar geleden
Reactie op Kimberleyy89
Dat soort personen hebben aandacht tekort 🫣
Pff echt hè. Irriteer me er ook iets te veel aan. Hormonen & warmte 😂👍🏼
3 jaar geleden
Omg. Heeft ze nog gevoelens voor hem
Ofzo? Wrm zou het haar boeien? 😱
3 jaar geleden
Omg. Heeft ze nog gevoelens voor hem
Ofzo? Wrm zou het haar boeien? 😱
Ik denk zelf van wel. Ze had hem laatst ook gestuurd met de vraag of ze eens konden afspreken om te praten. Gelukkig gaat m’n vriend er heel goed mee om en kapt hij het allemaal zo af. Maar irritant vind ik het wel
3 jaar geleden
Ik denk zelf van wel. Ze had hem laatst ook gestuurd met de vraag of ze een ...
Wrm blokkeert hij haar niet? Gewoon verbannen uit zn leven en door..
Lijkt me een vies plakwijf zo te lezen. Nu ben ik wel erg judgemental maar wtf wilt een ex over afspreken om te praten nadat hij al een relatie met een ander en een kindje op komst heeft?😵💫
3 jaar geleden
Ik denk zelf van wel. Ze had hem laatst ook gestuurd met de vraag of ze een ...
Ow dat had een verkeerde voor mij geweest. Wegwezen raar wijf. 1x zoiets doen en ik zeg der zelf wat van 😂
Mijn vriend zijn ex heeft ook nog een tijdje wat geprobeerd toen ik al met hem samen was. Heb hem toen wel duidelijk gemaakt, je verteld haar 1x dat ze moet opzouten en anders doe ik t 😂
3 jaar geleden
Wrm blokkeert hij haar niet? Gewoon verbannen uit zn leven en door..
Lijk ...
Ja ik ben het met je eens hoor! Hij wou eerst ‘volwassen’ doen en haar niet blokkeren. Alleen na het berichtje van vandaag is hij er ook klaar mee en gaat ze wel op blok.
3 jaar geleden
Ik heb zo enorm uitgekeken naar de vakantie maar zo enorm opgekeken naar het wegbrengen van de katten naar een kattenpension, voel me zo schuldig dat ze niet in hun vertrouwde omgeving kunnen blijven. Net thuis van wegbrengen en mezelf nu even bij elkaar aan het rapen want ben echt een hoopje ellende. En dan moeten we nog de hele dag.. Mijn arme man doet z’n best maar een gezellige start van de vakantie is het niet
3 jaar geleden
Dochter is vandaag 4 weken dus dat betekent dat we langzaam toch echt moeten starten met flesjes. Zucht. Zo blij dat de borstvoeding gewoon goed loopt en trots dat m’n harde werk dus resultaat heeft gehad, maar het voelt dan zo oneerlijk dat je alsnog moet klooien met kolven en flesjes 😅
3 jaar geleden
Welke aanspraak denkt ze nog te hebben dan? Is het een ex-ex of iemand die hij nog op vrienschappelijke basis spreekt? En zelfs dan nog is het een raar bericht...
3 jaar geleden
Ik overweeg het echt om te emigreren naar Antarctica ofzo. Ga kapot hier. 25 graden voelt als 45. 🫠
3 jaar geleden
Reactie op Kaneelbroodje2022
Welke aanspraak denkt ze nog te hebben dan? Is het een ex-ex of iemand die ...
Nee het is echt een ex-ex.
3 jaar geleden
Reactie op Stinapa
Wauw, just wow. Hier zou ik ook zo slecht op gaan 😆🤦🏻♀️. Hoe lang zijn ...
Al een dikke 1,5 jaar 😂 echt hoor pff