456 Reacties

4 maanden geleden

Bij ons loopt het in de praktijk qua eten vaak anders dan van tevoren bedacht, dus hier wat we deze week gegeten hebben: Ma: pasta met verschillende groenten en zelfgemaakte tomatensaus (aanrader!)(vegetarisch) Di: restjes van maandag Wo: broodje hamburger met salade Do: rijst met groenten en Ketjap/Sesamolie , met vis Vr: cordonbleu, aardappeltjes en salade Za: vegetarische risotto met Bouillon, courgette en prei en parmezaanse kaas Zo: iets uit de vriezer wat rijst met groenten en Boontjes bleek te zijn🤣. Kip en pindasaus bij gedaan

4 maanden geleden

Wat eten jullie zoal aan tussendoortjes in een week?

4 maanden geleden

Zondag: zoete aardappelbowl met vegashoarma, groenten & knoflooksaus Maandag: schoonouders Dinsdag: noodles met vega kip en wokgroenten Woensdag: orzo met spinazie & doperwten Donderdag: restjes Vrijdag: borrelavond

4 maanden geleden

Maandag: penne arrobiata Dinsdag: snijbonenschotel Woensdag: wraps met runderreepjes Donderdag avg met als vlees kipschnitzel Vrijdag: gevulde puntpaprika met tonijn Zaterdag: restjes Zondag: linzensoep met brood

4 maanden geleden

Reactie op mir12345

Fruit meestal. Al ben ik er op m’n vrije dagen erg slecht in 🤣 heb nu ook maiswafels. Lekker met smeerkaas en kipfilet

4 maanden geleden

Reactie op mir12345

Ik heb een eiwitrijk dieet en daardoor 6 eet momenten op een dag. Dit zijn dus goeie snacks voor als je aan wil komen of fanatiek spier opbouw in de sportschool doet. Hier zijn de tussendoortjes: banaan, noten repen, blokjes kaas of plakje kipfilet met augurk erin, gekookt eitje , rijstewafel met hummes.

4 maanden geleden

Reactie op Blijeitje93

Fruit meestal. Al ben ik er op m’n vrije dagen erg slecht in 🤣 heb nu ook ...
Ja dat is lekker! Ik eet ook graag fruit en maiswafels

4 maanden geleden

Reactie op 💙m💗

Ik heb een eiwitrijk dieet en daardoor 6 eet momenten op een dag. Dit zijn ...
Ja super lekker!

4 maanden geleden

Ma: Pad Thai Di: Gevulde puntpaprika met couscous Woe: eten we bij m'n ouders Do: AVG, krieltjes, boomstammetje, spinazie en ei Vrij: eten we wéér bij m'n ouders

4 maanden geleden

Afgelopen week (was toevallig veel buitenhuis eten) Maandag: eten bij opa en oma Dinsdag: aardappels, cordon blue, worteltjes Woensdag: pasta Donderdag: eten bij opa en oma oma Vrijdag: uiteten met vrienden vrienden (hamburgers) Zaterdag: bbq bij familie Zondag: aardappelpuree met prei/gehakt/creme fraiche met knorr zakje

4 maanden geleden

Reactie op Blijeitje93

Maandag: penne arrobiata Dinsdag: snijbonenschotel Woensdag: wraps met ru ...
Oeh, heb je recepten van je dinsdag en vrijdag? Klinkt goed!

4 maanden geleden

Reactie op Juffrouwmama

Zijn ook erg lekker! Beide van project gezond uit de boeken. De gevulde puntpaprika uit deel 2 en de snijbonenschotel uit heerlijke zomer. Beide online niet te vinden, omdat ze dus in de Boeken staan. Weet niet of ik dat mag delen met oog op auteursrecht

4 maanden geleden

Reactie op Juffrouwmama

https://www.projectgezond.nl/recepten/knapperige-snijbonenschotel

4 maanden geleden

Reactie op Iloon1986

https://www.projectgezond.nl/recepten/knapperige-snijbonenschotel
Niet dezelfde als die wij op de agenda hebben, maar ziet er wel goed uit 🤤

4 maanden geleden

Reactie op Blijeitje93

Zijn ook erg lekker! Beide van project gezond uit de boeken. De gevulde pun ...
Dat snap ik inderdaad. Maar ik ga zeker eens kijken naar de gerechten op hun site! Dankjewel voor de tip!

4 maanden geleden

Reactie op Juffrouwmama

Dat snap ik inderdaad. Maar ik ga zeker eens kijken naar de gerechten op hu ...
Graag gedaan! Wij koken regelmatig uit de boeken en van de site. Alles is lekker over het algemeen 🤤 dit is wel een voltreffer van hun! https://www.projectgezond.nl/recepten/kidneybonen-met-gehakt-sperziebonen-en-perzik

4 maanden geleden

Maandag: Soep + broodjes Dinsdag: Couscoussalade met bietjes en geitenkaas Woensdag: Gebakken aardappelen, erwtjes, rundervink Donderdag: Nasi + saté Vrijdag: Pasta bolognese Zaterdag: Aardappelpuree, snijboontjes, kipvleugels Zondag: Friet

4 maanden geleden

• Homemade lasagne • Traybake zalm, krieltjes en ovengroente • Stooflap met aardappel en bloemkoolschotel uit de oven • Broodje zuurkool met rookworst (al de hele week zin in) Voor vanavond moet ik nog ff iets bedenken

4 maanden geleden

Ma: lasagne Di: zomerstoofschotel Wo: Mexicaanse ovenschotel Do: pittige boontjes met ketjap en krieltjes Vrij: paella Zat: restjes Zon: linzensoep

4 maanden geleden

Vanavond: noedels Ma: iets uit de vriezer Do: Ierse stoofpot Wo: traybake Donderdag: vriezer